Camping Tussen de Wieken

Camping Tussen de Wieken
8,6

17 reviews over Camping Tussen de Wieken in het Nederlands

Anders

Het is een gezellige goed verzorgde camping. De ligging is zeker wel goed. Alles lekker dichtbij. Eetgelegenheden is zeer goed, je kunt er heerlijk eten, je krijgt echt waar voor je geld. Sanitair is prima, alles is in 2007 vernieuwt. dus in perfecte staat, Kindvriendelijkheid een dikke vette 10, Er is zoveel te doen voor kids, ze hoeven zich geen moment te vervelen. De prijs is ook prima, zeker niet te duur. Ook zit er een gezellige kantine bij waar ook genoeg te doen is voor de volwassen. Ook de kantine is vernieuwt. Kortom een een gezellige camping voor jong & oud. Een echt aanrader!! Die een dikke vette 10 waard is. Ga zo door.

2007

het was super erg gezellig en ze gaan erg goed met kinderen om het is ons super bevallen klein maar fijn

wij zijn in 2006 bij tussen de wieken geweest hebben daar een stacaravan gehuur 2 weken voor 200,00 euro.We hebben het heerlijk gehad,vriendelijke eigenaars staan meteen voor je klaar,het is ons zo goed bevallen dat we in 2007 weer gaan.

2005

om er te komen ben je echt een goeie route beschrijving nodig.sanitair gebouw veel te klein voor het aantal gasten.wel een leuke kantine maar om daar nou de hele dag te gaan zitten!

Hoi, Wij hebben sinds sept 2005 een toercaravaan en op

Jannie en Gerard
    22-11-2005

Hoi,

Wij hebben sinds sept 2005 een toercaravaan en wilden meteen weg.Ik zoeken op internet en jahoor op marktplaats eenleuke camping niet te ver weg[stel dat we er niets aan vinden] Nou we hebben meteen maar een jaarplaats gereserveerd.We hebben zelden zo'n,vriendelijke ,gastvrije,camping meegemaakt.We verheugen ons echt op volgend jaar!!!!!!!!!! Heel goed ,ga zo door; Arjan en Hester en de rest.Groetjes Gerard en Jannie Wiggering

Wij zijn 2 weken met de caravan geweest

H. Poland
      6-9-2005

Wij zijn 2 weken met de caravan geweest. Veel vaste plaatsen, maar een vriendelijke ontvangst door de vaste mensen. Wij waren verbaasd over de vele activiteiten, vooral voor kinderen, die werden georganiseerd. Vriendelijke eigenaren, mooi zwembad. Sanitair was wat minder, maar die wordt in de toekomst opnieuw gebouwd. Dan krijgt die vast ook een 10. Wij hebben een zeer prettige vakantie gehad en dat voor 75 euro all inn voor 2 weken

het is een geweldige camping,we hebben onze dochter van net twee de hele dag in de speeltuin zien zpelen,of met de kinderactiviteiten me zien doen,dat de hele dag word georgeniseerd,de campingeigenaren zijn reuze vriendelijk en helpen je overal mee,voor ons was het binnen 1 dag al duidelijk hier gaan we volgende jaren naar toe !!!!!! een echte aanrader.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tussen de Wieken in Hollandscheveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tussen de Wieken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.