Camping De Horrebieter

Camping De Horrebieter
8,6

104 reviews over Camping De Horrebieter in het Nederlands

Met jonge kinderen

Erg luidrugtig vooral snachts geen controlle daarop camping gaat daarom echt achteruit !Erg in trek bij aaso’s en zuipvolk! en nette mensen vertrekken

Super vakantie

T. Ottens
23-8-2018

Het is een prachtige/gezellige camping.

TOP !!

DILL-INK
20-8-2018

• Vele activiteiten en faciliteiten!

• Hele gezellige camping gasten!

• Gezellig en top personeel!

Wij vinden de camping 100% TOP!!

Tot volgend jaar!!

Geweldige vakantie gehad.

F.
9-8-2018

Na 3 jaar weer naar de Horrebieter. Wij zagen veel vooruitgang. De camping was netjes. Nieuw toiletgebouw wat er piccobello en schoon uitzag. 1 klein minpuntje... de "plastic plakspiegels".

Eigenaar en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam.

Over het animatieteam kan ik weinig zeggen. Ons kind had meer interesse voor de mooie zwemvijver en de kikkers. Wij stonden op een veldje met seizoensgasten en "week"gasten door elkaar. Voor ons geen probleem. Het was reuze gezellig. Binnen een paar dagen hoorden wij er ook bij.

Er zijn inderdaad douchepasjes. Maar deze pasjes "koop" je niet. Maar je geeft borg. Je moet er wel voor 5, 10 etc (welk bedrag dan ook) op kopen. Aan het eind krijg je het resterende bedrag terug, afgerond in hele euro's. Je mag zoveel pasjes gebruiken wat je wil.

Voor ons was dit een super leuke gezellige vakantie. Ook mede door de leuke campinggasten en het schitterende weer !

Geen tweede keer

S
5-8-2018

Op zich een mooie camping met een lekkere zwemplas in een mooie omgeving. Wel veel vaste gasten.

Animatie was echter niet voor tieners maar voor de jongere kinderen. Voor tieners was er niks te doen en dit terwijl ze adverteren met tienercamping. Aangegeven bij de receptie maar de tieneranimatie kwam later.

Sanitairgebouw was netjes alleen je moet apart betalen voor warm water. Bij de receptie werd ons bij aankomst gevraagd of we een pasje wilde kopen om te douchen. Was even een verrassing..

Verder was het wel heel rustig in de avonduren..

Fantastische camping

Bianka
29-8-2017

Top camping voor tieners

Ik was hier met 2 tieners van 14 en 16

Ik heb ze bijna niet gezien hebben zich dus prima vermaakt

Prima sanitair

Vriendelijk personeel

Fantastische camping

Maarten
29-8-2017

Fantastische camping er is altijd wat te doen de eigenaar wilt je altijd helpen

Prima vermaak ik kom zeker volgend jaar terug

Super camping

Tamara visser
26-8-2017

Hele mooie camping en van alles te doen voor jong en oud van smorgens vroeg tot savonds laat

We hebben genoten en zeker tot volgend jaar

Mooie camping

De Groot
6-8-2017

Ooit in het verleden zonder kinder hier gekampeerd nu met 3 kinderen. Mooie camping met zwemvijver en animatieteam. Nieuw sanitairgebouw, mooi groot. Alleen schoonmaak zou wat proffesioneler mogen (2 jonge knullen met slechts een spuitbus en doekje, wc's gingen achteruit qua schoonmaak naarmate het drukker werd op de camping) Ook 2 weken een defect zeeppomp bij damestoilet dat moet echt zsm verholpen worden in een druk seizoen. Warm water obv pas met tegoed is lastig, druk dan iets bij de prijs op en doe warm water 'gratis' Wanneer 1 persoon de pas heeft kan de ander niet douchen, dan moet je meerdere pasjes ophalen bij de receptie. Nette camping en goed vermaakt.

Supermooi

J. Ottens
11-9-2016

Prachtige camping op geweldige locatie. Sanitair is altijd.schoon, de schoonmaker is ook altijd vriendelijk. Verder is het personeel ook wel aardig. Mooie glijbanen ook. Restaurant serveert goede pizzas. Je moet de fantasie van de kok proberen, dan krijg je echt de beste pizza. Problemen worden snel gefixt door de technische dienst, en altijd met een glimlach.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Horrebieter in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Horrebieter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.