Camping De Horrebieter

Bianka
29-8-2017

Top camping voor tieners

Ik was hier met 2 tieners van 14 en 16

Ik heb ze bijna niet gezien hebben zich dus prima vermaakt

Prima sanitair

Vriendelijk personeel

Fantastische camping

Maarten
29-8-2017

Fantastische camping er is altijd wat te doen de eigenaar wilt je altijd helpen

Prima vermaak ik kom zeker volgend jaar terug

Super camping

Tamara visser
26-8-2017

Hele mooie camping en van alles te doen voor jong en oud van smorgens vroeg tot savonds laat

We hebben genoten en zeker tot volgend jaar

Mooie camping

De Groot
6-8-2017

Ooit in het verleden zonder kinder hier gekampeerd nu met 3 kinderen. Mooie camping met zwemvijver en animatieteam. Nieuw sanitairgebouw, mooi groot. Alleen schoonmaak zou wat proffesioneler mogen (2 jonge knullen met slechts een spuitbus en doekje, wc's gingen achteruit qua schoonmaak naarmate het drukker werd op de camping) Ook 2 weken een defect zeeppomp bij damestoilet dat moet echt zsm verholpen worden in een druk seizoen. Warm water obv pas met tegoed is lastig, druk dan iets bij de prijs op en doe warm water 'gratis' Wanneer 1 persoon de pas heeft kan de ander niet douchen, dan moet je meerdere pasjes ophalen bij de receptie. Nette camping en goed vermaakt.

Oude reviews (archief)

Supermooi

J. Ottens
11-9-2016

Prachtige camping op geweldige locatie. Sanitair is altijd.schoon, de schoonmaker is ook altijd vriendelijk. Verder is het personeel ook wel aardig. Mooie glijbanen ook. Restaurant serveert goede pizzas. Je moet de fantasie van de kok proberen, dan krijg je echt de beste pizza. Problemen worden snel gefixt door de technische dienst, en altijd met een glimlach.

Tamara visser
26-8-2016

Iedereen staat voor je klaar en willen jaltijd hebben zoals personeel als de eigenaar zelf

Rietveld
25-8-2016

In de loop van jaren is er veel meer dingen te doen voor de kinderen

Genieten voor kinderen en volwassenen!

T de Vries
25-8-2016

Prachtige zwemvijver en glijbanen. Mooie veldjes, na wat regen best wel drassig.

Heerlijke pizza's en snacks. Schoon sanitair,familie douche is super! Rest van douches wat minder....leuke activiteiten voor de kids. ...gewoon genieten dus

Ik vind helemaal mooi

Kevin
25-8-2016

Erg vriendelijk personeel, technische dienst doet goed zn werk

Vakantie!

Christa
20-8-2016

De camping is netjes en goed onderhouden. Op het park zijn voldoende activiteiten voor jong en oud. Kleine kinderen kunnen zich goed vermaken in de speeltuin en op het strandje bij de zwemplas. Het water wordt al na twee passen heel diep waardoor lekker spelen in het water, voor kinderen zonder zwemdiploma, beperkt is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Horrebieter in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Horrebieter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Horrebieter scoort een 8.67 uit 10 op basis van 100 reviews.