Vakantiepark Hoogersmilde

Volgend jaar weer!

Henk
20-5-2018
  • Onderkomen9

Fijn en rustig bungalowpark met een bungalow die aan al onze wensen voldeed.

Wij komen zeker weer terug

He oldenmenger
7-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het was weer super goed mooi huis je met alles wat je nodig heb

geweldige pkek om tot rust te komen.

AM van Herk
27-3-2017
  • Onderkomen7

Fijne omgeving met veel natuur

Vrij Uit

Prachtig huisje in een mooie omgeving

Patrick
12-2-2017
  • Onderkomen10

We waren al direct onder de indruk van het vakantiehuisje; helemaal van hout, heel sfeervol en van alle moderne gemakken voorzien. Hoewel het buiten zo'n zeven graden onder nul was, bleef het binnen behaaglijk. De omgeving is ongelooflijk mooi; we hebben veel gefietst en gewandeld. We genoten van de rust, de natuur en de dorpjes. De hele week hebben wij geen auto nodig gehad. We werden ook bijzonder vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en kregen zelfs een 06 nummer mee in geval er wat mis zou gaan. We hadden een hele week geboekt maar we vonden het jammer om weer naar huis te moeten. We zijn in ieder geval helemaal tot rust gekomen!

Een heel mooi vakantiepark.

Wim Wiggers
7-1-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Hier kun je echt je rust vinden en als je van fietsen of wandelen houdt zit je hier als een Koning op een troon.

Henk Veenstra
20-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zeer goed en schoon prachtig gebied uitstekende wifi verbinding gewoon niets aan te merken.

Heerlijke plek

Familie van Doorn
5-8-2016
  • Onderkomen10

Erom mooi en schoon park! Ligt prachtig tussen het groen en een hoop leuks in de omgeving te doen! Zeker een aanrader! De bungalows zijn ruim, netjes en heel belangrijk schoon!! Bedden waren ook top en dat maak je niet vaak mee! Echt niets op aan te merken! Wij waren enorm tevreden!

Wow! Echte aanrader

Dominic Bennis
25-7-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Keurig verzorgd park, heerlijk rustig gelegen in de Drentse bossen. Door de ruime percelen en de kleinschaligheid van het park kan je hier ontstressen en ontspannen. Toch zijn op de, direct ernaast gelegen, camping Horrebieter alle waterfaciliteiten die de kinderen zoeken om lekker te spelen alsmede een snackbar/pizzeria/kroeg waar je vrij gebruik van mag maken als je op bungalowpark Hoogersmilde verblijft.

En dan als klap op de vuurpijl heeft iedere vakantiewoning een eigen internetaansluiting, helemaal gratis!

Wil je tot rust komen, kom dan op dit mooie park!

Familie Bekkering
13-6-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

De internetverbinding doet het uitstekend, en is snel genoeg.

Het is hier een ideale uitvalbasis om naar omliggende leuke dorpen of steden te gaan. Daar zijn in de zomer vaak leuke activiteiten.

Een permanent luchtrooster in de slaapkamers boven de ramen, dmv een schuifje om deze te kunnen openen of sluiten.

Dat scheelt vocht in huis.

Dat zou in de badkamer geen overbodige luxe zijn.

Een smal plankje boven het bed om wat op te kunnen leggen, bv horloges ringen etc

In de 2 persoons slaapkamer zou een klein TL balkje boven de wastafel geen overbodige luxe zijn!

Geweldig

Marianne Bakens
6-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een bijzonder mooi en goed onderhouden park.Heerlijk rustig en mooie huisjes.Wij komen zeker voor een vierde maal terug.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hoogersmilde in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hoogersmilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hoogersmilde scoort een 8.45 uit 10 op basis van 40 reviews.