Camping De Eikenhof

Meer campinginfo

45 reviews over Camping De Eikenhof

• 9Henny en Ineke07-08-2019

Gaan we weer doen.

Ondanks dat het deze week zo tegen de 40 graden was, was het in de diverse schaduwplekken goed te doen. Er zijn ruime plekken. Claas en Ali doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We waren hier 5 jaar niet meer geweest, maar dat gaat niet meer gebeuren. Al was het maar om de heerlijke pannenkoeken.Ali en Claas bedankt voor de fijne week , tot ziens en groeten aan Jan en Tini.

• 2018
    9Carmen21-08-2018

Kleinschalig en kindvriendelijk

Een heerlijk rustige camping met veel speelgelegenheid voor de kids. Bijv. allerlei skelters / fietsjes ed waren vrij te gebruiken. Heel vriendelijke eigenaren bij wie alles mogelijk was. Kortom een hele fijne vakantie gehad. Echt een aanrader voor mensen die rust en kleinschaligheid zoeken.

• 8Cor en Carla Joppe27-07-2018

Heerlijke gezellige vakantie !!!!!

De campingplekken zijn ruim, toiletgebouw schoon. Fijn dat de fietsen in de schuur kunnen staan en dichtbij het dorp. Er is een losse centrifuge en dat is erg makkelijk. De kranen waar we afwassen spetteren en dat is best vervelend. Zijn gratis wezen zwemmen in het zwembad, mooi voor kleine kinderen. De pannenkoeken als iets anders waren lekker klaar gemaakt. Klaas en Alie jullie waren heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Wij hebben een fijne vakantie gehad

• 7Staat v/h sanitair

• 10Fam. Kivits05-06-2018

Hele fijne plek, goed verzorgd

In de 2-persoons heerlijk rustig gelegen complete, modern ingerichte 2-kamer trekkershut/chaletje met veranda verbleven. 2 x losse 1-persoons boxspring in slaapkamer. Net keukenblokje met koelkast en 4-pits gasstel in het woonverblijf. Sanitair-gebouw in de buurt. Gastvrije eigenaren, terrein goed verzorgd, netjes en je kunt er echt heerlijk eten in een heel sfeervol ingericht restaurant op het terrein. Er staan allerlei pannenkoeken op de kaart, maar ook genoeg andere lekkere volwaardige gerechten.

• 10Eetgelegenheden

• 9Hooghiemstra13-05-2018

Heerlijke vakantieplek

Wij hebben genoten van een heerlijk Hemelvaart weekend kamperen. Ontzettend vriendelijke eigenaars die met veel liefde de camping runnen. Ruime kampeerplaatsen met speeltoestellen voor de deur. Schoon sanitair. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt deze vakantie en wij hebben genoten. We komen vast nog eens terug.

Klaas en Alie, ontzettend bedankt voor de fijne tijd!!!!

• 10Van Der hart19-03-2018

Top camping met kinderen onder de 10 jaar

Zeer vriendelijke ontvangst Je kunt er lekker eten Schoon sanitaire Rustige camping

• Oude reviews

9Jaap en Nel15-09-2016

Ruime plaatsen en veel speeltjes voor de kinderen.

De ligging van de camping is perfect. De speel attributen veel vertier ( o. a. knutselen, brood bakken bellen blazen vissen skelters enz. ) Een heel belangrijk is dat de camping op loop afstand van het centrum dorp. De camping is sinds een paar jaar in het bezit van een restaurant wat erg goed is.

Al met al een camping om heerlijk de vakantie door te brengen.

Op ongeveer 5 min reiden is er een grote plas waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en de ouders kunnen een drankje je nemen in het restaurant.

KLaas, eigenaar, 23-09-2016

Jaap bedankt voor jouw mooi reactie op deze pagina gr Klaas

• 8Familie Oudejans29-08-2016

Erg leuke camping!

Wij hebben ruim 1,5 week op deze camping gestaan afgelopen zomer. We hebben 2 kleine kinderen die zich super hebben vermaakt op de trampoline en met de aanwezige skelters/fietsjes/geitjes. Mooie overzichtelijke plek en prima sanitair! Wij houden deze camping zeker in onze gedachten als wij weer eens naar Drenthe gaan!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam Venekamp25-08-2016

mooi en rustig gelegen camping

Deze camping zijn we voor 9 jaar geleden tegengekomen en staan er al 9 seizoenen lang met heel veel plezier er is voor iedere wat te doen mits het weer goed is (zoals op Veel mini campings) De eigenaars klaas en alie zijn vriendelijke en sociale mensen die graag een praatje maken als je ze tegen komt helaas is de tijd voor ons gekomen om afscheid te nemen na 9 seizoenen omdat de kinderen nu een leeftijd hebben bereikt dat ze meer willen. Wij zijn er beide overeens als de kids niet meer mee gaan we zeker trug gaan naar klaas en alie
    wij willen hun dan ook via deze weg bedanken voor alles wat ze voor one en de kinderen hebben betekend de afgelopen 9 jaar Klaas en Alie bedankt voor alles en we komen zeker trug

Gr Johan Jeanet Bridget en Brian

• 3fam. van Veen22-08-2016

ons zien ze er niet meer

Wij hebben dit jaar een seizoensplek gehad. In het begin was het ook erg leuk en gezellig maar hoe langer we er waren kwamen we wel deze punten tegen:

We zijn bij deze camping gekomen via de site. Op site beloven ze dit: - Elke woensdag is knutselen voor jong en natuurlijk ook voor oud. Voor de grote mensen hebben wij div workshops bij voldoende aanmelding. - Wie lust er nou niet van die heerlijke zelfgebakken broodjes met knakworst!

Iedere week bakken we met de kinderen en ouders broodjes bij het kampvuur, een erg gezellige activiteit!

-'s avonds na het eten gaat de bel tijd voor de bekende hollandsche kringspelletje vinden de kinderen op camping de Eikenhof helemaal geweldig, samen spelletjes doen op het veld o.a zakdoekje leggen, moeder hoe is het?, schipper mag ik overvaren en nog vele andere.

Deze bovenstaande activiteiten bieden ze aan. Voor knutselen moet je per kind 1,50 euro betalen. Onze kinderen hebben van een rondje papier een medaille gemaakt samen met een paar bierdoppen. Toen ik had aangegeven bij de eigenaar dat ik de wel erg prijzig vond met wat ze maakte kregen we te horen dat ze de mat van de trampoline hebben vervangen de de skelters hebben na gekeken en dat ze geen geld bij het knutselen extra zelf willen neerleggen. En dat onze kinderen wel 1,30 uur vermaakt waren. Sinds dien dat we dat hadden aangegeven kregen we het gevoel dat wij niks meer goed konden doen. Onze party tent moest verplaatst worden terwijl die van de buren wel mocht blijven staan. Verder als andere ouders of opa's op de mammoet skelters gingen met de kinderen werd er niks van gezegd maar als wij dat deden kwam de eigenaar boos naar ons toe met de woorden: laatste waarschuwing. Voor ons was het plezier toen wel weg en zijn dan ook eerder begonnen met opruimen. Tevens werd een gedeelte van het kinderspeelgoed aan de ketting gelegd, onze zoon van 1 had geen loopauto meer om te spelen alles waren er skelters.

Verder de kringspelletjes werden 's avonds ook niet gedaan. De eerste keer moeten we nog meemaken.

Verder klemde een deur bij de dames wc's wat niet gemaakt werd. En de douches stonden ook niet gelijk afgestemd. Je moet betalen voor het douchen, op zich zelf niet erg maar wel dat je bij de ene douche er lang onder kan staan en de douche met de losse douche kop dat je daar maar kort onder kunt terwijl dat het de enige douche is die je kunt gebruiken bij het vullen van een babybadje.

• 5Staat v/h sanitair

1 tip over Camping De Eikenhof

• sjoerdenwilma, 06-08-2015

Mooie recreatieplas vlakbij, Hoogeveen dichtbij. Eten in het restaurant, de kids vermaken zich wel.

0 vragen over Camping De Eikenhof

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50