Camping Bosveen

Camping Bosveen
9,7

139 reviews over Camping Bosveen in het Nederlands

Leuke camping voor rust en plezier.

Hubert van de Scheur
17-9-2018

Prima mini-camping met zwembad,dat zie je niet veel!

Gastheer/vrouw zijn vriendelijk en laten dat ook merken, altijd in voor een praatje.

Toiletruimte altijd netjes en schoon, daarnaast een leuke kantine voor elk wat wils.

Kunstgras in de voortent, ideaal !! En verder.....Kom kijken?.

Harm en Truus
9-9-2018

Gezellige,super camping midden in de natuur.

Je kan hier mooi fietsen, wandelen o.a Bargerveen echt een aanrader.

Alles top geregeld door Gerrit en Janny.

We komen beslist nog een keer terug, dat zou dan de 4de keer zijn,dat zegt toch wel wat over de camping, anders kom je niet meer terug.

Deze ondernemers weten precies wat de gast wenst.

GerardsCamperReizen
5-9-2018

We waren er in juli en augustus 2018. We waren er deels om te fietsen en familie bezoek. We durven te stellen dat er maar weinig campingen zijn , waar de voorzieningen zo uitgebreid en verzorgd zijn als deze. Er is geen negatief onderdeel te noemen. Begeleiding en voorlichting, met uitgebreide info map, perfect. Waar heb je voor een camperplaats prijs, verwarmd overdekt zwembad, huiskamer, jeu de bouille baan, grote plaatsen met electra en tv aansluiting. In de omgeving prachtige fiets en wandel-routes, in Klazinaveen zijn alle landelijke winkels aanwezig. U kampeert op de grens van Nederland en Duitsland. In dit gebied is van alles te bezoeken w.o. Wildlands, Veenmuseum, Emmen, Meppen, Lingen enz. Raadpleeg de infomap van Jannie en Gerrit, een gemoedelijk en gezellig echtpaar die de camping beheren. Zij organiseren met regelmaat fiets en wandel tochten. U vraagt zij doen. Zie eventueel mijn review in het gastenboek van Bosveen. *******

Het was super.

Jan en Fenny Wesselink
2-9-2018

Wij hebben een hele fijne tijd op de camping doorgebracht.

Ontzettend lieve en aardige mensen.

Regelmatig organiseren ze het een of ander, en als het kan zijn ze zelf ook van de partij.

Janny en Gerrit bedank voor de fijne tijd.

Wij zijn er volgend jaar weer bij.

Het was een fantastische tijd.

Epko en Marthie.
2-9-2018

Een heerlijke, super schone gezellige camping. Schone sanitair en een mooie overdekte verwarmde zwembad. Zeer vriendelijke en altijd behulpzame eigenaar en eigenaresse. Er is een mooie jeu de boule baan waar je met veel plezier een bal kunt gooien. Hier wordt dan ook veelvuldig gebruik van gemaakt en je hoeft geen topspeler te zijn. Regelmatig wordt ook het gezelschapsspel blokjes gooien met veel plezier uitgeoefend. Voor visliefhebbers licht er pal naast de camping een kanaal waarin naar hartelust gevist kan worden. Op zeer korte afstand van de camping licht het prachtige natuurgebied het bargerveen, een groot veengebied met waterpartijen heide en bossage met vantastische fiets mogelijkheden. Een uitgebreide winkelaanbod vindt je op twee kilometer afstand in Klazinaveen. Andere mogelijkheden zijn onderanderen een bezoek aan het veenpark, wildlands dierenpark e.d.

Echt aan te bevelen

Jac en Angela Gruntjens
1-9-2018

Zeer gezellige camping Heel gastvrije eigenaren Lekker zwembad was heerlijk met die hitte Hebben 9 weken genoten en gaan volgend jaar weer terug

Voor herhaling vatbaar

Fam Smolders Hilvarenbeek
14-8-2018

Dat er een mooi zwembad bij is en dat voor een mini camping

Zeer gast vrij

Super!!!!! Gaan zeker nog weer gebruik maken.hanny

Be Hoogeveen
8-8-2018

Dit is een zeer mooie minicamping.

Prachtig zwembad.

Alles ziet er goed uit.

Wij hebben 3 dagen een nieuw chalet gehuurd met alles er in en er aan.

Prima leiding van de camping.

En je kunt er heel mooi fietsen.

Er zijn geen min punten te noemen.

Een dikke 10.

Hanny en Be Hoogeveen. Barneveld.

Jenne an Anneke
25-7-2018

Een prachtige camping in een prachtige omgeving, het hoogveen natuurgebied in zuid oost drenthe

Fantastisch een camping om terug te komen.

Egbert en Rie
19-7-2018

Een prachtige camping komen er voor de 6 de jaar en 2 maand lang.Hebben voor volgend jaar weer besproken.Dus dat is niet zomaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosveen in Klazienaveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.