Camping Hollandscheveld

NederlandDrentheHollandscheveld

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Hollandscheveld voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 64 reviews
+63/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 64 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

66 Reviews over Hollandscheveld

• 10Martha van Stralen10-08-2021

Mooie camping met ruime plaatsen.

Mooie camping ruime plaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijke beheerders. Kom hier vast weer teug.

• 9Marinus10-08-2021

Heerlijk rustige camping

Lekker rustig. Eigenaren zijn nu 1,5 jaar bezig en doen enorm hun best om het iedereen naar het zin te maken. In onze beleving lukt hun dat bijzonder goed. Gezellig opgezette camping. Zeker de camperplaatsen liggen enorm mooi. Kortom, een aanrader

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Wessels09-08-2021

Hele mooie Camping

Is een hele mooie en een gezellige camping. Heeft vanaf vorig jaar nieuwe eigenaren, Eric en Lesley. toffe jongens.Lopen elke dag even een ommetje op de camping kijken hoe het met de mensen gaat.Mocht er iemand zijn die hulp nodig heeft zij staan klaar.Het Sanitair wordt goed bijgehouden, de velden en de plekken waren mooi ruim.we komen zekers een keertje terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8J. Rijnen15-08-2020

Prachtig groen en ruim.

In juli 2 weken gekampeerd op deze net geopende camping. Een hele mooie groene camping met ruime plaatsen. Zowel zon als schaduw. De camping ligt direct aan het bos. In het dorp Hollandscheveld zijn alle winkels die je nodig hebt. 2 supermarkten, drogist, slager, bakker, snackbar, pizzeria/gyros, chinees etc. De zwemplas Schoonhoven ligt vlakbij. Je kunt er ook heerlijk omheen wandelen. Het sanitair op de camping is schoon en heel. Er is zeer goede wifi op elke plaats. Honden zijn er welkom. Wel aangelijnd of afzetting op de plaats. De nieuwe eigenaren Erik en Lesley zijn druk bezig deze mooie SVR camping te moderniseren en van goede faciliteiten te voorzien. Wij hebben er samen met onze 2 honden een heerlijke vakantie gehad. En komen zeker nog eens terug !

• 10marrie en wiebe hansma22-05-2016

mooie camping, hollandseveld een prachtig dorp

hollandseveld een plaats met verschillende winkels goede eetgelegenheid een prachtige cultuurhistorische wandelroute ''Allee" Mooie bosrijke omgeving met een meer 'Schoonhoven" Een plek waar wij steeds weer terug komen

• 9Dini en Daan20-10-2015

verrassend, gezellg en gastvrij

Het Groene Dak is voor ons een heerlijke camping gebleken. De camping is echt goed verzorgd, goed gemaaide grasvelden en schoon sanitair. De eigenaresse Susan Gons maakt dagelijks haar rondje langs de gasten en is gezellig en behulpzaam. We konden op de camping heerlijk tot rust komen en hebben in de maanden augustus en september heel wat fietstochtjes gemaakt. Schoonhoven is een leuk recreatiegebied met een zandstrand, zwemvijvers en een goed restaurant met terras aan het water. In Hollandscheveld is dichtbij en heeft een prima winkelbestand, Hoogeveen en Emmen zijn steden waar veel te beleven is.

• 10Fam. Piekema13-09-2015

Zeer goed

Na een lange reeks van jaren zijn wij lid van de SVR. Na vele omzwervingen op verschillende locaties door het gehele land zijn wij terecht gekomen op 't Groene dak in Hollandscheveld. Een niet grote camping waar gezelligheid heerst, de camping en sanitair een visitekaartje is. De campingvrouw altijd goed lachs en altijd een goed humeur. Na een achttal jaren een seizoenplaats te hebben gehad, dachten wij eens te verkassen naar een andere camping. We hebben verschillende campings bekeken, maar wat we hebben gezien, dan is de keuze gauw gevallen. Volgend jaar is ons plekje met een mooie omgeving weer op Camping 't Groene dak in Hollandscheveld!!!

• 8wilma18-08-2015

Gezellig en netjes!!

Ruime plaats, leuk voor kinderen, keurig sanitair

• 10Wiebe en Marrie14-08-2015

Het was weer thuiskomen

Wat hebben we het weer fijn gehad het was weer thuis komen op camping''t Groene Dak Het was voor ons dan ook al weer voor de achtste keer en hopen er nog wel vaker te komen.Susan is een lieve vriendelijke belangstellende vrouw en altijd in voor een praatje. De camping straalt rust en ruimte uit

• 9Gert en Astrid Bekkema13-08-2015

Rustig, ruim opgezet, vriendelijke eigenaren

Wij komen hier al sinds 2007 met Hemelvaart en Pinksteren, nu voor de tweede keer ook in onze zomervakantie. Wij vinden de sfeer en de rust zeer prettig. Je kunt hier in de omgeving ook heerlijk fietsen. Voor ons voelt het inmiddels als thuiskomen bij Piet en Susan Gons. En dat terwijl wij eigenlijk niet zo zijn van het steeds naar dezelfde camping gaan. Voor ons zegt het dus genoeg dat we hier toch steeds weer heen gaan!

Camping Hollandscheveld info

Camping informatie