Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold
8,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

9 tips over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold

Nico Marianne Teunissen, 26-3-2018
Ga eens naar Orvelte. Leuk museumdorp op een half uurtje rijden. Ook Giethoorn is goed aan te rijden.
fam. Verhoeve, 5-10-2017

Het 'Belevingspad' schuin tegenover het park is erg leuk voor kinderen.

Het blotevoetenpad bij het nabijgelegen bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer is ook een echte aanrader met kinderen.

Willy, 20-7-2015
Golden wokpaleis in Smilde is zeer aan te raden. Je kan er heerlijk wokken en ook de afhaal is heerlijk.

fam. van Baal, 3-8-2014

Zwemmen bij camping De Horrebieter met zand en glijbanen 1 km

Attractiepark Drouwenerzand 13,50 incl eten en drinken

Camping De Reewissel aan de overkant met manege en kinderanimatie en speelzolder en restaurant en terras

Speelstad Oranje overdekt 5 km

Boodschappen in Smilde ipv Hoogersmilde

Ballorig in Assen

Noorder Dierenpark in Emmen

maaike, 22-4-2013
Je kan hier op verschillende locaties, goed het verhaal achter de hunnebedden vinden.
Anneke, 9-9-2012

Idee voor goede renovatie: Sloop alle huisjes, en maak een nieuwe indeling op het park. dan krijg je veel meer privacy dan met al die "taartpunten". En maak dan parkeerruimte bij de huisjes..

De omgeving is het meer dan waard!!!!

Margriet, 3-9-2012
Laat je computer maar thuis, heerlijk een tijdje zonder, er is geen internetverbinding (wel in het restaurant aan het begin van de straat)
stolk, 10-1-2012
Westerbork,heel interessant en indrukwekkend.
Pien Radoux, 15-12-2011
Eten bij Het Rieten Dak. Vlakbij, sfeervol en lekker