Vakantiepark
8,7

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

139 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

Netjes!

Maurice & Linda,
4-1-2019
  • Onderkomen9

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Bungalow netjes. Inrichting modern, gezellig en goed zit meubilair.

Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

Ontstressen

Sophie Lamhuys,
3-1-2019
  • Onderkomen10

Mooi net park. Veel privacy rond de huisjes. Zowel hondjes als hun baasjes hebben erg genoten!. Bos direct naast het park.

Gereisd met partner in december 2018

Aanrader voor fietsers en wandelaars!

Wim Veldhof,
1-1-2019
  • Onderkomen10

Hier met ons gezin en Opa & Oma de kerstvakantie gevierd. Het is niet een mega groot park, maar een knus en gezellig gebeuren! Je merkt aan alles dat er overal een hoop aandacht aan is besteed. Keurige woningen, goede bedden, nette keuken met veel inventaris en erg schoon. Wat erg fijn is dat er een slaapkamer beneden is. Boven twee ruime slaapkamers waarvan 1 met vaste wastafel. Er is in de omgeving veel te doen en te bekijken. We zagen dat er zelfs een buitenzwembad tegenover het park waar je in de zomer gebruik van kan maken! Wij komen zeker weer terug op dit mooie verzorgde park en raden het park iedereen aan die van rust en natuur houdt!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk, knus, rustig en schoon!

Yvonne Van Meel,
31-12-2018
  • Onderkomen9

Weer een heerlijke week gehad in een fijn en knus huisje.

Gereisd met partner in december 2018

Redelijk niet het beste

E.H.,
25-12-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Laten we beginnen met de overige reviews, aangezien er zo weinig slechte reviews zijn vraag ik mij af wat er mis is gegaan in ons huisje. Wij hadden een 4-5 persoons huisje. Toen we het huisje binnen kwam was de sfeer leuk. Maar al snel moest je zowat de keuken verbouwen. De koelkast , ik ben nou niet zon genie en de koelkast stond uit! Zelf helemaal uitzoeken hoe dat ding aan mot. We hebben een uur lopen zoeken naar het bedovertek wat ergens doodgelegen in een hoekje lag. Dat is nog niet het ergste, toen ik naar de wc liep was dat heeeeele wasbakje beschimmeld. En het huisje was ontttzeeeettend stoffig, dat voelde je gewoon als je ging slapen en de textuur van je handen. Je ademlucht was niet echt bepaald schoon en op alle kasten hing een muffe geur en 4Km laag stof.

Ook hoor je een hele harde stofzuig geluid snachts???? Loei hard?

Eet tentjes zoals beschreven DICHT.

Weinig te doen hier.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

een park waarvan ik zeg; voor herhaling vatbaar!

wim koelewijn,
31-10-2018
  • Onderkomen9

Lastig,een review,smaken &belevenis verschillen toch ?. De beheerder was zéér attent,beter dan voorheen. De accommodatie; keurig netjes..goed zitcomfort,kom je niet vaak tegen ! (in mijn optiek) AUTO-vrij !! Voor herhaling vatbaar. Veel groen.

Gereisd met partner in oktober 2018

geweldig.

Nico en Joke,
8-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

gezellig bungalowpark. lekker rustig in deze periode. Autovrij. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Veel fiets en wandelroutes.

Bungalowgoed ingericht. Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk rustig.

Willy de Boer,
2-10-2018
  • Onderkomen9

Keurig rustig vakantiepark met mooie huisjes.

Kamer is leuk en netjes gemeubileerd en goede keuken met alle nodige voorzieningen.

- puntje kleine douche.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Er is jammer genoeg geen zwembad. Ook een toilet boven zou fijn zijn. De Eigenaar list ons weten dat er wat bungalows gerenoveerd worden en er boven een 2de toilet komt.

Wij gaan zeker nog eens terug. Prachtige omgeving om te fietsen.. Goede elektrische fietsen te huur...

Gereisd met vrienden in september 2018

Dit park is zeker fantastisch!!👍😃🌞😎

Marianne Stout,
10-9-2018
  • Onderkomen10

De vakantie woning is super mooi gelegen,midden in de natuur en het is heerlijk rustig. Leuk ingericht en goede bedden. Vaatwasser en combieoven ook aanwezig.Mooie tv met veel zenders en radio/cd .Goede verlichting en overkapping bij de voordeur voor fietsen enz.

Wij waren zeer tevreden over deze vakantie woning en het park en aardige beheerder!!👍😃😊

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.