Camping De Fruithof

153 reviews over Camping De Fruithof in het Nederlands

Super!

ingrid
14-5-2018

Erg mooie en nette camping. Wij zijn hier met hemelvaart geweest. Was super!

Wij stonden op veld Klokhuis met in het midden een speeltuintje. Erg dichtbij ook nog een vijver met volop vertier, zoals diverse speeltoestellen, trampoline, vlot en loopbrug. Mijn meiden hebben hier elke dag kleine kikkervisjes gevangen.

Het sanitair is keurig in orde. Het zwembad erg leuk met de grote glijbaan. Horeca prima in orde. Flip en Fleur zorgden voor veel plezier en grappige shows. Kortom echt genoten op camping De Fruithof!

Fijne middelgrote camping. Ligging t.o.v. Emmen, Wildlands en de hondsrug is ideaal. De kinderen (3 en 7) vonden al snel zelf de weg op de camping. Ook was de animatie (flip en fleur) erg leuk voor kinderen tot een jaar of 10 in de ochtend en om 19 uur 's avonds met een show. Activiteiten voor oudere kinderen is in de middag of avond. Zwembad bij de camping is schoon en heeft een leuke glijbaan die ook voor kleine kinderen geschikt is. De snackbar is bekend met het glutenvrij dieet en mijn zoontje heeft er zonder problemen friet en milkshake kunnen eten (wel even gemeld dat het glutenvrij moest zijn). (De pannenkoek in het pannenkoekenhuis in plaatsje Odoorn had waarschijnlijk wel een kruisbesmetting!).

Ricardo & Sandra
13-5-2018

Wat een topcamping is dit!

Qua ligging in Drenthe kan ik geen vergelijking maken. Deze camping ligt in ieder vlakbij Emmen, alleen het Valtherbos ligt er tussen. De dichtstbijzijnde supermarkt (Coop) is in het dorpje Odoorn gelegen. Vanaf de camping kan je prima diverse fietsroutes beginnen. Wij vonden de ligging dan ook prima.

De prijs van de camping is volgens mij iets goedkoper als vergelijkbare grote aller er op en er aan camping. Wij moesten +- 400,- betalen voor 9 nachten (incl Hemelvaart).

De camping zelf zag er super verzorgd uit. Al het groenwerk is perfect bijgehouden. Het sanitair is ook in top conditie.

Wat ik verder erg fijn vond is dat je bewust kon kiezen voor een plek op een kinderveld, ideaal!

Enige minpuntjes waren de animatie, niet echt kwalitatief hoog. Aan het enthousiasme lag het overigens niet. En de grote van de camping, wij stonden helemaal achteraan en dan was het al snel bijna 10 min lopen naar voren

Voor herhaling vatbaar!

Karin
1-5-2018

Zeer veel buitenspeelmogelijkheden voor jonge en oudere kids! Lekker zwembad.

Enige minpuntje was dat het chalet ongezellig (kaal/kil) was ingericht. Verder superschoon!! En grote, rustige plek!

Heerlijke dagen gehad

Vd Gugten
3-4-2018

Hele schone en nieuwe recreatiewoning! Wij hadden de Elstar xl voor 6 personen. Perfect voor 3 personen als je van wat ruimte houdt. Mooi park en erg opgeruimd, fijn zwembad, minimarket, kinderanimatie en veel speeltuintjes. Voor onze dochter van 16 maanden was het heerlijk vertoeven op en om het park. Wij zijn ook een dag naar Wildlands geweest wat op 10 minuten rijden ligt. Fijn ook dat je je auto bij je woning kunt zetten en daarna alsnog genoeg tuin overhoud. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. Ontvangst was ook zeer hartelijk en dat is eigenlijk iedereen wel op het park.

Bert Bakker
3-3-2018

Prachtig en schone camping met huisjes. Goede service en vriendelijke receptie. Veel activiteien voor de jeugd. Er is veel te doen. Veel speelvoorzieningen en mooi zwembad.

Bij veel drukte is WiFi ontvangst slecht.

Het is een erg leuke camping

J Mulder
3-2-2018

Het zwembad is geweldig. De animatie is leuk voor de kinderen/kleinkinderen.

Het is een goede uitvalbasis voor fietstochten.

Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Keurig onderhouden camping, het gras, de heggen, de paden zelfs het zand bij het meer werd geharkt. Het zwembad werd elke dag schoongemaakt, zelfs alle glazen ramen. Echt keurig!

Ook het sanitair was keurig, mooi verwarmd gebouw, genoeg douches en wc's, ruim opgezet. Jammer dat alle douchekoppen alleen water geven aan de zijkant van de straal maar nooit midden in de straal, is een campingdingetje heb ik gemerkt, is bijna overal zo, vreemd.

Ook erg leuk is het keurig onderhouden zwemmeer, met speeltuin, vlot etc. Ook de schuimbaan was een feest!

Eigenlijk op de douchestraal na alleen maar positief over deze camping. Komen we terug? Nee, dat denk ik niet. De camping was voor ons echt te groot, maar dat is net wat er bij je past en ligt niet aan de camping, die was top!

super leuke camping

Karel
28-8-2017

leuke net verzorgde camping..

veel georganiseerd voor de kinderen.

lekker eten voor betaalbare prijzen.

Super mooi overdekt zwembad.

Fantastische camping, echt een aanrader!

Familie Horsman
27-8-2017

Camping de Fruithof in Klijndijk bij Emmen is een superleuke camping voor gezinnen met (jonge) kinderen en echtparen. Ook voor camperaars is de camping perfect. Vanuit de camping zijn er allerlei activiteiten te ondernemen zoals bijv. Wildlands in Emmen, Attractiepark Drouwenerzand, Ponypark Slagharen etc. etc. Ook op de camping kan jong en oud zich vermaken. Er is een prachtig overdekt zwembad en bij zonnig weer wordt de kap geopend. Ook is er een zwemmeertje waar in gezwommen kan worden. De toiletgebouwen zijn superschoon. De receptie en campingwinkel zijn goed verzorgd en er is een actief recreatieteam. Wij zijn hier al diverse keren in voor,- en hoogseizoen geweest en komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor De Fruithof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Fruithof in Klijndijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Fruithof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Fruithof scoort een 8.61 uit 10 op basis van 156 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: