Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold
8,8

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

133 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

geweldig.

Nico en Joke
8-10-2018
  • Onderkomen10

gezellig bungalowpark. lekker rustig in deze periode. Autovrij. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Veel fiets en wandelroutes.

Bungalowgoed ingericht. Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Heerlijk rustig.

Willy de Boer
2-10-2018
  • Onderkomen9

Keurig rustig vakantiepark met mooie huisjes.

Kamer is leuk en netjes gemeubileerd en goede keuken met alle nodige voorzieningen.

- puntje kleine douche.

Heel erg genoten

Geertje Wassink
24-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Er is jammer genoeg geen zwembad. Ook een toilet boven zou fijn zijn. De Eigenaar list ons weten dat er wat bungalows gerenoveerd worden en er boven een 2de toilet komt.

Wij gaan zeker nog eens terug. Prachtige omgeving om te fietsen.. Goede elektrische fietsen te huur...

Dit park is zeker fantastisch!!👍😃🌞😎

Marianne Stout
10-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De vakantie woning is super mooi gelegen,midden in de natuur en het is heerlijk rustig. Leuk ingericht en goede bedden. Vaatwasser en combieoven ook aanwezig.Mooie tv met veel zenders en radio/cd .Goede verlichting en overkapping bij de voordeur voor fietsen enz.

Wij waren zeer tevreden over deze vakantie woning en het park en aardige beheerder!!👍😃😊

Voor herhaling vatbaar,rustgevend en intens mooi

De Roey Jean Paul
3-9-2018
  • Onderkomen10

accomodatie perfect. Onthaal uitzonderlijk vriendelijk en efficiënt . Ruime mogelijkheid tot wandelingen en fietstoeren in de buurt.

Fantastisch!

F.b.
15-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heel leuk park, uitermate geschikt voor kleine kinderen aangezien het een autoluw park is. Huisje is van alle gemakken voorzien. Voor de 2e keer geweest nadat we er vorig jaar een leuke vakantie hadden gehad. Geweldige omgeving, vriendelijke receptie, niks is teveel gevraagd! Nadat we persoonlijke bezittingen vergeten waren uit het huisje, werd dit kosteloos opgestuurd. Top service!

Fantstisch

A.Meijlink
6-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een fijn groen park met goed onderhouden, ruime, sfeervolle huisjes.

Prima ligging vlakbij het bos, bosmeertjes om te zwemmen en een klein fijn zwembad in de buurt (5 min afstand)waar je gratis gebruik van kan maken.

• Activiteiten5
  • Onderkomen9

Mooi opgezet park, keurig onderhouden, mooie huisjes met moderne inrichting. De beheerder is erg vriendelijk en behulpzaam. Het park is ‘basic’, zonder restaurant, enterainmentteams en zwembad, anderzijds betaal je dus alleen voor wat je echt gebruikt. De omgeving is verrassend mooi en biedt vele mogelijkheden om er lekker op uit te gaan. Zwembaden en restaurants vind je dichtbij het park en in de nabije omgeving. Een echte aanrader!

Geweldige dagen gehad, gaan zeker nog een keer!

Annet Jansen
14-5-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst, kregen gelijk fietsroutes mee.

De huisjes staan per 6 in een cirkel, je hebt een punt tuin en naast het huisje nog ruimte.

Gezellig huisje met alles wat je nodig hebt en schoon.

Een overkapping naast het huisje waar je je fietsen enz onder kunt zetten.

Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en heel belangrijk geen auto's op het park, behalve op de wissel dagen dan mag je tot bij de cirkel waar je huisje staat rijden om uit en te inladen.

Dit maakt het een veilig park voor kinderen.

Wat ons op viel is dat het park erg rustig is, als je 's avonds in de tuin of voor je huisje zit hoor je vogels fluiten en verder heel weinig.

Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad, veel gefietst en gewandeld

in de omgeving.

Als je met kinderen bent is het Belevingspad erg leuk en dichtbij.

Top voor de kindjes!

Mineke van Doorn
7-5-2018
  • Onderkomen10

Super vriendelijk mooi gezellig schoon vakantie verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.