Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon)

VakantiehuisWeer vandaag19°13°
Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon)
8,6

4 reviews over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon) in het Nederlands

Altijd doen!

Henk
18-4-2017

Een prachtig mooi huis in een schitterende omgeving met uitermate vriendelijke vrijwilligers. Een bezoek méér dan waard.

Oude reviews (archief)

uniek zelfverzorgingshuis

Vrolijk
15-10-2016

kamer met wastafel, sanitair op de gang, mannen/vrouwen apart. Prima keuken en gezellige hal en eetzaal met prachtig uitzicht.

Midden in de natuur met dorp op goede afstand voor inkopen, winkels enz,

Mooie plek om omgeving te verkennen. Gezellig verblijf waar je rustig je gang kan gaan.

unieke ligginge en uniek concept

doky verhagen
19-11-2014

Een doe-het-zelf-hotel op een geweldige plek.De 'oer'tijd ligt een je voeten en de schaapskudde maakt het plaatje compleet Een grandioze sfeer en een goed concept. Wat een rust en wat een plek. Eenvoudige doelmatige inrichting, maar een perfecte keuken voor doe-het-zelf-koken!

Veel kamers en veel sanitair

een geweldige accommodatie

doky
17-4-2009

Dit 'doe het zelf'hotel achtige gebouw ligt op de mooiste plek van Drenthe. Het huis is goed uitgerust en iedereen kan er naar eigen inzicht heerlijk vakantie vieren, van de natuur genieten en ont-moeten. De vrijwillgers bij de balie zijn zeer behulpzaam en die geweldige grote gezamenlijke keuken is een feest. ook als het huis vol is merk je daar weinig van. iedereen heeft zijn eigen kamer(s) en de gezellige hal en de buitenruimte nodigen uit om te blijven hangen. De omgeving (schaapskudde, hei, grafheuvels, bossen en het dorp Habelte is grandioos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon) in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Natuurvriendenhuis Het Hunehuis (Nivon) scoort een 8.64 uit 10 op basis van 4 reviews.