Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland

Meer vakantieparkinfo

14 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland

• 7Michella07-05-2019

Leuke vakantie.

Wij waren een weekje daar in de villa. Mooie inrichting en veel ruimte. Alleen geen kleding kast in de slaapkamer beneden en geen thermostatische kranen in de badkamer best gevaarlijk als je jonge kinderen hebt. Klein koelkastje en dat voor 6 personen veel te klein. Wij waren met z’n drietjes kon weinig kwijt. Bedden keihard jammer heb er maar een dekbed onder de hoeslaken gelegd. Wel overal rolgordijnen maar geen overgordijnen in de slaapkamer beneden. Receptie is nooit open jammer. Weinig te beleven. Tuin lekker groot . Ruime parkeer plek das heel fijn. Zou ook wat meer schemerlampen in de woonkamer mogen moest er 1 v boven halen. De magnetron stond boven op een kast waar je amper bij kon. We waren er voor t eerst. We hebben t prima naar ons zin gehad. Alleen jammer dat er weinig te beleven valt.

• 5Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 16-05-2019

Bedankt voor je duidelijke review, Michella!

Leuk om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Je feedback nemen we zeker mee, we geven dit door aan de parkdirectie zodat ze hier actie op kunnen ondernemen.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Annemarie

• 10Piet01-04-2019

Mooi onderhouden villa park en mooie villa`s. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen of ouderen. Een rustig park en aangrenzend een groot meer waar je kunt zwemmen en vissen. Fijne ontvangst door de parkmedewerker die soepel omgaat met aanreis en vertrektijden. De villa is voorzien van 3 slaapkamers met 6 1 persoons bedden. Boven en beneden een badkamer en boven en beneden een toilet. Wel zou er iets meer bebossing op het park gewenst zijn.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-04-2019

Bedankt het mooie review.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest!

We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken.

Graag tot ziens!

Ellen

• 2018
      7Walhout05-09-2018

Prima vakantie!

Mooi parkje, zonder verdere voorzieningen. Wij hadden met 5 personen (waarvan 1 baby) een 6-persoonshuisje. Netjes schoon, alles aanwezig. Voldoende privacy door de rolgordijnen voor elk raam. Openslaande tuindeuren, dus je stapt zo buiten. We keken op een klein speeltuintje, waar onze 2 oudste zoons voor het slapen nog even hun energie kwijt konden. Het recreatiemeer aan de overkant is leuk, wat speeltoestellen erbij. We zijn er maar 1x geweest omdat het niet warm genoeg was. Leuke dingen te doen in de omgeving, Hoogeveen is leuk en heeft een klein overdekt zwembad, waar je prima en voor een zacht prijsje een uurtje (of langer) kunt zwemmen. Mindere punten: er is geen enkele kinderbeveiliging aanwezig in de vorm van thermostaatkranen, traphekje etc. Geen horren voor de ramen, dus de kinderen zijn verslonden door de muggen en het is bloedheet boven zodra de zon schijnt. Veel onkruid in het terras en afval werd niet gescheiden.

• 4Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Bedankt voor je uitgebreide review.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest en jullie met z'n allen genoten hebben van de accommodatie en de omgeving. Je feedback betreft de accommodatie hebben wij uiteraard doorgegeven. We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken. Graag tot ziens!

Kathinka

• 2017
      10Fam. W14-08-2017

Heerlijk rustig park! Speeltuintje voor de kids.

Op het park staan nette en luxe huisjes. Verder geen faciliteiten. Je kunt er wel fietsen huren en een wasje draaien als het nodig is. Heerlijk rustig. Geen minpunten. Maar als je vermaak wilt hebben moet je ergens anders heen gaan en dat bedoel ik niet negatief. Wij vinden dit soort parken heerlijk. Lekker veel privacy en de kinderen spelen er heerlijk met elkaar, leren nieuwe vriendjes en vriendinnetjes kennen.

• 7Gert-Jan18-07-2017

Perfect

Prachtig huisje,alleen een paar puntjes.Er zijn geen hang of legkasten voor je kleding.Verder de kranen voor de douche en bad zijn niet thermostatisch gevaarlijk voor kleine kinderen.Verder kan ik het iedereen aanbevelen.Mooie omgeving en heerlijk rustig.

• 8Activiteiten

Met vrienden

• 8Marloes03-05-2017

Mooie nieuwe huisje op rustig park

Nieuwe vakantiepark met ongeveer 20 huisjes. Rustige ligging tegenover bosgebied. Mooie omgeving. In Hollandscheveld zijn een aantal winkels waaronder 2 supermarkten ( 2 km. afstand). Op het park zelf is alleen een speeltuintje. Maar dit wisten wij en vonden dit geen probleem. Huisjes zijn netjes ingericht. Beneden 1 slaapkamer en badkamer met bad en boven 2 slaapkamers met badkamer met douche. Verbeterpunten : ik miste een haakje in de keuken om hand/theedoek op te hangen. En (rol)gordijnen in de woonkamer. Prima vakantie gehad. Aanrader!

• 6Activiteiten

• Oude reviews

9Jan07-12-2016

Fijn huis op mooie plek

Schoon en nieuw. Mooie woningen met prima voorzieningen. Bij aankomst niemand aanwezig. Na telefoontje bleek sleutel bij woning aanwezig. Dit was via email gemeld maar hadden wij niet gezien. Bij binnenkomst waren er redelijk veel dode vliegen aanwezig maar dit werd door de dame van de schoonmaak snel verholpen. Kwam volgens haar door het oogsten van het mais vlakbij het park. Toen wij er waren vroor het flink en had de c.v. wat moeite om de temperatuur van 15 naar 22 gr te krijgen. Toen dit een aantal uren later zover was verder een heerlijk weekend gehad in dit fijne huis. (nr 11) Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de omgeving is zeker de moeite waard met mooie bossen en vennen en leuke plaatsjes. Bakker, supermarkt, slager en alles wat verder nodig is aanwezig op 5 min in Hollandse Veld.

• 7Activiteiten

• 8Reitsma20-08-2016

Park ligt centraal

Park mooi centraal gelegen t.o.v. leuke plaatsen en fiets- en wandelroutes. Mooie ruime villa's en heerlijk rustig. Wellicht een parktip: meer kastruimte, raam voordeur afschermen en thermostaatkranen plaatsen.

• 5Activiteiten

Met vrienden

• 10Robert20-08-2016

We hebben genoten !!!

Hier in Drenthe heerlijk genoten van de prachtige omgeving, van de mooie natuur! Huisjes staan vrij, zijn lekker ruim, schoon, modern en compleet ingericht!! Tuinen zullen straks door begroeiing nog meer privé zijn.

• 10Activiteiten

• 9van der Wulp20-08-2016

Mooi huisje en leuke speeltuin!

We hebben genoten van een mooi huisje en een leuke speeltuin voor jonge kinderen. Heerlijk was het voor ons dat het een kleinschalig park is met veel privacy in en om het huisje, welke prachtig was. Wellicht een tip voor de eigenaren om nog iets van folie op het raam bij de voordeur te plaatsen en een verduisterend gordijn op de slaapkamer beneden. Maar dat is wellicht ook persoonlijk. Het hoofdgebouw wordt nog gebouwd, daardoor weinig openingstijden van de receptie op dit moment.

0 tips over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland

1 vraag over Vakantiepark Hogenboom Villaparc Schoonhovenseland

• Aaron, 24-08-2019

Bbq

Beste meneer/mevrouw,

Ik vroeg mij af of er op of in het park de gelegenheid is om te barbecueën.

Met vriendelijke groet,

Vakantiepark info