Bed and Breakfast 't Bosviooltje

4 reviews over Bed and Breakfast 't Bosviooltje in het Nederlands

Niet geweldig

Johan
29-7-2018

De accomodatie is niet zoals voorgesteld. Ligging is niet rustgevend. Rommelig, honden zijn veel aan het blaffen.

Echt een aanrader!

Brian
9-5-2018

Een warm ontvangst, grote en goed verzorgde kamer. Heerlijk en ruim ontbijt. Zoals een B&B hoort Te zijn.

wij hebben hebben het er prima gehad

fam hooiveld
28-4-2018

het enige nadeel vonden wij de drukke weg waar het aan ligt

geweldige overnachting

lia suurlant
29-8-2017

bij bosviooltje in klijndijk voel je je thuis. leuke prijs om te overnachten. koelkast op kamer en koffie en thee faciliteiten.

is geweldig slapen in bedstee. een kamer met douche en toilet en een kamer met gezamelijke badkamer. eigen ingang naar de kamer. niet toegangelijk voor mensen die niet trap op kunnen. parkeren bij het huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Bosviooltje in Klijndijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Bosviooltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.