Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

245 Reviews over Bosveen

• 10anita de rooij26-06-2022

Wat een gezellige camping en prachtig gelegen, hele mooie fietsroutes. Een verwarmd zwembad op de camping. De eigenaars bijzonder vriendelijk staan altijd voor je klaar. Je kunt gebruik maken van de kantine er is een tv folder materiaal. Een magnetron, ijsjes, bier wijn alles te koop zowat tegen kostprijs. Er is een natuurreservaat vlakbij, bijzonder mooi aangelegd ik waande mij soms in afrika heel mooi, heerlijk fietsen of wandelen daar!! Deze camping krijgt van ons een 10!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Boertien18-06-2022

Ontspannen

Rustig, ontspannen sfeer op de camping. Camping is van alle gemakken voorzien, ziet er allemaal piekfijn uit 🤩💪🏼. Vader en zoon erg vriendelijk! Wij hebben er één nacht gestaan met de tent, maar komen zeker nog een keer terug.

• 10Cees en Marianne kuys11-06-2022

Geweldig tijd

Prima camping met prachtige omgeving en een geweldige camping eigenaar Firma Kroezen een dikke 10

• 6Eetgelegenheden
  • 10Rien en Marjan de zinger11-06-2022

Een gezellig, gastvrij, verzorgd en warme camping.

We zijn voor de derde keer hier op camping Bosveen neergestreken. Het eerste jaar voor 1 week, verleden jaar voor 2 weken en dit jaar voor 4 weken. Voor volgend jaar hebben we voor 5 weken geboekt. Dat wil wel wat zeggen over hoe wij over deze gastvrije en gezellige camping denken. Wij geven de familie Kroezen dan ook een dikke 10

• 10Jan en ria04-06-2022

Zeer aan te bevelen.

Camping bosveen is een prachtig gelegen camping. Midden in de natuur. Erg schoon en fris sanitair. Ruime plaatsen. Zeer prettige camping eigenaren. Zeer gastvrij.

• 8M.Croonen04-06-2022

Overweldigend. Super goed.

Iedereen aan te raden. Super vriendelijke eigenaars. Mooi schoon sanitair. Prachtig overdekt zwembad.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Jack09-05-2022

Geweldig

Aan deze mensen zouden heel veel campingeigenaren een voorbeeld aan kunnen nemen, zelden zo'n "campingbazen" gezien met zoveel toewijding en correctheid. Chapeau !!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Epko Groenbroek27-09-2021

Fantastische tijd gehad.

De camping ligt vlak bij een fantastisch mooie natuurgebied bargerveen. De camping ligt slechts op 3km van het centrum van Klazienaveen waar je een groot aanbod van winkels en restaurants kunt vinden. De camping ligt op slechts op steenworp afstand voor een bezoek aan Emmen met zijn groot overdekte winkelcentrum en de dierentuinen. Een bezoek aan het veenmuseum in Barger-compascuum is ook zeker de moeite waard. De camping is super schoon en keurig onderhouden. Het is voorzien van een overdekte zwembad en een jeu de boules baan. De sanitaire voorzieningen worden keurig super schoon gehouden en de douche en afwas is voorzien van gratis warm water. De prijs voor dit alles ligt op een prima niveau. Niet te vergeten,de beheerder is super vriendelijk en behulpzaam. Niets is hum teveel en staat voor iedereen klaar.

• 9Wilfred en Alja27-09-2021

Geweldige camping

Een mooi verzorgde camping in een mooie omgeving. We werden super ontvangen met een korte rondleiding. Alles was super verzorgd en netjes. Je kunt merken dat de camping met veel liefde en aandacht is opgezet.

• 10Daan den Hartog23-09-2021

heel goed !

Zowel op mijn fietstocht naar Denemarken als tijdens mijn terugweg werd ik gastvrij ontvangen. Als zwaarbepakte (in Duitsland zeggen Kettenrad) normale "ketting" fietser, kwam ik in beide gevallen redelijk moe aan, maar er was gewoon plek voor mijn tentje en de fiets. Wat me opviel was de heel relaxte sfeer en het vertrouwen. Als ik weer in de buurt ben, ga ik er beslist naar toe !!

Camping Bosveen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar