Géén boekingskosten

Meer camping info

50 Reviews over De Eikenhof

• 8Annie Nelemans24-08-2021

Fijne camping

We hebben op deze camping met onze caravan en 2 honden 22 nachten doorgebracht. We werden zeer hartelijk bij de receptie ontvangen. We hadden een ruime plaats met water aan- en afvoer bij de plaats. Het sanitair is goed. De wifi is gratis en goed. Je kunt vanuit de camping meteen de natuur in en met bos afgewisseld met weiden en diverse paden bewandelen. Hollandscheveld voor de boodschappen kun je wandelend doen. Ook in de naaste omgeving is er mooie natuur en leuke dorpjes. Kortom wij hebben ons goed vermaakt en voor ons is dit een fijne camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Arzu05-07-2021

Precies wat je wil van een camping

Kindvriendelijke kleinschalige camping. Wordt in 2022 een capfun camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 10A. Landzaat.12-10-2020

Fijne camping, zeer aan te bevelen!

Wij hebben 3 seizoenen op deze camping gestaan. Het is een gezellige camping met ruime plaatsen. Ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Voor de eigenaar was niets te veel en is ons dan ook vaak ter wille geweest. Kortom zeer aan te bevelen we hebben een fijne tijd gehad!!

• 10Staat v/h sanitair
  • Prima camping en omgeving

1 week samen met mijn man gestaan op deze kleine camping. Mooie ruime plekken, geen auto's bij de plek maar op de parkeerplaats. Toiletten/douches goed en schoon. Aardige, vriendelijke eigenaars. Mooie omgeving om te fietsen, in Schoonhoven een recreatieplas waar je heerlijk met de tropische temperaturen kunt verblijven. Lekker schaduw dmv bomen. Het meer is niet diep. We hebben een prettig verblijf gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 9John Bouw13-08-2020

Heeeelemaal goed!!!

We zijn in het verleden, toen onze kinderen nog klein waren,hier een aantal jaren als gasten op de camping geweest. Daar hebben we nog zeer goede herinneringen aan. Via Facebook hebben we het reilen en zeilen van Klaas en Alie altijd gevolgd. Zodoende wisten we van de pannenkoeken gasterij af en hebben ze vandaag met twee van onze drie kinderen bezocht. Dat was een geweldig weerzien. Klaas en Alie jullie zijn nog steeds die fijne, lieve mensen zoals we jullie jaren geleden hebben leren kennen! Echt heel leuk🌝! Oh ja we kwamen van een camping in Gieten en waren onderweg naar huis. Jullie gasterij lag op de route.

• 9Henny en Ineke07-08-2019

Gaan we weer doen.

Ondanks dat het deze week zo tegen de 40 graden was, was het in de diverse schaduwplekken goed te doen. Er zijn ruime plekken. Claas en Ali doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We waren hier 5 jaar niet meer geweest, maar dat gaat niet meer gebeuren. Al was het maar om de heerlijke pannenkoeken.Ali en Claas bedankt voor de fijne week , tot ziens en groeten aan Jan en Tini.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Carmen21-08-2018

Kleinschalig en kindvriendelijk

Een heerlijk rustige camping met veel speelgelegenheid voor de kids. Bijv. allerlei skelters / fietsjes ed waren vrij te gebruiken. Heel vriendelijke eigenaren bij wie alles mogelijk was. Kortom een hele fijne vakantie gehad. Echt een aanrader voor mensen die rust en kleinschaligheid zoeken.

• 8Cor en Carla Joppe27-07-2018

Heerlijke gezellige vakantie !!!!!

De campingplekken zijn ruim, toiletgebouw schoon. Fijn dat de fietsen in de schuur kunnen staan en dichtbij het dorp. Er is een losse centrifuge en dat is erg makkelijk. De kranen waar we afwassen spetteren en dat is best vervelend. Zijn gratis wezen zwemmen in het zwembad, mooi voor kleine kinderen. De pannenkoeken als iets anders waren lekker klaar gemaakt. Klaas en Alie jullie waren heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Wij hebben een fijne vakantie gehad

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Kivits05-06-2018

Hele fijne plek, goed verzorgd

In de 2-persoons heerlijk rustig gelegen complete, modern ingerichte 2-kamer trekkershut/chaletje met veranda verbleven. 2 x losse 1-persoons boxspring in slaapkamer. Net keukenblokje met koelkast en 4-pits gasstel in het woonverblijf. Sanitair-gebouw in de buurt. Gastvrije eigenaren, terrein goed verzorgd, netjes en je kunt er echt heerlijk eten in een heel sfeervol ingericht restaurant op het terrein. Er staan allerlei pannenkoeken op de kaart, maar ook genoeg andere lekkere volwaardige gerechten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Hooghiemstra13-05-2018

Heerlijke vakantieplek

Wij hebben genoten van een heerlijk Hemelvaart weekend kamperen. Ontzettend vriendelijke eigenaars die met veel liefde de camping runnen. Ruime kampeerplaatsen met speeltoestellen voor de deur. Schoon sanitair. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt deze vakantie en wij hebben genoten. We komen vast nog eens terug.

Klaas en Alie, ontzettend bedankt voor de fijne tijd!!!!

Camping De Eikenhof info

Camping-informatie