Géén boekingskosten
/Nederland/Drenthe/Hooghalen/Vakantieparken Hooghalen/Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

Landgoed Het Grote Zand

Vakantiepark
NederlandDrentheHooghalen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 739 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landgoed Het Grote Zand ligt midden in de bossen van Drenthe en heeft een mooi Jungle bos voor de kinderen. Je verblijft in ruime bungalows met grote tuinen. Bij Landgoed Het Grote Zand (Hooghalen) kun je gebruik maken van het binnenzwembad en een hapje eten in het restaurant. Aan de overkant ligt het herinneringscentrum en museum Kamp Westerbork.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

739 Reviews over Landgoed Het Grote Zand

• 8Anita02-12-2022

Heerlijk park voor rustzoekers.

Fijn park zonder teveel toeters en bellen. Wij verbleven in een fijne wellnessbungalow van alle gemakken voorzien. Park met een eenvoudig maar fijn zwembad, restaurant en wat speelvoorzieningen buiten voor de kinderen. Geen park voor mensen die van animatie houden. Wel voor mensen die er graag op uit trekken. Op loopafstand van Hooghalen.

• 7Activiteiten
  • 9Els goes07-11-2022

Heerlijke vakantie gehad

10 nachten geweest. In huisje notaris. Erg ruim opgezet. Schoon Park is mooi.. zwembad klein maar ook geen gebruik van gemaakt. Mooie fietstochten en wandeltochten gemaakt. Goed restaurant/snackbar

Roompot, Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor je reactie Els. Jullie hebben een fijne vakantie gehad en genoten van de omgeving. Hadden jullie je eigen fietsen mee? Graag zien we jullie nog eens terug op het park. Groetjes Elly

• 10Jeroen07-11-2022

Heerlijk rustig

Mooi ruime nette woning. Keurig onderhouden. Op een fijn vakantiepark.

Roompot, Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt Jeroen. Wat leuk dat je ons park zo goed beoordeeld. Daar doen we het voor. We zien jullie vast nog wel eens op het park. Tot de volgende keer. Elly

• 4Nick04-11-2022

Nooit meer

Slechte service kapotte afwas machine moest ik zelf wegbrengen omdat de storingsmonteur in Feyenoord outfit zei dat hij geen auto ter beschikking had meerdere storingen gemeld uiteindelijk niks wat verholpen is. Wij zijn 1 keer wezen zwemmen zwembad was zeer vies met name de kleedhokjes vloer en vieze rand in het zwembad. Mooie ligging van het park midden in de natuur ideaal voor wandelen en fietsen

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor je reactie Nick.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je de kapotte afwasmachine zelf weg moet brengen. Dit willen we graag voor je uitzoeken. Wanneer een mail naar [email protected] met je verhaal en overeenkomstnummer stuurt, kunnen wij kijken waar het mis is gegaan. Groetjes Elly

• 4Rob31-10-2022

volgende keer een ander park

het huisje wat we kregen was totaal anders dan op de website. het was ook gedateerd en lag vol met kinderspeelgoed. de gordijnen hingen er los bij en zaten onder een of andere vloeistof.

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jouw review Rob, Wij willen u met de getoonde foto’s op onze website een indruk geven hoe de accommodaties eruit kunnen zien. al onze accommodaties worden op de website getoond met hierbij de disclaimer dat zowel het in- als exterieur per vakantiewoning kan afwijken, dit geldt ook voor de indeling. De accommodaties zijn echter wel uitgerust met de kenmerken zoals beschreven. Uiteraard horen de gordijnen wel goed bevestigd te zijn en zonder vloeistoffen. Heb je dit ter plaatse ook gemeld zodat onze collega's dit konden oplossen?

Wij hebben het in ieder geval voor de zekerheid nog een keer doorgegeven.

Groetjes, Jennifer

• 6Klaas21-10-2022

Vies en iewat gedateerd huisje

Ruim huisje hadden we. Helaas vies, lemen kluif van een hond onder de tafeltjes. Vieze tennisbal (ook voor hond) onder de TV. Bank die echt ingestort was aan 1 zijde, bijzonder dat de schoonmaak dit niet opgevallen is. Wasbak in badkamer verstopt, dat is wel snel opgelost. Rond de kleedruimte in het zwembad was het gewoon goor. E-bike zou ik hier niet huren. Het zijn oudere e-bikes die van een andere verhuurder komen en hier vragen ze teveel voor, 125 voor een week, gangbaar voor deze fiets met voorwielmotor is 80 euro, of 100 euro voor middenmotor. Ook in Hooghalen vraagt de verhuurder 95 euro voor een e-bike. Prachtige ligging, binnen paar stappen ben je op het grote zand. We hebben wel genoten!! Overigens is dit niet echt een Roompot park maar van " Succes Holidayparcs" dus ook geen Koos Konijn.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 24-10-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Klaas. Wat jammer om te lezen dat jullie accommodatie niet helemaal in orde was. Onze excuses hiervoor! Dit is niet wat wij onze gasten willen bieden. Wij bespreken dit ook met het parkmanagement, om teleurstellingen als deze in de toekomst te voorkomen. We zijn daarom blij dat je dit met ons deelt.

Als tip geven we je graag mee dat bij parken waar Koos aanwezig is, dit te zien is bij het kopje Leisure & Entertainment op onze parkwebsites. Als er 'Koos' staat, mag je ervan uitgaan dat je een ontmoeting met Koos krijgt :-)

Fijn dat jullie ondanks wel hebben genoten! Het is uiteindelijk ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bieden.

Graag tot ziens!

Groetjes, Marit

• 9Jannet van der Terp - Hofstra18-09-2022

We gaan er zeker nog een keer naartoe

Het is een heel fijn park. Zeker m.b.t. de privacy en ruimte en groen om het huis. Je komt er echt tot rust. We zijn er al vaker geweest. 1 punt voor verbetering: Het zou fijn zijn als om 15.00 uur het huisje al beschikbaar is in plaats van 16.00 uur.

Mevr. Jannet van der Terp - Hofstra

• 10Piet Visser16-09-2022

Compleet park, niks mis mee, dikke 10

Menu restaurant kan uitgebreider. Chalet perfekt.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Margreet Westra15-09-2022

Een prachtig Chalet op gezellig vakantiepark

Mooi park en dicht bij het dorp. Het is dan fijn om de boodschappen daar te doen. Winkel op het park is erg beperkt in het assortiment.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Smith02-09-2022

Voor herhaling vatbaar

De sfeer, vriendelijkheid van de medewerkers en de zijn schoon

• 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand info