Tijdelijk €25 aanbetaling

+19

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Brink 1

• 9astrid van Kleef16-05-2015

Prachtig opgeknapte B&B onder nieuw beheer

Wij verbleven met z'n vieren in twee kamers van de prachtig opgeknapte B&B Brink 1 in Hijken. Onder nieuw beheer (sinds april 2015) is alles geschilderd en opgefrist. Fijne bedden, ruime douche, heerlijk uitgebreid ontbijt, en daarna lekker wandelen in het mooie Drenthe: een aanrader!

• 9Gerda12-04-2012

Ed en Gerda

B&B Brink1 was uitstekend verzorgd. Heerlijk paasontbijt, ondanks dat wij zo heel vroeg weg moesten, een heerlijk paasontbijt. Mooie omgeving, perfect voor mooie wandelingen. Diervriendelijk. 1 woord ....super!

• 9Brenda07-03-2012

Meidenweekend

We hadden als groep de hele B&B tot onze beschikking en dat is heel gezellig. De tv-kamer in het midden en de slaapkamers erom heen.

eigenaar, 11-04-2012

Bedankt voor de beoordeling! Jullie waren fijne gasten.

• 9Teeling06-03-2011

Prima alternatief voor een hotel

We zijn hier met ons gezinnetje een nachtje geweest, om wat uitstapje in Drenthe te maken. Er zijn boven twee drie kamers en een overloop, dus de kinderen konden heerlijk naar bed en de ouders nog even een kopje thee drinken. Het ontbijt was echt heerlijk, met alles erop en eraan. Ook voor de kinderen een feest.

eigenaar, 11-04-2012

Bedankt voor de mooie woorden! We hebben graag kinderen te gast in onze B&B.

• 9Linda09-10-2008

Super!

Erg fijne plek om hier te overnachten. Lekker rustig en mooie omgeving! De service is ook helemaal super! Ik was daar voor m'n werk in de buurt maar als ik dan thuis kwam (voelde me helemaal thuis..) dan stond het eten ook nog eens voor me klaar. Voor mij was het heel fijn om hier te zijn en mocht ik weer in de buurt zijn , kies ik weer voor brink1!

eigenaar, 11-04-2012

Mooi, je bent weer van harte welkom! We vinden het belangrijk dat je 's morgens na het ontbijt weer fit naar je werk gaat.

• 10Weckx Danny06-09-2008

Absolute aanrader!!!

Bij Ger en Annelies is het heerlijk vertoeven! De rustige omgeving en de nabijheid van het circuit van Assen zijn ideaal. Na een drukke dag op het circuit kom je helemaal tot rust. Ook om te shoppen is er het leuke Beilen in de buurt. De warme ontvangst, het lekkere ontbijt, de gezellige babbels en extraatjes ( een 'bakkie' koffie en koekjes, een biertje of frisdrank...) en de flexibiliteit maken een verblijf hier voor herhaling vatbaar. Dit jaar mijn 3de keer, en het wordt alsmaar beter! Ik voel mij er op een of andere manier thuis! En ook fietsers komen aan hun trekken. Ik kijk al uit naar volgend jaar!

• 8Mischa Franck13-08-2008

vriendelijkheid, gastvrijheid

Logeren op Brink1 brengt je helemaal tot rust. De combinatie van de rustgevende omgeving met de vriendelijke, warme ontvangst is geweldig!!

• 10Antonio Saponaro28-07-2008

Super

Je voelt je er meteen thuis, men is er zeer vriendelijk en hulpzaam en de huisgemaakte jam moet je proeven !!!

Bed & Breakfast Brink 1 info

Het complex