Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.9Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

259 Reviews over Bosveen

• 9Inge Mondeel23-09-2022

Mooiste camping totnogtoe tegengekomen.

Werkelijk een plaatje van een camping, ruim, superschoon (sanitair), rustig, prachtig gelegen en ontzettend vriendelijke eigenaren. Wij hebben er een heerlijke week gehad en zeggen: dikke aanrader! 👌🏻👍🏻

• 9Eetgelegenheden
  • 10Grietsje18-09-2022

Camping om je thuis te voelen.

Geweldig, altijd behulpzame eigenaren. Camping ziet er altijd schoon en onderhouden uit. Heerlijk overdekt zwembad. Prachtige map met o. a. Fiets en wandelkaarten. Zelfs de postduif komt terug. 😉

• 10Peter en Greetje de Pree15-09-2022

Een geweldige charme camping.

We hebben ons 2e kampeerseizoen afgesloten op de sfeervolle, gemoedelijke en zeer schone camping Bosveen met een prachtig overdekt zwembad. Alles super geregeld. Met dank aan Gerrit, Dennis, Christel en Steff voor de gastvrijheid en alle hulp die maar nodig is !!! Wij hebben weer genoten van de prachtige fietstochten en het mooie natuurgebied Barger-Oosterveen en vooral niet te vergeten de vismogelijkheid naast de camping, waar Peter menig visje heeft gevangen. We verheugen ons al op het seizoen 2023.

• 10Gré en Wim Breton11-09-2022

Ideale camping.

Wij zijn er nu voor het derde seizoen en hopen op het volgende.Fantastische ligging nabij veengebied en natuur. Grandioze verzorging op de camping met lief zwembad(je) lekker verwarmd. Wij hopen er nog lang van te kunnen genieten en er volgend seizoen mijn negentigste verjaardag te vieren. Fijn fietsen in Drenthe met heel veel fietspaden. We genieten nog steeds.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Wim en Liesbeth Geverink05-09-2022

FANTASTISCH

Het is een goed geoutilleerde camping met ALLES er op en er aan. De familie is bijzonder gastvriendelijk en behulpzaam. Zoover geeft een 9.8. Van ons krijgt de Camping een 10+. Een aanrader.

• 9Marleen04-09-2022

Mooie, schone en goed georganiseerde camping.

Heel aangenaam verblijf. Gastvrije ontvangst, informatie map met alles voor de toerist, zwembad, ruimte met boeken en lectuur, alle plekken met een stukje kunstgras. Kortom alles was prima geregeld, minpunten waren er niet.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Anita de rooij03-09-2022

Wat hebben we weer heerlijke weken gehad op camping boveen. Het voelt als thuis komen, bij gerrit, zoon dennis en cristel en zoontje stef wat een lieve mensen die het iedereen naar de zin maken. Alles is weer keurig en schoon op de camping, en iedere avond weer jeu de boule. Heerlijk gefietst en gezwommen. We komen volgend jaar weer terug. Bert en anita de rooij

• 10Hans en Dinie31-08-2022

Bijna niet te evenaren

Na 3 manden te gast geweest te zijn gaan we echt voldaan en uitgerust naar huis . Ondanks het warme weer konden we elke dag gebruik maken van het overdekte zwembad .We hebben hier ook ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd wat door de eigenaren goed verzorgd was En natuurlijk elke avond joule de boel spelen

• 9Tineke28-08-2022

Super weekend op een gezellige, comfort camping!

Een hele gezellige camping, waar je als alleenstaande absoluut niet alleen bent. Wel een aantal vaste "stam" gasten, maar die betrekken de nieuwkomers overal bij. De eigenaar Gerrit, en zijn familie lopen geregeld even over de camping voor een praatje. Het sanitair ziet er uit om door een ringetje te halen. Goed warm water voor de afwas en in de douches. Fijne kantine om iets te drinken of een spelletje te doen. Het zwembad maakt het in mijn ogen helemaal af. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Ik kom zeker terug. Gerrit, Dennis, Christel en mijn "vogeloppas" Steff, jullie bezorgen de gasten een top vakantie. Bedankt.

• 10Peter van denVelden28-08-2022

In een woord geweldig

Wat een fijne en gezellige camping. Hier gaat het gezegde klein maar fijn echt op. Met dank aan de eigenaar Gerrit en zoon Dennis. Een warme douche is het onthaal en het rondleiden op de camping, zodat alles vanaf het begin duidelijk is en geen onnodige zoekactie. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen voor deze camping maar ook voor de mooie omgeving. Gerrit en Dennis jullie zijn een 10 waard

Camping Bosveen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Verlengde Scheperweg 7, 7891 TH