Camping De Reeenwisselstersterstersterster

Tonen op kaart

79 reviews over Camping De Reeenwissel

• 2019
    10René mulder11-08-2019

Je komt hier niet meer weg, supercamping!!

Het is hier ALWEER echt vakantie vieren, het is de omgeving, faciliteiten en de zeer ruime plaatsen, ook onze paarden voelen zich hier thuis. Het team bestaande uit Tjitske, Melissa, Lavina ( zeer goede instructrice, ziet ALLES!!), Sanne, Emiel en Raymond, voor de 5de keer bedankt voor de goede zorgen, we gaan volgend jaar voor de 6de keer terugkomen , dat is de enige klacht, je komt hier niet meer weg!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Vanessa01-08-2019

Nooit meer.

Wij vonden het helemaal geen fijne camping. Geen goede verlichting op de achterste kampeervelden, Stoevert, 1 watertappunt voor het hele veld, veel te weinig sanstaire voorzieningen op de gehele camping, Toiletpapier in het hoog seizoen niet steeds aangevuld, Met de sepkye 5 min warmwater p p.p.d . Daarmee moest je ook de afwas doen voor de hele dag, Het was echt snikheet toen wij er waren tegen de 39gr aan, dan verlang je wel naar een extra douch, helaas met de sepkye krijg je 5 min. Het zwembad ernaast was met het snikhete weer alleen geopend van 13.00. Tot 17.00 uur, en s'avonds van 18.30 uur tot 19.30 uur Waar nog geen fatsoenlijke kleedkamer of warme douche was om je af te spoelen na het zwemmen. Het eningste wat we mooi vonden was het terrein, mooi ruim opgezet, maar weinig comfort, terwijl je wel je vakantie viert.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ger Geefshuysen16-07-2019

Een plek om te onthouden, wij komen hier terug..

Wij hebben 4 dagen met de camper op een camperplek net naast de ingang van de camping gestaan. Een ruime en goed onderhouden camperplek, gedeeltelijk gras en grind. Wij hebben gebruik gemaakt van de campingfaciliteiten. Mooi en schoon sanitair en vriendelijk en hulpvaardig personeel. De camping is een prima uitvalsbasis voor activiteiten in het prachtige Fries Drentse Wold.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Familie Mollink01-06-2019

Geweldig Hemelvaartweekend

Al voor het derde jaar achtereen tijdens het Hemelvaartweekend bij de Reeënwissel geweest. Een mooie, gezellige camping op een prachtige plek in het Drents-Friese wold. Een warm welkom, schoon sanitair, mooie plaatsen en natuurlijk de mogelijkheid om te kunnen paardrijden voor onze dochter! Op professionele wijze worden er dressuur - en springlessen aangeboden en is er een mogelijkheid voor een begeleide buitenrit. Kortom wij zijn volgend jaar weer van de partij!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Kim14-09-2018

animatie was goed en bingo was ook leuk

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10René mulder26-08-2018

Fijnste camping ooit, die 8, 2 moet naar een 10

Dit jaar voor de 4de keer geweest en weer een groot succes, volgend jaar weer ( 5de keer ), Tjitske Melissa en Davina jullie ( en de camping), zijn de reden waarom het hier een heerlijke plek is!, ga zo door!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8C de Ruiter06-08-2018

Fantastie en voor herhaling vatbaar.

Mooie camperplek gestaan vlak naast de ingang. Toiletgebouw zeer schoon en vlakbij.alles op de camping goed verzorgd en netjes.keurige bediening bij de receptie.Op de camperplek elektra door middel van een muntautomaat. Watervullen en ledigen. Is ons prima bevallen. Hebben hier meerdere malen gestaan. Aanrader voor de camperaars .

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8allema25-08-2017

Heerlijk.

Mooie, fijne camping, grote plekken. Iedereen is erg vriendelijk en groet altijd.

Minder was dat het sanitair soms erg stonk en niet helemaal schoon was. De wifi werkt ook niet optimaal, terwijl je er best veel geld voor moet betalen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8G.J. Boswijk23-08-2017

Aanrader. Oók als je de ruitersport niet beoefent.

Voor elk wat wils op deze camping, óók voor pubers! Campingeigenaren zijn vriendelijke mensen die ons meteen een thuisgevoel gaven. Leuk om ook als niet paardenliefhebber langs de manege te lopen en te genieten van dier en natuur, gezelligheid alom! Mooi natuurgebied, belevingspad is erg leuk voor kids, zowel voor jonge als oudere kids. Zwembad op loopafstand, jammer dat het niet verwarmd wordt, de zon moet dan echt zijn best doen! Wel mooi aangelegd en kids voelen die kou haast niet. Wij hadden een huurtent, prima bevallen, koude nachten maar superwarme dekbedden. Volgend jaar komen we zeker terug en dan langer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Fam de Man23-08-2017

Genieten met z'n vijven!

De WiFi werkt niet geweldig, maar dat is dan ook ons enige minpunt. Een fijne camping in een mooie omgeving met ruime plekken, autovrije velden, veel en leuke speelgelegenheden voor de kids en een relaxte sfeer! Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie. Leuke activiteiten voor kinderen, maar de mountainbike-tocht voor jonge kinderen is toch wel erg gaaf!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

10 tips over Camping De Reeenwissel

• lenkensh, 02-08-2013

Er zijn geweldig mooie fietspaden in de buurt!

• Cremers, 10-05-2013

De active games op de speelzolder zijn uniek. Dit hebben wij nergens anders gezien. De kinderen waren er niet weg te slaan.

• Schaepkens, 12-12-2012

Op tijd de paardrijlessen vastleggen anders zit het vol.

1 vraag over Camping De Reeenwissel

• jennifer, 04-03-2012

allemaal. jongeren

hallo allemaal !

ik vroeg me af of er ook veel of iets te doen is voor jongeren tussen 16 en 18 jaar. ik ga namelijk met mijn ouders naar deze camping en wilde weten of we ons niet gaan vervelen daar !

alvast bedankt.

ivp, 31-08-2012

Hoi Jennifer ;-)

Zoals je ondertussen weet is er vrij weinig te doen voor jongeren tussen 16-18 jaar.

Camping De Reeenwissel info

• Aantal sterrenstersterstersterster