Camping De Reeenwissel

8,5

75 reviews over Camping De Reeenwissel in het Nederlands

Kim,
14-9-2018

animatie was goed en bingo was ook leuk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijnste camping ooit, die 8, 2 moet naar een 10

René mulder,
26-8-2018

Dit jaar voor de 4de keer geweest en weer een groot succes, volgend jaar weer ( 5de keer ), Tjitske Melissa en Davina jullie ( en de camping), zijn de reden waarom het hier een heerlijke plek is!, ga zo door!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastie en voor herhaling vatbaar.

C de Ruiter,
6-8-2018

Mooie camperplek gestaan vlak naast de ingang. Toiletgebouw zeer schoon en vlakbij.alles op de camping goed verzorgd en netjes.keurige bediening bij de receptie.Op de camperplek elektra door middel van een muntautomaat. Watervullen en ledigen. Is ons prima bevallen. Hebben hier meerdere malen gestaan. Aanrader voor de camperaars .

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk.

allema,
25-8-2017

Mooie, fijne camping, grote plekken. Iedereen is erg vriendelijk en groet altijd.

Minder was dat het sanitair soms erg stonk en niet helemaal schoon was. De wifi werkt ook niet optimaal, terwijl je er best veel geld voor moet betalen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader. Oók als je de ruitersport niet beoefent.

G.J. Boswijk,
23-8-2017

Voor elk wat wils op deze camping, óók voor pubers! Campingeigenaren zijn vriendelijke mensen die ons meteen een thuisgevoel gaven. Leuk om ook als niet paardenliefhebber langs de manege te lopen en te genieten van dier en natuur, gezelligheid alom! Mooi natuurgebied, belevingspad is erg leuk voor kids, zowel voor jonge als oudere kids. Zwembad op loopafstand, jammer dat het niet verwarmd wordt, de zon moet dan echt zijn best doen! Wel mooi aangelegd en kids voelen die kou haast niet. Wij hadden een huurtent, prima bevallen, koude nachten maar superwarme dekbedden. Volgend jaar komen we zeker terug en dan langer.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten met z'n vijven!

Fam de Man,
23-8-2017

De WiFi werkt niet geweldig, maar dat is dan ook ons enige minpunt. Een fijne camping in een mooie omgeving met ruime plekken, autovrije velden, veel en leuke speelgelegenheden voor de kids en een relaxte sfeer! Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie. Leuke activiteiten voor kinderen, maar de mountainbike-tocht voor jonge kinderen is toch wel erg gaaf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke familiecamping

Sikkes,
23-8-2017

Wij zijn hier geweest met ons gezin met drie kids (8,6,2) Helaas hebben wij het niet getroffen met het weer, maar de kids hebben zich niet verveeld. Het animatieteam was super leuk. Ook hebben de kids zich vaak vermaakt op de speelzolder. Het is een rustige overzichtelijke camping en het sanitair is schoon. Vanaf de camping loop je zo het drents friese wold in waar het belevingspad te vinden is. Ook is de bonte wever in Assen en duine zathe in appelscha erg leuk om een dagje naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superplek

René Mulder,
15-8-2017

Zeer ruime plekken, hele mooie omgeving voor wandelen, fietsen en natuur, zeker als je een paardenliefhebber bent, MAAR!!, dit is hier niet uniek, wat het hier helemaal leuk maakt is hoe hier wordt lesgegeven door Tjitske en Melissa, die 2 geven echt heel goed les, wat een ander in 1 jaar doet doen zij in 3 weken, dat is de reden waarom wij volgend jaar voor de 4de keer terugkomen, SUPERPLEK!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooie, kindvriendelijke camping

Hendrik de Vries,
12-8-2017

Mooie, goed onderhouden camping gelegen aan de rand van een prachtig natuurgebied. Er worden voor jong en oud activiteiten georganiseerd door een enthousiast animatieteam. Tevens beschikt deze camping over een zeer nette eigen manege, waar je lessen voir zowel beginners als gevorderden kunt volgen. Ook worden er buitenritten georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige en schone camping.

Nelly& Ger Geefshuysen,
11-8-2017

Op de camping zijn veel activiteiten voor kinderen, en voor paarden liefhebbers. Het ligt in een mooie omgeving en je kan veel uitstapjes maken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Dus kan ik iedereen aan raden om er eens een vakantie door te brengen. Min puntjes heb ik niet kunnen ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reeenwissel in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reeenwissel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.