Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag17°
8,7

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

147 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

Wij komen heel graag nog eens terug

Familie Ijpelaar
4-9-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn al verschillende keren in dit park geweest. Altijd dezelfde hartelijke warme ontvangst en nette gezellige accommodatie. Heerlijk ontspannen. Als je geluk hebt zie je een ree voor bij komen, of een eekhoorntje en veel mooie vogeltjes huppelen even door de tuin. In de buurt konden we met onze hond wandelen of gingen we op ons gemak met de auto naar het mooie Zwolle of een van de andere plaatsen in de omgeving. Wat wij zelf fijn vonden was voldoende parkeerplaats, een receptie die altijd bereikbaar is ongeacht de openingstijden en dat je in het winkeltje terecht kan voor wat extra.s. En de rust, wat een rust, want in de meeste parken waar wij zijn geweest staat men door de weeks werkzaamheden rondom je huisje uit te voeren terwijl jijzelf er net in zit. Of is er is veel lawaai op het park zelf. Dus voor ons is het altijd genieten als we er zijn. En als we een keer de kans krijgen komen we graag nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

nooit meer!

Nadine
25-8-2019
  • Onderkomen8

Prachtig park, goed ingericht huisje. Mooie fiets- en wandelroutes. Zou een zalige vakantie zijn, maar de zware nachtelijke geluidsoverlast van een naburige feestzaal zorgen voor slapeloze nachten. Niets iets dat je op vakantie in een natuurgebied zoekt. Dus een afknapper!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Sibco de Vries, parkmanager, Social Media Marketeer, 27-8-2019

Bedankt voor uw review. Afgelopen weekend vond het dorpsfeest plaats in Hoogersmilde. Mede door de windrichting waren de festiviteiten in de feesttent in het dorp vrijdag-en zaterdagavond tot laat hoorbaar op ons park. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij hier niets aan doen, de gemeente heeft er een vergunning voor afgegeven. Normaal gesproken is het op ons park altijd een en al rust

Voor herhaling vatbaar!

Anko
3-6-2019
  • Onderkomen10

Geschikte lokatie om ook als minder mobiel persoon te verblijven. Vanuit de receptie wordt er met je meegedacht (ben in het bezit van een invalidenparkeerkaart en mocht daarom de auto dicht bij de woning parkeren). Ook voor de hond een fijne lokatie want vanuit de woning (49) rechtstreeks het bos in! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2019

We komen terug!

Vroemisse
26-4-2019
  • Onderkomen9

Heel rustig, netjes, mooi onderhouden park. Vanaf het park loop je zo het bos in. Ruim huisje, heel lekker ruikend, goed schoongemaakt, fijne bedden, stevige goede bank. Hele aardige beheerder. Mogelijkheid tot het bestellen van broodjes en gebak van de bakker, en vleeswaren, BBQ en gourmet. De chocoladepuddingbroodjes zijn van harte aan te raden! Wat beter kan: spullen om de open haard schoon te maken (die waren er niet), wat meer stopcontacten in de woonkamer (ivm het opladen van diverse telefoons en ipads).

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Elly
11-4-2019
  • Onderkomen9

Ik woon dichtbij, maar ga hier wel eens heen om even alleen te zijn, op te laden en te doen waar ik zelf zin in heb. Heerlijk rustig park, met mooie, ruime huisjes en bij elk huisje een stukje tuin met eigen meubilair. Zeer complete keuken, alles lekker schoon. Bedden prima (vrij hard, maar dat heeft mijn voorkeur). Mogelijkheid om broodjes, bbqvlees etc. te laten bezorgen, maar ook ruime voorziening in supermarkten in de buurt. Hele fijne plek! Tip; boek een huisje met zonnebank en sauna! 😍

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Fantastisch, volgend jaar weer.

Anita
1-4-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dat het er heerlijk rustig is, met voldoende in de omgeving als het je te rustig wordt. De stad Assen is erg gezellig, prachtige natuurwaar je vanuit het park zo in duikt.

Gereisd Met partner in maart 2019

Mooie omgeving, lekker rustig

Joanne
4-3-2019
  • Onderkomen9

Mooie omgeving, rustig, kleinschalig, autovrij park. Ben je op zoek naar rust en een prachtige omgeving om te wandelen/fietsen dan is dit park echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Zeer geschikt voor reizigers

Familie Famyfuerza
27-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij reizen rond door Europa en zijn daarbij afhankelijk van goede accommodaties die aanvoelen alsof je thuis bent. Het Drentse Wold voldoet hier volledig aan. Daarom bezoeken wij dit park altijd graag als wij In Nederland zijn. Het is schoon, goed onderhouden met aandacht voor de kleinste details, veilig en met een respectvolle menselijke benadering naar de gasten toe. Een plekje voor jezelf als gast, waar rust ook echt rust betekend en je niet steeds gestoord wordt door langdurige onderhoudswerkzaamheden. Een plekje waar je gerust iets kunt vragen bij de receptie, ongeacht waar je mee komt. En waar men niet raar staat te kijken als je als reiziger besluit om nog een weekje bij te verlengen. Wij kunnen het daarom echt aanbevelen aan digital nomads, digitalnomad families en andere reizigers. Zeker ook vanwege de prima internetverbinding.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Mon Feb 11 2019 15:37:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor jullie mooie review, familie Famyfuerza.

Fijn dat jullie verblijf weer naar wens is geweest en hier hebben wij weinig aan toe te voegen;) Graag tot ziens op Het Drentse Wold!

Netjes!

Maurice & Linda
4-1-2019
  • Onderkomen9

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Bungalow netjes. Inrichting modern, gezellig en goed zit meubilair. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 11-2-2019

Bedankt voor je review, Maurice en Linda.

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. We begroeten jullie graag nog een keer op Het Drentse Wold of op één van onze andere parken! Graag tot ziens!

Ontstressen

Sophie Lamhuys
3-1-2019
  • Onderkomen10

Mooi net park. Veel privacy rond de huisjes. Zowel hondjes als hun baasjes hebben erg genoten!. Bos direct naast het park.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Mon Feb 11 2019 15:19:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review, Sophie.

Dat is precies wat we onze gasten willen aanbieden, een fijn en ontspannen verblijf. Zien we jullie nog eens terug op Het Drentse Wold? Graag tot ziens!

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.