Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold
8,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

125 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

Geweldige dagen gehad, gaan zeker nog een keer!

Annet Jansen
14-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst, kregen gelijk fietsroutes mee.

De huisjes staan per 6 in een cirkel, je hebt een punt tuin en naast het huisje nog ruimte.

Gezellig huisje met alles wat je nodig hebt en schoon.

Een overkapping naast het huisje waar je je fietsen enz onder kunt zetten.

Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en heel belangrijk geen auto's op het park, behalve op de wissel dagen dan mag je tot bij de cirkel waar je huisje staat rijden om uit en te inladen.

Dit maakt het een veilig park voor kinderen.

Wat ons op viel is dat het park erg rustig is, als je 's avonds in de tuin of voor je huisje zit hoor je vogels fluiten en verder heel weinig.

Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad, veel gefietst en gewandeld

in de omgeving.

Als je met kinderen bent is het Belevingspad erg leuk en dichtbij.

Top voor de kindjes!

Mineke van Doorn
7-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super vriendelijk mooi gezellig schoon vakantie verblijf!

Heerlijk park!

Fam. Bouwens
27-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijk weekend gehad op dit prachtige rustige park. Huisje was mooi, ruim en luxe. Van alle gemakken voorzien. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen ook leuke tips voor wat betreft uitstapjes. We komen zeker nog een keer terug, maar dan wat langer.

Mooi park, voor herhaling vatbaar.

Nico Marianne Teunissen
26-3-2018
  • Onderkomen9

Zijn een midweek naar Drentse Wold geweest. Verrassend rustig park. Mooie comfortabele huisjes en veel privacy. De beheerders zijn zeer vriendelijk. Omgeving is zeer de moeite waard en in de omringende dorpen is een ruime keuze uit goede restaurants.

Geweldige week gehad!

Familie Maas
20-3-2018
  • Onderkomen8

Mooie ruime huisjes, gezellig ingericht, lekker rustig op het park.

je wandelt zo het bos in. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken, bedankt daarvoor!

Nadelen zijn er geen te noemen, of misschien eentje: de matrassen zijn ontzettend hard maar dat is voor iedereen verschillend.

We komen volgend jaar zeker terug.

Midden in de natuur even tot rust komen, genieten!

Fam. Hoomans
17-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf op dit rustige en mooie park, midden in een prachtig natuurgebied. Het park biedt niet alleen rust, maar ook comfort, dankzij de nette en schone huisjes, de goede voorzieningen en de gastvrije medewerkers. Ons huisje stond letterlijk aan het begin van een prachtig mooi bos, waar wij heerlijke wandelingen hebben kunnen maken. De parkeerplaats biedt heel veel overdekte parkeerplekken aan, wat ook als heel erg prettig wordt ervaren, de auto blijft mooi schoon en droog tijdens het winterse weer!

Verzorgd park, nette huisjes

Anouk Dijkstra
9-2-2018
  • Onderkomen10

Erg verzorgd park, lekker tussen de bossen. Huisje zag er netjes uit. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen! lekker met de hondje kunnen wandelen in de bossen om het park heen. Dit park is zeker aan te raden! P.s. je kunt heerlijke broodje bestellen voor het ontbijt.

Rustig en redelijk.

Fam. Van Pelt
20-11-2017
  • Onderkomen6

Het park is kleinschalig en heel rustig. Nadeel is dat de bungalows rondom een soort pleintje staan en niet met de auto te bereiken zijn. Alle bagage moet men dan met een kar transporteren (in de regen niet fijn) Onze bungalow was voor 6 personen maar dat is veel te klein, zelfs met 4 zou het al krap worden. De douche-ruimte is zeer klein, dat kun je geen badkamer noemen. De inrichting is wat kaal te noemen. Meubilair en bedden zijn prima. Op wat spinrag na was de bungalow schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig met veel bos waar je heerlijk kunt fietsen. We hebben een rustig weekje gehad met niet al te best weer. Dan is er weinig te doen in de omgeving of je moet van musea houden. Al met al was het niet slecht maar we zullen daar niet meer heen gaan.

Super

Haeije Bakker
11-10-2017
  • Onderkomen9

Na een fantastisch ontvangst, hebben we twee prachtige dagen gehad in het verzorgde bungalowpark het Drentse Wold, we hebben genoten, bedankt!!!!

Heerlijk rustig en vriendelijk park

Fam. Verhoeve
5-10-2017
  • Onderkomen8

Wij waren met ons gezin met twee jonge kinderen op zoek naar een rustig verblijf. Dat is hier uitstekend gelukt! Het huisje was erg groot, schoon en veel privacy. Enige nadeel vond ik de stijle trap naar boven ivm onze kinderen. Wel werd direct een traphekje geregeld toen we hier om vroegen. Heerlijk rustig park, o.a. doordat het autovrij was en ook fijn dat onze dochter van vier daardoor ongedwongen en veilig op het park kon spelen en fietsen. Op het park zelf genoeg speeltoestellen voor kleine kinderen. De oudste was weg van het springkussen. Tegenover het park gratis gebruik van gemeente zwembad en toegang tot faciliteiten en animatie op de camping daarnaast was ook erg leuk. Niet het lawaai, wel de mogelijkheid om het op te zoeken. Van ponyrijden op de manege daar tot ravotten in de indoor speeltuin of meedoen met de kinderbingo bij slecht weer, het kon allemaal.

Ook super dat je vanaf het park zo het bos in kon lopen. Tevens had de beheerder goede tips voor iets verder weg, zowel wandelend als op de fiets. Dagje een bakfiets daar gehuurd, de kinderen vonden het geweldig.

Tot slot uitstekende service! We waren zelfs iets vergeten mee te nemen vanuit het huisje bij vertrek en dit werd kosteloos naar ons opgestuurd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold scoort een 8.73 uit 10 op basis van 125 reviews.