Camping De Fruithof

Camping De Fruithof
8,6

10 tips over Camping De Fruithof

Richard, 8-5-2014
Neem je fietsen mee om de omgeving te ontdekken.
Richard, 8-5-2014
Fietsen meenemen is eigenlijk een must, je kan er heerlijk fietsen naar dorpjes als Odoorn, Sleen en natuurlijk Emmen.
Hennie Kluitenberg, 3-9-2013

als je zelf alles netjes houd blijft het ook goed voor een ander.

en als je iets leuks wil doen ga dan een dagje bij Poolshoogte gps lopen in combinatie met lelijke eendjes rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Fruithof voor je op een rij gezet:

Familie Janssen Sittard, 9-10-2012
Neem vooral fietsen en of stevige wandelschoenen mee. Er zijn vele mogelijkheden, zowel in de natuur, dan wel over asfaltwegen. Bij de receptie liggen gratis bendes folders van bezienswaardigheden, etc.
Andrea Lutjeboer, 11-9-2012
Dierentuin Emmen, Boomkroonpad Borger
Familie Engel, 25-8-2012
Tip: haal je brood bij bakker Joost in Odoorn, heerlijk!

G.b Rammelaar, 22-8-2012
Een echte aanrader is deze camping vooral dat de camping best wel centraal ligt want je bent zo in het centrum van Emmen.
Ilona, 13-8-2012
winkels zijn dichtbij, Emmen is dichtbij.
e. moes, 11-8-2012
De camping ligt vlakbij Emmen met heel veel winkels, cafees, en dichtbij dierentuin Emmen. Buiten de camping kun je heerlijk eten bij Tijs en Aafke en nog veel meer.
Burema, 10-6-2012
Dierentuin Emmen, Centrum Emmen, Hunebedden, onderduikershutten in de bossen van Valthe, Fietsen in de nabije omgeving, Recreatieplas de Kibbelkoele.

We hebben een aantal aanbieders voor De Fruithof voor je op een rij gezet: