Vakantiehuis Lodge Hooghalen

VakantiehuisWeer vandaag29°16°
Vakantiehuis Lodge Hooghalen

34 reviews over Vakantiehuis Lodge Hooghalen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Daar heel graag nog een keer naar toe.

Bert Drenth/Gea Haakmeester
24-10-2016

Compact, schoon , leuk , volledig , lief huisje op een mooie plek met schuur , tuin en al. 4 Weken heerlijk vertoefd , met het mooiste weer (kan dus ook in Drenthe ). Thuis zijn, fietsen , wandelen .Geen vakantie-kermis om je heen , alleen aardige verhuurders met passende afstand en nabijheid. En Drentse gemoedelijkheid >( Moi !) rondom. En heerlijk om je hond mee te kunnen nemen , ook voor haar plezier !

mooie omgeving heerlijk gefietst

W van Drie
25-8-2016

Prachtige tuin met schuurtje voor de fietsen

Genoeg kastruimte

Jammer van weinig beenruimte naast bed

Super

Sofie en Peter
6-8-2016

Het is een klein huisje maar dat wisten we op voorhand. Was ideaal voor 2 volwassenen met 2 kleine kinderen.

Leuk huisje in een mooie omgeving

Geweldig

Jos Sutmuller
    26-7-2016

Een modern huisje, prachtig ingericht.

Van alle gemakken voorzien en super schoon.

uitstekend

chris Schoppink
    11-7-2016

leuk huisje mooie tuin alleen de wastafel is erg klein.

Heel knus huisje met prachtige vrije tuin

Marijke de Graaf
    6-7-2016

Heel gezellig compleet huisje met een heerlijke ruime vrije tuin rondom.

De ruimte rond het bed is smal, je kon er nauwelijks langslopen.

Ook het wastafeltje in de douche/toiletruimte is erg klein.

Een geweldige locatie voor rustzoekers.

Nico en Trudy Roskam
    5-7-2016

Ruime tuin vooral ook geschikt voor honden.

Rob Overeem
    4-7-2016

Gastvrij,hondvriendelijk. Gezellige inrichting ,schoon, tot in details verzorgd van:vliegenmepper tot Aanmaakblokjes bbq.zeer ruime tuin !€

Natuurlijke rust, ruimte en luxe!

Rob Buijs
    4-7-2016

Prachtige plek, veel privacy met luxe woning waar niets aan ontbreekt. Daarnaast bijzonder gastvrije ontvangst met gevoel welkom te zijn.

Locatie geweldig midden in de heerlijke drentse natuur op fietsafstand van de meest mooie plekjes, Assen en Kamp Westerbork.

Fijne plek wil er zeker naar terug

Bart-Jan van Hummel
    4-7-2016

Geweldig huisje, rustig gelegen en je redelijk centraal in Drenthe. Ongeveer alles is even dichtbij.

Toevallig was ik een jaar geleden in dit huisje en zie ik oop Facebook de foto's langs komen en besef me dat ik het er erg fijn heb gehad.

De kinderen sliepen op het grote bed en ik sliep op de slaapbank. Die is wellicht iets te hard, maar voor een weekje is dat meer dan prima.

Zoals gezegd als ik de foto's terug zie dan heb ik zeker zin om er weer heen te gaan.

Zeker een aanrader en erg fijne mensen!

We hebben een aantal aanbieders voor Lodge Hooghalen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lodge Hooghalen in Hooghalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lodge Hooghalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lodge Hooghalen scoort een 9.04 uit 10 op basis van 34 reviews.