Camping Bosveen

CampingWeer vandaag16°8°
Camping Bosveen
9,7

106 reviews over Camping Bosveen in het Nederlands

Heerlijk bijkomen dichtbij de prachtige natuur

Sandra, 7-10-2017

Goeie camping in een prachtige omgeving. Vriendelijke mensen. Veel te doen. Alles aanwezig voor een ontspannen vakantie!

Geweldig

Maribel, 7-10-2017

Mooie omgeving, vriendelijke gastvrije campingeigenaren

Een geweldige minicamping.

E.Groenbroek, 10-9-2017

Deze mini camping met zijn overdekte zwembad en fantastische ligging bij het enorme uitgestrekte natuurgebied het bargerveen welke aansluit op de uitgestrekte veengebieden in Duitsland. Op drie kilometer vanaf de camping licht Klazienaveen met zijn grote aanbod van winkels en zijn turfjesmarkt . De fiets mogelijkheden zijn er zeer uitgebreid door het bargerveen,langs het Oranjekanaal,de rietlanden en naar het grote centrum Emmen met zijn nieuwe dierenpark Wildland en zijn vlindermarkten. Een bezoek aan het veenpark in Barger Compascuum en het veenspoor museum zijn een bezoek waard. Ook de beheerders echtpaar willen alles voor de gasten doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen.

Fantstisch; echt ontspannen .

Annie en Aljo Breemhaar, 31-8-2017

Wij ervaren steeds de gastvrijheid van Gerrit en Janny als zeer positief.

Ook het sanitair is om door een ringetje te halen.

Het gratis gebruik maken van het zwembad is ook erg goed geregeld.

Sanitair is perfect, in elk opzicht.

Ik ervaar de anti-slip matjes als een pluspunt;ze zijn altijd keurig schoon.

Wij waren dit jaar hier voor de 4de keer een (lang)weekend en als het weer meezit gaan we binnenkort nog eens.

Geweldig ,wat een fijne plek .

Otto en Marion, 18-8-2017

Gerrit en Janny...wat een lieve mensen. Wat een luxe...aan alles is gedacht.

Heerlijk zwembad..gezellige, complete huiskamer.

Nog nooit kunstgras in de voortent gehad..super

Al met al een aanrader!

Fantastisch om op deze camping te verblijven.

Henny, 13-8-2017

Heel goed en schoon zijn de wc's en douches. Alleen bij topdrukte en als de mensen het niet netjes achterlaten dan kan het gebeuren dat je het niet zo schoon aantreft. Spotgoedkoop je wasje draaien. Geen muntjes voor het douchen is ook heel prettig. Vertier in de huiskamer bij slecht weer. Je kunt gratis gebruik maken van hun overdekte zwembad. En je zit in een prachtige natuurgebied met gelegenheid om te fietsen, mountainbiken, wandelen of hardlopen. Ook kun je een sloep huren om te varen door het Willem Alexander kanaal. Een aanrader bij mooi weer. Nog een echte aanrader is om te gaan solexrijden. Langs de Duitse grens. Verhuur zit in Schoonebeek, bij speulenderwies.

uitstekende camping

W. Spoelstra, 13-8-2017

Geen min punten alles prima in orde

nooit meer

W.Vlug, 11-8-2017

Toiletten schoon douches schoon, maar niet voor invaliden, er is een hoge instap en glad, nu kan je wel een matje pakken, maar iedereen staat erop en daar hou ik niet van, zwembad moet je betalen 3.50 euro.
Campingbosveen, Camping, 14-8-2017

Wij kunnen best tegen kritiek maar ik zou hier toch graag een beetje toelichting op willen geven.

Onze prijzen zijn gebaseerd op 2 personen zij mogen hierbij vrij gebruik maken van de faciliteiten.

Extra bezoekers die blijven overnachten betalen per overnachting p.p. Hiervoor mogen ze dan ook gebruik maken van de faciliteiten.

Bezoekers die niet blijven slapen maar wel gebruik maken van het zwembad en de douches betalen hiervoor €3,50

Al zou ik graag als kanttekening hierbij willen vermelden dat ik nog even de rekening heb na gezocht en de enige rekening die ik kan vinden waar extra bezoek betaald heeft gaat om een 2 overnachtingen met 3 personen hier zou normaal gesproken € 21 voor betaald moeten worden maar sinds wij dit vaak tegen gereduceerd tarief rekenen hebben we hier maar €7,- gerekend

Dus vind ik het dan toch jammer om dit te lezen sinds wij alles met de beste bedoelingen doen.

Met vriendelijke groeten

Campingbosveen

De camping voldoet aan al onze wensen, wij hebben geen min punten, wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

geweldig in een woord

Fokko Hammenga, 7-8-2017

Wat hebben we een mooie tijd gehad op de camping waar alles er keurig netjes uit ziet ,en een geweldig behulp zaam echtpaar we komen volgend jaar graag terug voor de vierde x

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosveen in Klazienaveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bosveen scoort een 9.73 uit 10 op basis van 106 reviews.