Camping De Fruithof

Camping De Fruithof
8,6

168 reviews over Camping De Fruithof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch maar dat wisten wij al !

Fam. van Rumpt
1-9-2018

Alles is goed,het is er zeer aangenaam vertoeven op deze camping.

We hebben echter een opmerking wij stonden naast een villatent daar zit een houten vlonder in , die is echter zo gehorig als daar mensen op lopen , of kinderen op spelen .Dit is naar mijn mening zeer eenvoudig op te lossen.

Vriendelijk

Marjan
1-9-2018

Vriendelijke en gastvrije camping, mooie ruime staanplaatsen. Sanitaire gebouwen schoon, worden meermaals per dag schoongemaakt. Leuk zwembad, wel zonder toezicht. Er worden veel activiteiten met de kinderen gedaan, zowel groot als klein.

Zeker een camping om naar terug te gaan.

Camping is erg mooi. Ruim en schoon.

Het eten uit de snackbar is niet lekker. Jammer is dat wanneer je daar wat van zegt, er geen excuus volgt. Wel ontvang je nieuw eten.

Als je geen gebruik maakt van de snackbar en dus ook geen teleurstelling krijgt is het werkelijk een zeer mooie plek om te zijn. Kortom lekker naartoe gaan maar geen snacks eten ;-)

fantastisch

chantal
20-8-2018

hele mooie camping, mooi sanitair en mooie velden met speeltuintjes. animatie was super vd kleine kinderen leeftijd 4 en 6 jaar. leuk winkeltje met lekkere broodjes.

Perfecte camping

Chris Stoop
18-8-2018

Gewoon een top camping op een top plek.

Super aardige personeel .

Alles netjes en schoon

Simpel weg perfect en tot volgend jaar

Super

Linda
17-8-2018

Wat mij opvalt, dat er mensen negatief reageren op de campingwinkel, qua assorriment. Maar t is n campingwinkel, waar je terecht kan voor "vergeten" boodschappen. Je mag t niet vergelijken met een supermarkt, die alles heeft.

Er wordt niet vermeld, dat er iedere ochtend een ruime sortering aan vers gebakken broodjes liggen en dat er heerlijke kip of kippepoten besteld kunnen worden.

T IS EEN CAMPINGWINKEL !!!

Nette camping

Bakker
17-8-2018

Mooie nette camping. Animatie is leuk. We hebben in de week dat wij er waren alleen Flip en Fleur gezien. Frits de kabouter niet wat onze dochter erg jammer vond. Sanitair zag er op zich netjes uit alleen worden de wc schoon gespoten en vervolgens klets nat achter gelaten. S avonds is de camping echt erg donker weinig verlichting. Bij aankomst / vertrek geen presentje van de camping en bij aankomst geen informatie folders over de omgeving. Camping winkel was weinig keus voor z'n grote camping.

Hele nette en mooie camping

Bo
14-8-2018

Hele mooie camping. Goed onderhouden, mooi sanitair, ruime en goed onderhouden plaatsen. Zwembad heel mooi. Omgeving leuk, Leuke plaatsen in de omgeving. WiFi slecht waarvoor ook nog eens betaald moet worden, zwembad mag wat langer en eerder open. Animatie vaker buiten doen met mooi weer zou leuk zijn. Snackbar en kantine mogen wat proffesioneler. Sommige auto’s rijden hard over terrein. Door auto’s bij caravan druk op terrein.

Al met al een hele mooie camping

Heerlijke vakantie gehad,

Jolanda
11-8-2018

Leuke camping,

Veel speel en zwemplezier voor kinderen.

De horeca is erg duur.

En jammer dat de animatie, (theater en dansen) altijd binnen is. Ook met mooi weer.

Verder zeer fijn en geen klagen

We gaan volgend jaar weer.

Knoppersen
11-8-2018

Een mooi en nette camping. Alleen de WiFi is slecht en hier moet je voor betalen. Dit was echter het enige minpuntje

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Fruithof in Klijndijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Fruithof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.