Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°9°
Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Grote Zand voor je op een rij gezet:

481 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand in het Nederlands

Aanrader

Saskia
13-8-2018
  • Onderkomen8

Fijne omgeving rustig gelegen.vlakbij tt assen

Aanrader

Van de Vorst
10-8-2018
  • Onderkomen9

We hadden c- bungalow 280. Mooi goed onderhouden huisje met een privacy biedende achtertuin. Een probleem wat we hadden met de dvd speler werd direct opgelost. Heel prettig. De hei zeer dichtbij.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Mireille
9-8-2018
  • Onderkomen9

Erg mooi park. Wij hadden een chalet en met deze tropische temperaturen was dat groot genoeg aangezien je het grootste gedeelte van de dag buiten bent. Het animatieteam doen erg hun best om de het de kinderen naar hun zin te maken. Iedere ochtend een knutselclub en over de dag heen ook nog diverse activiteiten. Onze dochter heeft het erg naar haar zin gehad. Ook het kidsbuffet is een aanrader. Eten en leuke activiteiten voor de kinderen voor een klein prijsje. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Super

G.Hendriks
4-8-2018

Het is een mooi en rustig park,alleen voor de kinderen mogen ze meer dingen doen.Voor de kleintjes en voor de iets oudere kinderen.Het park is heel ruim,grote tuin om de huisjes

Mooie omgeving

Fam de Brake
        4-8-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen8

Mooi gelegen en rustig park. Prachtige omgeving waar je een hoop kunt doen en zien. Kabouterland is een aanrader en wildlands voor wat jongere kindjes.

Voorzieningen op het park beperkt, geen echte supermarkt maar wel broodjesservice. Zwembad is klein, tijdens ons verblijf was het zo druk en zoveel opblaas spullen dat het voor onze kindjes lastig zwemmen was. Er is ook maar 1 familiehokje. Kidsclub vonden wij matig. Meerdere malen gevraagd om roompot liedjes bij de disco maar als antwoord krijg je dat die te moeilijk zijn voor Koos. Knutsels simpel maar weinig ondersteuning vanuit het team. Voor de volwassenen is weinig tot geen animatie.

Mooie omgeving

Sabrina
        3-8-2018
        • Onderkomen9

Mooi huisje mooie omgeving. Klein zwembad.

Aan te raden ,maar kids club kan beter

Hendriks
        30-7-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen7

Het huisje wat wij hadden was heel mooi,heerlijk in het bos heel rustig.

Het restaurant mag wel meer op het menu zetten.

De kids club vondt ik matig.

fantastisch

Reitsema
        28-7-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen8

het park en de accommodatie waren uitstekend, een mooie ligging in het mooie Drenthe. vooral de beheerder verdiend een pluim. bij alles wat we vroegen of aangaven, werden we vriendelijk geholpen. ook het animatieteam deed het erg leuk voor de kleintjes die mee waren.

enige puntje van aandacht is het schoonmaken van de accommodatie.

Leuk vakantiepark

Fam Faassen
        27-7-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Mooi gelegen park met een zeer mooi chalet. Personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad is top , zoal ook de horeca

Heerlijk ontspannen

Melanie
        24-7-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen8

Mooi schoon park en huis. Jammer dat er niet echt een supermarkt aanwezig is.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand in Hooghalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand scoort een 8.02 uit 10 op basis van 481 reviews.