Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

• 7.3Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 8.5Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Het Grote Zand voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landgoed Het Grote Zand ligt midden in de bossen van Drenthe en heeft een mooi Jungle bos voor de kinderen. Je verblijft in ruime bungalows met grote tuinen. Bij Landgoed Het Grote Zand (Hooghalen) kun je gebruik maken van het binnenzwembad en een hapje eten in het restaurant. Aan de overkant ligt het herinneringscentrum en museum Kamp Westerbork.

612 reviews over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

• 8J.25-02-2020

Wat een mooie grote woning C6!

We hebben genoten van een heerlijk grote vakantiewoning. Ondanks het slechte weer hebben we een heerlijk weekend gehad.  Bij aankomst konden het huisje in het donker slecht vinden. Verlichting kan wel wat beter en de huisnummers zitten aan de zijkant kan het huis, waardoor je deze vanaf de wegkant niet goed kunt zien. Verder hadden we het fijn gevonden ivm veiligheid van onze 2 jarige zoon dat er een traphek boven aanwezig was.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7Anoniem25-02-2020

Topweekend!

Ruim huis, top voor grote groepen !(vrienden/families) Huis was best ver verwijdert van begin van her park

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Joska Donders21-02-2020

Midweek zeker (of langer) overdoen!

Mooie en ruime accommodatie! Zwembad ideaal voor (klein) kinderen! Kamp Westerbork op loopafstand en zeer de moeite waard! Omgeving moet nog verder verkend worden; lijkt de moeite zeker waard?

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Anoniem08-01-2020

Prachtig park op mooie locatie, schoon huisje, goede service en bovenal vuurwerk vrij!

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 6Thijs04-01-2020

Gezellig huisje

Wij zijn met een groep van 7 personen (3 kinderen) in het park geweest om samen oud & nieuw te vieren. We hadden huis 74 geboekt voor max. 8 personen. het huis is schoon en ziet er netjes uit. Wel ontbraken van 2 van de 8 bedden de lakens en dekbedden. na 3 keer gebeld te hebben werd eindelijk vlak voor 20:00 uur 's avond (sluitingstijd receptie) de ontbrekende spullen gebracht. bestek en servies zijn voldoende aanwezig. vaste bedden zijn boxsprings (6 stuks) en de overige bedden met spiraalbodem. Helaas maar één TV in het hele huis. Wifi is erg slecht voor 8 personen. er is slecht voor 2 apparaten wifi beschikbaar met een maximale snelheid van 6Mbit/s. dit is niet genoeg om een film te kunnen streamen op 1 apparaat. erg onder de maat in deze tijd. daarnaast ligt het gehele park in een gat qua netwerk dekking, dus ook met de mobiel via Vodafone en T-mobile is er nauwelijks tot geen bereik! zwembad klein en hygiëne kan beter!

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    7Marjan Molenkamp-Nunnink27-12-2019

Goed bevallen

Kindvriendelijk, bungalows goed ingericht, restaurant waardeloos: wachttijden, kwaliteit en hoeveelheid eten, prijs

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7Magda26-11-2019

Gezellig en vond comfortabel

Erg donker in de avond op het park. Mooie wandel gelegenheid waar de honden los mogen. Zwembad leuk, maar krappe omkleed plekken en klein. Winkel op park , maar grotere in de buurt. We hadden 2 kinderbungalow en deze zijn mooi compleet.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Karen Van den bergh26-10-2019

Geweldige vakantie gehad op een prachtig park!

Fantastisch park midden in de bossen. Mooie accomodaties met alle gemakken voorzien. Schoon, warm en droog😉 Je loopt het park uit het bos in met verschillende wandel en fiets routes. Met de auto ben je zo in grote plaatsen of in andere mooie natuurgebieden. Ook kan je nog een duik nemen in een zwembad. Geen subtropisch paradijs maar netjes schoon en onderhouden. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Binnen korte tijd wordt je hulpvraag opgelost! Kortom heerlijke vakantie gehad (2e keer) De 3e keer komt er zeker aan!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Annemieke Van den broek25-10-2019

Helemaal geweldig, heerlijk genieten

Mooie plek, vriendelijk personeel, mooi huis. Vlakbij bos en heide. Wij waren er met twee honden.... prima voor onze huskies

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Martijn21-10-2019

Erg leuk

Lekker rustig midden in de natuur

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

40 tips over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

• Klaas, 29-06-2014

Museum Valse Kunst Vledder. Heel leuk en leerzaam. Ook Orvelte is goed te bereiken en ga dan naar de Glasblazer. Cabaret en kunst ineen.

• Sina, 27-04-2014

Neem evetueel fleece dekentjes mee om op de matrassen te leggen,onder de katoenen laken is de matras van kunststof,dit voelt heel koud aan 's nachts.Wij hebben daar in de buurt fleece dekens gekocht,en daarna heerlijk warm geslapen.

• Karin, 22-06-2014

Dagje dierenpark Emmen Dagje sprookjeshof, heel erg leuk voor de kleintjes. Grote speeltuin met waterbootjes, autootjes en een route met allemaal sprookjes, erg leuk! Goed eten bij Piccola Roma in Beilen, zeer goeie italiaan, gezellig buiten eten en supervriendelijk personeel! De frietjes van de snackbar op het park zijn ook erg goed, veel en erg lekker! Broodjesservice hebben we gedaan voor zondagochtend, lekker vers en goed!

16 vragen over Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand

• Niekje, 16-08-2019

Spoorlijn

Hallo Allemaal,

Wij hebben de intensie om in februari 2020 naar dit park te gaan. Ik las iets over de spoorlijn die langs het park gaat. Op Google maps is de spoorlijn te zien. Kan iemand mij vertellen of je enigerlei wijze last hebt op het park van deze spoorlijn(geluidsoverlast) en zo ja in welke mate.

Alvast bedankt Niekje

a, 26-08-2019

Je hoort de trein een beetje. Achterop het park meer dan in het begin. Maar geen overlast

• jos_wever, 12-06-2017

Chalet Notaris nummer 637

Heeft iemand foto's van deze chalet??

• f_van_tellingen, 01-05-2017

accomodatie nr 60

Kan iemand ons vertellen of er in accomodaie nr 60 een wasmachine en droger aanwezig is, staat niet duidelijk omschreven. En is dit een kindvriendelijke accomodatie.

Vakantiepark Landgoed Het Grote Zand info

• Aantal sterrensterster
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer