Hotel Hoogeveen

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
Hotel Hoogeveen
6,7

130 reviews over Hotel Hoogeveen in het Nederlands

Warm weer, beter niet dit hotel!

Astrid
10-6-2018

Kleine kamer (wel schoon) die wel goed kan luchten met hoge temperaturen, maar dan word je weer wakker door buren die herrie maken midden in de nacht! Wij lagen aan de kant vd receptie, maar aan de andere kant scheen je weer herrie te hebben van de A28. Dus met warm weer kun je beter voor een ander hotel kiezen....

Prima kamer, eten kan beter elders

Hendrik
14-4-2018

Prima bed, kamer is erg klein en ouderwets maar wel schoon en functioneel. Niet echt iets op aan te merken. Eten was wel slecht. Personeel was hoorbaar aan het 'roddelen', en er was een insect meegebakken. Voordat de serveerster dit aan de kok liet zien zei ze: 'de koks hebben het heel warm dus de achterdeur staat open. Dan vliegen die beesten natuurlijk continu binnen.' Even later kwam ze terug uit de keuken met de mededeling dat het een 'vliesje' van een aardappel was. We hebben het maar zo gelaten, zo'n ramp was het ook weer niet. 60 euro voor 4 glazen water en 2 kleine hoofdgerechten is wel aan de prijs. Ontbijt is simpel en met 10 euro aan de prijs; bakker in het centrum is een beter idee.

Nooit meer

A.j.y. Nieuweboer
18-12-2017

Vieze kamer overal stof plukken en spinrag en badkamer vol schimmels.

Bedlampje was kapot gemeld bij de receptie ook dat de koper draden zichtbaar waren maar er werd niets aan gedaan.

Kamer erg klein net zoals de badkamer. Op de gang een stopcontact zonder afdekplaatje je zou dus zo onder stroom kunnen komen te staan.

Alles gemeld bij de receptie maar er werdt niks mee gedaan.

Ontbijt erg summier voor de 10 euro die je er voor moet betalen.

Al met al veel te duur.

voor herhaling vatbaar

ien lejeune
8-11-2017

Het eten is zeer redelijk van prijs iedere week een ander 3 gangen menu voor 17,95. En het een redelijke hoeveelheid en variatie. Bediening is zeer goed. Ontbijt prima. Kamers zijn gerenoveerd alleen de badkamers moeten nog worden gedaan. Met de auto sta je zo in het centrum wil je lopen moet je rekening houden dat je er 20 minuten over doet. Bus is op redelijke afstand.

Eenmalig

Zuiderwijk
21-8-2017

Het ontbijt was goed en er was voldoende parkeerruimte. De locatie is ook gunstig. Maar dat was het dan wel.

De kamer was te klein om je kont te keren. Het was er behoorlijk warm. De doucheruimte is functioneel, maar veel water moet je niet uit de douchekop verwachten.

Wat echt ernstig was, er was sprake van een ontzettende rioollucht in het hotel, en dan met name op de 1e verdieping. In de gang was het niet te harden en de lucht bereikte ook de kamer. Na te hebben geklaagd kregen wij een andere kamer, gelegen achter de tussendeuren. Helaas stond die tussendeur overdag open en kon die pas 's avonds worden gesloten, dus de lucht (iets minder) bleef smerig.

Volgens de receptionist was er al naar gekeken. Ja, maar kijken alleen helpt meestal niet. Slecht geslapen dus, weggegooid geld. Ik raad niemand dit hotel aan.

De receptie is ook grotendeels onbemand, je kunt er zo in en uit lopen. Ook niet goed dus.

leuk hotel

johan
17-8-2017

leuk hotel waar het wel warm kan zijn op de kamer in de zomer . wel veel geluid van de a 28.

toen wij hier waren was er veel stank uit de riolering . kamers netjes en schoon.

eten was goed

Prima hotel in mooie omgeving

Pauline
28-7-2017

Hal en restaurants zijn mooi gerenoveerd. Eten is van goede kwaliteit en personeel erg aardig.

Kamers zijn alleen gedateerd qua douche en erg gehorig en licht. 'S morgens rijdt er allerlei verkeer voorbij of hoor je geluiden van je buren die laat thuiskomen.

De bedden liggen fantastisch! Je krijgt waar voor je geld.

Heel goed Hotel met zeer vriendelijk personeel.

HW v Batenburg
19-9-2016

Geweldige goede keuken dit is zeker een aanrader voor ieder die van rust en een heerlijk diner op zijn verlanglijst heeft staan.

grandioos goed echt voor een volgende keer vatbaar

h.wittenberg
16-9-2016

goede bedden goed ontbijt en zeer goed diner alles was echt perfeckt echt een aanrader

Nieuwe eigenaar heeft hygiëne keuken op orde gesteld. Personeel erg vriendelijk. Tafels netjes ingedekt. Verbouwing zal begin 2017 plaats vinden. Wij waren zeer tevreden ondanks achterstallig onderhoud. Nieuwe eigenaar doet zijn best !!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoogeveen in Hoogeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoogeveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.