Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over HUB Vakantieparken, Park Drentse Weelde

• 9Nicole te Winkel06-08-2022

Mooie camping. Rustige en grote plekken!!

Fijne camping in een prachtige omgeving. Toen wij kwamen (26-7) stonden we nagenoeg alleen op een veldje. Ook andere veldjes waren niet geheel gevuld. Na een aantal dagen werd het drukker, maar niet vol. (Ons veldje wel) Jammer eigenlijk voor zo’n prachtige camping. Schoon sanitair, mooie groene veldjes en zeer ruime plekken. In verhouding een goedkope camping. Vriendelijk behulpzaam personeel. Jammer dat in de zwemvijver het water erg laag stond, waardoor je vanaf de kant op sommige stukken stijl naar beneden moest lopen. Verder helder water, schoon strandje. Kortom een hele fijn vakantie op deze camping.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Bas Wenders29-05-2022

Gewoon super

Afgelopen weekend (hemelvaart) op dit park gestaan, Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen bij de receptie, deze was zelfs tot 20:00 uur geopend vanwege de aankomsten. We werden keurig naar onze plek gebracht. Voor de kinderen was het geweldig, ze hebben gespeeld op het springkussen en elke ochtend werd er gedanst en geknutseld. de gehele dag door was er wat te doen voor de kinderen. Voor het theater werden de kinderen opgehaald met een treintje dit vonden ze geweldig. Toiletgebouw was heel schoon, deze werd 4 keer per dag schoongemaakt, zelfs nog na 20:00 uur. Het park ligt aan een mooi natuurgebied, we hebben e-choppers gehuurd bij de receptie en hebben een prachtige tocht gemaakt. Als je vragen had kon je altijd bij de medewerkers terecht, ze namen echt de tijd voor je. De kinderen wilden helemaal niet meer weg en in de auto vroegen ze direct wanneer we weer terug gingen. Team drentse weelde bedankt voor een geweldig weekend.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Bas Wensers28-05-2022

Geweldig weekend gehad

Een geweldig weekend gehad op dit prachtige park. Bij aankomst super vriendelijk ontvangen en we werden zelfs naar onze plek gebracht. De kinderen hebben zich geen minuut verveeld. Er was een groot springkussen en een geweldig animatie team. De gehele dag animatie voor de kinderen ochtends dansen en knutselen tussendoor spelletjes en tegen de avond kwam er een treintje om de kinderen op te halen voor het theater. Ook hadden ze een kleine kinderboerderij met een geweldig lieve ezel. We hebben lekker gegeten in de horeca, ze hadden er zelfs eigengemaakte pizza's de kinderen vonden het erg lekker. Park is mooi opgeknapt. Toilet gebouw werd 4 keer per dag schoongemaakt zelfs nog na 20:00 het was echt super schoon. Het weer viel een beetje tegen maar dat mocht de pret niet drukken. Toen we vertrokken vroegen de kinderen meteen wanneer gaan we er weer heen. Dikke pluim van ons voor het hele team.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Vakantiepark HUB Vakantieparken, Park Drentse Weelde info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar

Entertainment

• BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)

Hygiëne