Vakantiepark Capfun de Fruithof

7.4Goed

Nederland, Drenthe, Klijndijk

7.4Goed

• 6.9Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun de Fruithof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

Camping De Fruithof (Drenthe) is een schone, niet al te grote camping. De accommodaties en het sanitair zijn heel schoon. Op Camping De Fruithof in Klijndijk kunnen de kinderen meedoen met leuke activiteiten en de grappige shows bezoeken. Het zwembad met glijbaan is ook een favoriet. Een leuke uitstap met het gezin is de dierentuin in Emmen.

224 reviews over Vakantiepark Capfun de Fruithof

• 8Serena01-09-2020

Kindvriendelijke camping

Mooie camping met leuk zwembad met glijbanen voor de kinderen. De camping is overzichtelijk. Voor de kinderen is er vanaf in de ochtend tot avond entertainment. Er was van alles te doen. De kinderen konden knutselen, er werden piratentochten in het bos georganiseerd of er was bijvoorbeeld een waterglijbaan bij de speelvijver. Ook in de omgeving is van alles te doen. Mooie bosmeertjes, dierentuin wildlands, kabouterland of winkelen in Emmen. De camping is verder schoon en netjes. We hebben, ondanks de Corona, een leuke zomervakantie gehad.

Beste Serena

Wat ontzettend leuk om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Wij bieden inderdaad een uitgebreid animatieprogramma. We ontvangen hier veel goede reacties op via onze tevredenheidsenquete en via Zoover. We vinden het fantastisch dat dit naar uw zin is geweest.

Ook zijn we erg blij dat u heeft kunnen genieten van de prachtige ligging van de camping waardoor u het prachtige Drenthe heeft kunnen ontdekken.

We hopen u snel weer te zien voor nieuwe avonturen

Roeël Parkmanager Camping Fruithof 0031 (0)591 512 427

• 8Sepp22-08-2020

Topvakantie maar uit de camping valt meer te halen

Campingplaatsen super. Lekker groot. Ook naar locatie’s caravans gekeken nou die zijn overal tussen in gekwakt. Heerlijk meertje. Mooi zwembad met leuke glijbanen. Inderdaad niet te groot zwembad. Eigenlijk het enigste minpunt was het restaurant. Buiten op terras gegeten. Terras ziet er onverzorgd uit. Eten was zeker niet slecht maar Cola light hadden ze niet koud staan. 1e glas zonder prik. Eerst de groeten en aardappelen neerzetten en dan 5 minuten later de borden. Als je er wat van zegt dan kijkt mevrouw je aan hoe je het durft te zeggen en vertrekt met de melding dat ze het zal doorgeven aan de kok. Wie serveert er? Voor de rest topvakantie gehad.

Beste Sepp

Het hele team van Camping Fruithof bedankt u voor uw verblijf op de camping. We zijn heel blij om te lezen dat u een topvakantie heeft gehad. Het is fijn om te horen dat u heeft genoten van het waterpark, met name de glijbanen die we afgelopen zijn seizoen hebben geopend, tot groot genoegen van onze gasten.

Omdat uw tevredenheid erg belangrijk voor ons is, is het voor ons duidelijk dat het restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons restaurant wordt gerund door een externe uitbater. Wij zullen zeker contact met hen opnemen zodat hier verbeteringen kunnen worden aangebracht.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Petra22-08-2020

Kippenvel!

Prachtige camping! Al 20 jaar fanatiek campeerder maar een camping zoals deze doet toch elke keer wat bijzonders met me. Vlinders in m’n buik! (Dat kwam ook een beetje door de leuke badmeester). Verder heel aardig personeel hele leuke dames achter de receptie en de camping leiding stond altijd voor ons klaar. De sanitaire voorzieningen waren altijd spik en span als ik m’n servies was vergeten had ik zo m’n stampotje van de grond gegeten daar! Ik krijg deze camping nog niet uit mijn hoofd en zal er nog lang over dromen, dus ik zal zeker een keer terug komen!

Roeël Parkmanager Camping Fruithof, Beheerder, 18-11-2020

WOW, Bedankt Petra voor deze prachtige review.

Mijn hele team is erg ontroers door uw lieve woorden. We hebben alles in het werk gesteld om u een fantastische vakantie te bezorgen. Uw tevredenheid is de mooiste beloning die wij ons kunnen wensen.

Tot ziens voor nieuwe verrassingen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8jan b20-08-2020

Mooie camping

We hebben erg genoten op deze camping. Heerlijk gezwommen in het mooie zwembad.. ondanks de corona shifts maar hier kan de camping ook niets aan doen.. Idd zijn de nieuwe verblijven op de camping zo geplaats zonder enige vorm van afwerking.. Beetje jammer en idd kun je zien dat Zwembad hokje niet is afgewerkt.. Wij vonden het jammer dat het zwembad s avonds een uur dicht gaat en met warm weer niet iets langer open blijft... De hygiëne op de camping en onderhoud is niet wat je gewend bent van de fruithof maar nog steeds goed... Winkel voldoende te krijgen maar zeker geen jumbo.. Horeca hebben we goed gebruik van gemaakt zowel snackbar als restaurant.. Vriendelijk personeel en netjes voor elkaar. Wij hebben zeker van jullie restaurant en snacks genoten.. Softijs is aanrader

Beste Jan

We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We zijn erg blij om te lezen dat u ook dit jaar weer een fijne vakantie heeft gehad. We willen u bedanken voor uw loyaliteit :)

We zijn blij te horen dat u de mooie uitbreidingen van het waterpark waardeert. Jong en oud genieten inderdaad van de prachtige nieuwe glijbanen.

Vanwege de COVID-Crisis hebben we wat vertraging opgelopen met het installeren van de nieuwe accomodaties en het afwerken van het waterpark. Wij hebben uw opmerkingen hierover genoteerd en we zullen er alles aan doen om dit in orde te maken, daar kunt u van op aan ;)

We zien u graag volgend jaar terug voor nieuwe avonturen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Ilse19-08-2020

Prima camping!

Na verschillende reviews te hebben gelezen zijn wij met een twijfel richting de fruithof gereden. Wat viel het ons 100%mee! Ja de gebouwen hebben een upgrade nodig maar het is schoon! Zwembad is prima, glijbanen top! Net nieuw dus je kunt niet verwachten dat het eromheen al spik en span aangelegd is. Geen 'bouwput' te zien! Zwembad uurtje gesloten vonden wij ook erg vreemd. 20 uur gesloten is aan de vroege kant. Zwemmeertje is heerlijk! Horeca snackbar afhalen is prima. Doet niet gezellig aan. Personeel vriendelijk! Jammer dat je pizza's voor 16 uur al moet bestellen. Campingwinkeltje...tja..simpel. waarom geen verse sapjes in de koeling? Odoorn supermarkt vlak bij. Bakker Joost aanrader! Stacaravan afgezien van die aan het meer, raden wij af. Net barakken! Zijn er zo neergepoot! Animatie prima. Op de capfun site staat ook aangegeven dat deze van laag niveau is kwa aanbod. Fietspad naar emmen aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Beste Ilse

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op Camping Fruithof.

Het waterpark is inderdaad behoorlijk uitgebreid afgelopen jaar. Zo hebben we hele toffe nieuwe glijbanen geinstalleerd. Het is heel fijn om te horen dat u deze uitbreiding waardeert.

We hebben inderdaad ook hele mooie nieuwe accomodaties geplaatst. Er is veel vraag naar deze luxe ingerichte stacaravans.

Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij nemen uw opmerking over de opstelling van deze nieuwe accomodaties dan ook ter harte. Wij zullen hier zeker rekening mee houden bij het plaatsen van de nieuwe accomodaties.

Bedankt voor uw vertrouwen en tot snel op onze camping

• 9Cwh17-08-2020

Geweldig!!

Wij, gezin met 2 kinderen van 8 en 10 jaar, zijn net terug van een heerlijk verblijf op de fruithof. Wij verbleven in een villatent op veld klokhuis, deze accommodatie is ons goed bevallen, wij dachten omdat het zo warm was, we het in de nacht zwaar zouden hebben, maar het tegendeel bleek waar, overdag warm natuurlijk met deze temperaturen, maar in de nacht koelde het goed af in de tent waardoor we heerlijk konden slapen. De tenten staan op een groot veld tussen de gewone kampeerders en zijn gelegen vlakbij het heerlijke zwemmeertje. Zwembad top met geweldige glijbanen en animatie ook leuk. Niet superveel voor kinderen vanaf 10 jaar (mag wel iets meer) maar wat er was werd leuk gepresenteerd. Snackbar gewoon goed, schoon en vriendelijk personeel, zelfs al kom je net voor sluiting binnen je word vriendelijk en met geduld geholpen. Al met al een prima vakantie hier gehad.

Beste vakantieganger

We vinden het super om te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad op onze camping.

Camping Fruithof is inderdaad een echte familiecamping. Door de animatie, de glijbanen, het zwemmeer en de speeltuinen weten de kinderen vaak niet waar ze moeten beginnen ;)

We willen u bedanken voor de complimenten die u maakt naar ons team. Mijn team staat altijd klaar om onze gasten te verwennen, zodat zij een overgetelijke vakantie hebben.

We zien u graag snel weer terug!

• 9Van Dijk17-08-2020

Super leuke kleinschalige camping

Hele leuke camping. Niet zo massaal druk, alles netjes en schoon en super vriendelijk personeel. Zwembad is in werkelijkheid wel iets kleiner dan het op de website lijkt.

Beste heer Van Dijk

Het hele team van Camping Fruithof wil u bedanken voor uw verblijf. En ook veel dank voor uw lieve woorden over onze prachtige faciliteiten, de hygiene op de camping en de professionaliteit van onze werknemers. Uw tevredenheid is onze mooiste beloning.

Onz zwembad is inderdaad niet het grootste zwembad van de Capfun campings. Wel hebben we het prachtige zwemmeer met zandstrand, waar onze gasten graag gebruik van maken. Zonder de sensationele nieuwe glijbanen te vergeten ;) En daar zullen we niet stoppen, er staan nog vele verrassingen in de planning voor de komende jaren.

We zien u graag snel weer terug op de camping.

• 8Joke en Gerrit Kuiken16-08-2020

Als 60+ers een goed verblijf gehad

Een aantal jaren terug ook op deze camping gestaan in het voorseizoen. Omdat onze vakantie naar het buitenland niet door kon gaan, konden we gelukkig ( op het laatste moment) nog een plaats reserveren die geheel naar onze wens was. Wat ons opviel was dat bijv. bij de nieuwe glijbaan, de boel niet afgewerkt was. Jammer, geeft een slordig aanblik. Is hoogseizoen, dan verwacht je toch dat de boel keurig is afgewerkt. Heeft dit te maken met de "Franse slag"? Tevens heel raar dat het zwembad tussen 18.00 en 19.00 uur gesloten is. Temeer hoogseizoen en meer dan 30 graden buiten. Dan kun je er niet mee wegkomen om te zeggen dat de "badmeester" dan moet eten. Je kunt toch bij toerbeurt eten!!?? En dan gaat het bad vervolgens om 20.00 uur alweer dicht. Er moet meer worden ingespeeld op het weer en de vraag. Flexibel?? Dan de horeca. Wij kunnen alleen maar zeggen.... in één woord fantastisch!! Erg vriendelijk personeel, niks is teveel! Bedankt 👍

Beste Joke en Gerrit

Het hele team van Camping de Fruithof wil u bedanken voor uw review. We zijn blij dat u op het laatste moment van camping heeft kunnen wisselen. Als de beschikbaarheid het toelaat dan bieden we bij Capfun altijd deze ogelijkheid.

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van het restaurant. Het team vindt het fijn dat u zo positief over hen bent.

Vanwege de sanitaire omstandigheden, zijn enkele werkzaamheden op de camping helaas vertraagd. Ons team heeft zich volledig ingezet om alles op tijd af te krijgen. U kunt er van op aan dat we alles in het werk stellen om alle faciliteiten tip-top in orde te krijgen voor volgend seizoen.

Uw tevredenheid is onze prioriteit. We zullen daarom bekijken of we de openingstijden voor het zwembad kunnen verlengen.

We hopen u snel weer te kunnen ontvangen op de Camping

Roeël Parkmanager Camping Fruithof 0031 (0)591 512 427

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Nick16-08-2020

Heerlijke vakantie!

Super vakantie gehad. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt bij de animatie en op de nieuwe waterglijbanen. Corona regels goed in orde, reserveren zwembad was makkelijk en er was gelukkig een leuke speelvijver voor de verkoeling buiten de shift om. Park lag er keurig onderhouden bij en het was schoon. Personeel vriendelijk net als de medekampeerders. Wij komen zeker nog eens terug.

Beste Nick.

Wat ontzettend tof om te horen dat jullie een super vakantie hebben gehad. Camping de Fruithof is inderdaad de ideale familiecamping en de animatie, de glijbanen en het zwemmeer zorgen er voor dat kinderen zich geen minuut hoeven te vervelen. Ons hart maakt een sprongetje door uw lieve woorden.

We zien u graag terug voor nieuwe avonturen.

Roeël Parkmanager Camping Fruithof

• 7RW14-08-2020

Redelijk

Een prima camping met goede voorzieningen en mooi zwembad. Snackbar is redelijk. Verder niet veel te doen, alleen animatie voor de hele kleintjes. Wij stonden met eigen kampeermiddel op een veldje en dat zag er nog wel gezellig uit. Maar ik heb ook veldjes met chalets (lees; barakken) gezien waar niemand vrolijk van kan worden. Ik heb te doen met de mensen die daar duurbetaald moeten zitten. En een gezin €15 laten betalen voor een weekje WiFi waar je amper een appje of mailtje mee kunt lezen, is gewoon pure afzetterij!

Afijn, prima te doen voor een weekje, maar volgend jaar weer lekker Italië.

Best RW.

Het hele team van Camping de Fruithof dankt u voor uw verblijf. Het is fijn om te horen dat u een goede vakantie heeft gehad.

We hebben afgelopen jaar het zwempark flink uitgebreid met sensationele glijbanen. Samen met het overdekte zwembad en het prachtige zwemmeer maakt dat jong en oud heerlijk kan genieten.

De tevredenheid van onze gasten is erg belangrijk voor ons. Wij zullen uw opmerking over de opstelling van de accomodaties meenemen bij de planning van onze nieuwe verblijven.

We hopen u volgend jaar weer te zien.

Roeël Parkmanager Camping Fruithof

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020