Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold
8,7

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Het Drentse Wold voor je op een rij gezet:

128 reviews over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in het Nederlands

Fantastisch!

F.b.
15-8-2018
  • Onderkomen10

Heel leuk park, uitermate geschikt voor kleine kinderen aangezien het een autoluw park is. Huisje is van alle gemakken voorzien. Voor de 2e keer geweest nadat we er vorig jaar een leuke vakantie hadden gehad. Geweldige omgeving, vriendelijke receptie, niks is teveel gevraagd! Nadat we persoonlijke bezittingen vergeten waren uit het huisje, werd dit kosteloos opgestuurd. Top service!

Fantstisch

A.Meijlink
6-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een fijn groen park met goed onderhouden, ruime, sfeervolle huisjes.

Prima ligging vlakbij het bos, bosmeertjes om te zwemmen en een klein fijn zwembad in de buurt (5 min afstand)waar je gratis gebruik van kan maken.

• Activiteiten5
  • Onderkomen9

Mooi opgezet park, keurig onderhouden, mooie huisjes met moderne inrichting. De beheerder is erg vriendelijk en behulpzaam. Het park is ‘basic’, zonder restaurant, enterainmentteams en zwembad, anderzijds betaal je dus alleen voor wat je echt gebruikt. De omgeving is verrassend mooi en biedt vele mogelijkheden om er lekker op uit te gaan. Zwembaden en restaurants vind je dichtbij het park en in de nabije omgeving. Een echte aanrader!

Geweldige dagen gehad, gaan zeker nog een keer!

Annet Jansen
14-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst, kregen gelijk fietsroutes mee.

De huisjes staan per 6 in een cirkel, je hebt een punt tuin en naast het huisje nog ruimte.

Gezellig huisje met alles wat je nodig hebt en schoon.

Een overkapping naast het huisje waar je je fietsen enz onder kunt zetten.

Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en heel belangrijk geen auto's op het park, behalve op de wissel dagen dan mag je tot bij de cirkel waar je huisje staat rijden om uit en te inladen.

Dit maakt het een veilig park voor kinderen.

Wat ons op viel is dat het park erg rustig is, als je 's avonds in de tuin of voor je huisje zit hoor je vogels fluiten en verder heel weinig.

Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad, veel gefietst en gewandeld

in de omgeving.

Als je met kinderen bent is het Belevingspad erg leuk en dichtbij.

Top voor de kindjes!

Mineke van Doorn
7-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super vriendelijk mooi gezellig schoon vakantie verblijf!

Heerlijk park!

Fam. Bouwens
27-3-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk weekend gehad op dit prachtige rustige park. Huisje was mooi, ruim en luxe. Van alle gemakken voorzien. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen ook leuke tips voor wat betreft uitstapjes. We komen zeker nog een keer terug, maar dan wat langer.

Mooi park, voor herhaling vatbaar.

Nico Marianne Teunissen
26-3-2018
  • Onderkomen9

Zijn een midweek naar Drentse Wold geweest. Verrassend rustig park. Mooie comfortabele huisjes en veel privacy. De beheerders zijn zeer vriendelijk. Omgeving is zeer de moeite waard en in de omringende dorpen is een ruime keuze uit goede restaurants.

Geweldige week gehad!

Familie Maas
20-3-2018
  • Onderkomen8

Mooie ruime huisjes, gezellig ingericht, lekker rustig op het park.

je wandelt zo het bos in. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken, bedankt daarvoor!

Nadelen zijn er geen te noemen, of misschien eentje: de matrassen zijn ontzettend hard maar dat is voor iedereen verschillend.

We komen volgend jaar zeker terug.

Midden in de natuur even tot rust komen, genieten!

Fam. Hoomans
17-2-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf op dit rustige en mooie park, midden in een prachtig natuurgebied. Het park biedt niet alleen rust, maar ook comfort, dankzij de nette en schone huisjes, de goede voorzieningen en de gastvrije medewerkers. Ons huisje stond letterlijk aan het begin van een prachtig mooi bos, waar wij heerlijke wandelingen hebben kunnen maken. De parkeerplaats biedt heel veel overdekte parkeerplekken aan, wat ook als heel erg prettig wordt ervaren, de auto blijft mooi schoon en droog tijdens het winterse weer!

Verzorgd park, nette huisjes

Anouk Dijkstra
9-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Erg verzorgd park, lekker tussen de bossen. Huisje zag er netjes uit. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen! lekker met de hondje kunnen wandelen in de bossen om het park heen. Dit park is zeker aan te raden! P.s. je kunt heerlijke broodje bestellen voor het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Het Drentse Wold scoort een 8.73 uit 10 op basis van 128 reviews.