Camping De Fruithof

165 reviews over Camping De Fruithof in het Nederlands

Super

Linda
17-8-2018

Wat mij opvalt, dat er mensen negatief reageren op de campingwinkel, qua assorriment. Maar t is n campingwinkel, waar je terecht kan voor "vergeten" boodschappen. Je mag t niet vergelijken met een supermarkt, die alles heeft.

Er wordt niet vermeld, dat er iedere ochtend een ruime sortering aan vers gebakken broodjes liggen en dat er heerlijke kip of kippepoten besteld kunnen worden.

T IS EEN CAMPINGWINKEL !!!

Nette camping

Bakker
17-8-2018

Mooie nette camping. Animatie is leuk. We hebben in de week dat wij er waren alleen Flip en Fleur gezien. Frits de kabouter niet wat onze dochter erg jammer vond. Sanitair zag er op zich netjes uit alleen worden de wc schoon gespoten en vervolgens klets nat achter gelaten. S avonds is de camping echt erg donker weinig verlichting. Bij aankomst / vertrek geen presentje van de camping en bij aankomst geen informatie folders over de omgeving. Camping winkel was weinig keus voor z'n grote camping.

Hele nette en mooie camping

Bo
14-8-2018

Hele mooie camping. Goed onderhouden, mooi sanitair, ruime en goed onderhouden plaatsen. Zwembad heel mooi. Omgeving leuk, Leuke plaatsen in de omgeving. WiFi slecht waarvoor ook nog eens betaald moet worden, zwembad mag wat langer en eerder open. Animatie vaker buiten doen met mooi weer zou leuk zijn. Snackbar en kantine mogen wat proffesioneler. Sommige auto’s rijden hard over terrein. Door auto’s bij caravan druk op terrein.

Al met al een hele mooie camping

Heerlijke vakantie gehad,

Jolanda
11-8-2018

Leuke camping,

Veel speel en zwemplezier voor kinderen.

De horeca is erg duur.

En jammer dat de animatie, (theater en dansen) altijd binnen is. Ook met mooi weer.

Verder zeer fijn en geen klagen

We gaan volgend jaar weer.

Knoppersen
11-8-2018

Een mooi en nette camping. Alleen de WiFi is slecht en hier moet je voor betalen. Dit was echter het enige minpuntje

We hebben genoten.

Liz
8-8-2018

Een fijne camping met veldjes met speeltoestellen. Genoeg te doen voor kinderen. Binnenspeeltuin is klein. Zwembad en zwemvijver zijn goed. Alles wordt goed schoon gehouden. Soms te lange rijen bij de snackbar. Eten was verder goed. Animatie was ook leuk voor de kinderen.

top familie camping!

sandra
4-8-2018

Mooie familiecamping.

Ruime kampeerplaats, met zicht op het speeltuintje.

Verder ook mooie speeltuintjes op camping om te spelen.

Zwembad erg mooi, leuk peuterbad! Bij zwemvijver zaten helaas veel wespen.

Animatie eenvoudig, maar goed georganiseerd. Enthousiast team!

In omgeving veel te doen voor kinderen; wild lands, drouwener zand, kaboutermannetje en Orvelte. Ook mooie omgeving om te fietsen ( veel fietspaden door de bos)

Schone camping.

Jo
3-8-2018

Prachtige en schone camping zeker de moeite waard om een vakantie door te brengen!Enige minpuntje is dat er veel groepjes zijn op de camping wat ieder jaar terug komen en waardoor vreemde kinderen heel moeilijk vriendjes kunnen maken en niet snel geaccepteerd worden,dat is wel erg jammer.Het restaurant/zwembad en snackbar gaan allemaal om 8 uur dicht dit vonden wij wat vroeg maar voor de rest was alles super netjes geregeld op de camping !!

Geweldige overzichtelijke gezinscamping

Joyce
30-7-2018

Een hele mooie nette camping, nette vriendelijke mensen. Wat een verademing was vergeleken met oostappen vorig jaar.

Het huisje is schoon en groter dan het leek op de foto. Plaatsen voor zowel caravans als de plekken waar de huisjes staan zijn enorm groot. Huisje wat gedateerd (boiler) maar ook nieuwe items zoals een flatscreen tv in goed formaat.

Banken en bedden zijn top. Pannen wat klein voor 6 personen.

Zwembad en zwemvijver voldoen, er is alleen geen toezicht.

We hebben betaald voor Wi-Fi maar dit voldeed echt niet. Steeds super geholpen door de receptie. We kregen ons geld zonder problemen terug.

Veel mooie speeltuintjes voor de kids. Gezellige velden. Niet een massale camping naar echt een leuke overzichtelijke gezinscamping. De moeite waard om terug te komen. En dit allemaal zeer betaalbaar.

A wonderful place for the family or indivi to stay

Dr June Luchjenbroers
2-6-2018

A really impressive park. Every camper's site individually bordered by greenery and the sense of space is enormously relaxing. We did suffer a bit from the 30° heat so fans in the chalet would've been good, but who'd predict such heat in May! We look forward to coming again.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Fruithof in Klijndijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Fruithof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Fruithof scoort een 8.62 uit 10 op basis van 165 reviews.