Bed and Breakfast

17 reviews over Bed and Breakfast De Binnenhorst in het Nederlands

Uitstekend verzorgd, rustig, comfortabel

Willibrord
2-11-2017

De ontvangst is super vriendelijk. Doordat de slaapkamers en badkamer op een aparte etage liggen is er veel privacy. Er is oog voor allerlei details, bijvoorbeeld in de separate zitkamer naast de slaapkamers. Prima badkamer. Uitstekend verzorgd en royaal ontbijt. Ik kom hier zeker terug!

Gereisd alleenreizend in november 2017

Mooie accomodatieV

W.L.B. Wilschut
2-9-2017

Verblijf en ontbijt waren goed

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Geweldig goed

R Kerkvliet
17-6-2016

In een woord geweldig....vriendelijk,perfecte kamers met tv kamer ontbijd kon niks meer bij alles was er (te veel) gewoon super

Gereisd met partner in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor De Binnenhorst voor je op een rij gezet:

Uitstekende ontvangst, prima accomodatie.

W.L.B. Wilschut
8-5-2016

Hartelijke ontvangst, ontspannen sfeer, fietsen beschikbaar, uitstekend ontbijt, goede beddeb, alles erg schoon, wat wil een mens nog meer?

Gereisd alleenreizend in mei 2016

B&B De Binnenhorst is een aanrader voor wie wil genieten van de rust van het Drentse platteland. De ligging van de B&B is in een rustige woonwijk aan de rand van Hoogeveen, grenzend aan een natuurgebied en goed bereikbaar vanaf de snelweg. De slaapkamer is op de bovenverdieping, bereikbaar via de trap. Een ander vertrek is ingericht als woonkamertje waar je zelf koffie/thee kunt maken, twee stoelen, een tafeltje en er staat een tv. De badkamer met douche is tegenover de slaapkamer en brandschoon. Het ontbijt wordt in de huiskamer beneden geserveerd en is overvloedig, het heeft ons aan niets ontbroken. De gastvrouw doet er alles aan om het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken en krijgt van ons het predikaat uitmuntend. We kregen zelfs een lunchpakketje mee... En waar krijg je dat nog tegenwoordig?! Het B&B is zeker de moeite waard om te overnachten, voor 1 of meerdere dagen en niet geschikt voor minder-validen (de trap!)

Gereisd met partner in februari 2016

Geweldige accommodatie

Ad
18-6-2015

Vorige week 3 nachten in deze B&B gelogeerd. In een woord super! Mooie kamer met eigen badkamer plus tv-kamer. Zeer vriendelijke, behulpzame gastvrouw. Regien is niets teveel. Ze bracht ons zelfs nog naar het startpunt van een fietsroute. Twee fietsen zijn ter beschikking en het ontbijt is uit de kunst. Al met al een zeer goede locatie. Als we weer in deze contreien zijn, is Regien de eerste die ik bel.

Gereisd met partner in juni 2015

Hilton Binnenhorst

Paul
16-8-2014

Afgelopen week was ik 2 dagen in De Binnenhorst. Ik vond het SUPER. Gastvrouw Regien is haast uit de hemel gevallen ; vrolijk , vriendelijk , behulpzaam. De kamers zijn prachtig , van alle gemakken voorzien en super schoon. Je hebt de bovenverdieping helemaal voor je zelf. Er is een leuk "zitje" , met 2 mooie fauteuils , TV en een tafel waaraan je evt. rustig wat kunt werken op de pc. De omgeving is zeer fraai. Je kan er heerlijk wandelen en fietsen. Ontbijten is een feestje. Als we in de toekomst in de buurt zijn dan boeken we zeker bij De Binnenhorst. Gekscherend noemde ik het "Hilton Binnenhorst". Een echte AANRADER !

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Prima verzorging

ineke schreurs
20-7-2014

16-18 juli 2014

Een gezellige rustige accommodatie met een fijne slaap en zitkamer. Het heeft ons aan niets ontbroken. Vriendelijke ontvangst en heerlijk en uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in januari 2014

Ideale plek om even bij te komen!

Frank
17-10-2013

Hele goed verzorgde locatie in Hoogeveen. Lekker om een aparte kamer te hebben voor koffie, thee en de TV.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Pure gastvrijheid

Kim coppes
30-8-2013

Onderweg voor werk heb ik nu een aantal keren in de Binnenhorst bij Regien gelogeerd. Ze is een geweldige gastvrouw, die zeer belangstellend en warm is, maar ook alle privacy en rust geeft. Een aangenaam eigen 'huiskamertje' en een fijne slaapkamer. Het ontbijt is heerlijk en vers en met liefde gemaakt. Een plek om echt te ontspannen. Ik zal nog vaak terugkomen.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Binnenhorst in Hoogeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Binnenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.