Camping Tussen de Wieken ***

Review geschreven door Corrie Pietens

grandiosche camping

Corrie Pietens
23-2-2015

camping tussen de wieken is een echte familiecamping. Er is volop vertier voor jong en oud. Elke ochtend is er knippen en knutselen in de kantine voor de kids, klootschieten, bingo, disco voor jong en oud. Ook bij slecht weer wordt er van alles aan gedaan om het iedereen naar de zin te maken en is het erg warm dan is er de airco in de kantine tijdens de (kinder)bingo en het gezellige zwembad waar je even heerlijk verkoeling kunt zoeken. Het enige wat je hoeft te doen is een goed humeur mee nemen, dan heb je een top vakantie op Camping tussen de wieken.