Camping Bosveen

146 reviews over Camping Bosveen in het Nederlands

Heel mooie week gehad

Klaas
17-6-2019

Het is een hele mooie kleine camping met heel aardig en behulpzame beheerders Sanitair is heel schoon Mooie grote plekken

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk

Van der Zwaan
8-6-2019

Heerlijke rustige en gezellige camping. Mooie omgeving.

Gezellig hè vakantieman,fantastisch !!!!

Jan en marijke
8-6-2019

Heerlijke rustige en schone camping

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk

Joke Evers
8-6-2019

Heerlijke rustige, schone en vooral gezellige camping met een fijn zwembad. De camping ligt in een mooie omgeving ,waar je fijn kunt fietsen. De winkels zijn op korte afstand van de camping.

Nette, schone en charmante minicamping.

Y.A Gerritsma
23-5-2019

Zeer nette camping en vriendelijke eigenaren. Mooie omgeving, er zit van alles. Bij aankomst werd een map met o.a. fietsroutes en tips voor de omgeving gegeven. Erg praktisch en handig. Kunstgras voor de caravan helpt om gras buiten te houden. Toch fijn! Er is zelfs een gezamenlijke ruimte met TV, een klein zwembad, er staat een vuurkorf en er is ook nog een terras.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig!

G.B. Veenstra-Hansma
3-5-2019

Van 17 tot 28 april op de camping verbleven. Alles ziet er weer net zo keurig uit als als al mijn voorgaande jaren dat wij/ik jullie bezocht hebben. Ondanks jullie moeilijke prive tijd toch alles weer oppakken. Een grote pluim. Lieve familie Kroezen ik heb groot respect voor jullie. Tot ziens (Grietske)

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Vriendelijk, groen en rustig. Heerlijk genieten!

Colinda
18-10-2018

We kwamen op de bonnefooi bij deze camping omdat de camperplek in Emmen te warm was. Aangekomen belden we de eigenaar om te vragen of er nog een plekje was voor 1-2 nachten. We wilden namelijk doortrekken naar Duitsland. 1-2 nachtjes was geen probleem en kregen een plek met de camper midden op de camping. Een super warm welkom met een rondje langs het sanitair wat steeds beter werd: schone wc's en douches, een kantine met gevulde koelkast en diepvries en tot slot een zwembad! Dat zie je zelden op een mini camping. De volgende dag heerlijk gefietst in het bargerveen gebied en zagen tot onze schrik dat de weersvoorspelling in Duitsland nog slechter was geworden. Een dagje langer blijven zou dus welkom zijn maarja we stonden midden op het veld. Maar toen we het de eigenaar vroegen was het geen probleem. Mijn (schoon)ouders gingen na ons op vakantie en die hebben we de tip gegeven hier te verblijven! Ook wij komen hier zeker weten terug :)

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke camping voor rust en plezier.

Hubert van de Scheur
17-9-2018

Prima mini-camping met zwembad,dat zie je niet veel! Gastheer/vrouw zijn vriendelijk en laten dat ook merken, altijd in voor een praatje. Toiletruimte altijd netjes en schoon, daarnaast een leuke kantine voor elk wat wils. Kunstgras in de voortent, ideaal !! En verder.....Kom kijken?.

Harm en Truus
9-9-2018

Gezellige,super camping midden in de natuur. Je kan hier mooi fietsen, wandelen o.a Bargerveen echt een aanrader. Alles top geregeld door Gerrit en Janny. We komen beslist nog een keer terug, dat zou dan de 4de keer zijn,dat zegt toch wel wat over de camping, anders kom je niet meer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Deze ondernemers weten precies wat de gast wenst.

GerardsCamperReizen
5-9-2018

We waren er in juli en augustus 2018. We waren er deels om te fietsen en familie bezoek. We durven te stellen dat er maar weinig campingen zijn , waar de voorzieningen zo uitgebreid en verzorgd zijn als deze. Er is geen negatief onderdeel te noemen. Begeleiding en voorlichting, met uitgebreide info map, perfect. Waar heb je voor een camperplaats prijs, verwarmd overdekt zwembad, huiskamer, jeu de bouille baan, grote plaatsen met electra en tv aansluiting. In de omgeving prachtige fiets en wandel-routes, in Klazinaveen zijn alle landelijke winkels aanwezig. U kampeert op de grens van Nederland en Duitsland. In dit gebied is van alles te bezoeken w.o. Wildlands, Veenmuseum, Emmen, Meppen, Lingen enz. Raadpleeg de infomap van Jannie en Gerrit, een gemoedelijk en gezellig echtpaar die de camping beheren. Zij organiseren met regelmaat fiets en wandel tochten. U vraagt zij doen. Zie eventueel mijn review in het gastenboek van Bosveen. *

Gereisd Met partner in juli 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosveen in Klazienaveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.