Camping Jelly's Hoeve

Camping Jelly's Hoeve
9,1

325 reviews over Camping Jelly's Hoeve in het Nederlands

Super camping, schoon, luxe en midden in de natuur

Inky De Waal
28-10-2018

We hebben genoten in onze herfstvakantie! Prachtige plek midden in de natuur, je loopt zo het bos in... Camping is luxe, heerlijke douches en sanitair. Aan alles is gedacht kan alleen maar complimenten geven! De plek is ook fantastisch, je bent overal dichtbij. Of je nu de natuur opzoekt of de stad (Meppel is een aanrader) of je wilt cultuur snuiven (Westerbork dichtbij) alles is binnen handbereik. Het dorpje ligt op minder dan 5 minuten lopen, een leuk restaurant om de hoek en winkels (AH). Je waant je ver van de bewoonde wereld (Het westen....) in de zee van ruimte, prachtige natuur en de rust die dit stukje Drenthe biedt! En tot slot is de eigenaresse een hartelijke goede gastvrouw! Wij zijn zeker van plan om weer eens terug te komen!

Nel Koers
23-10-2018

Mooie, zeer goed onderhouden camping van alle gemakken voorzien. Uitstekend sanitair. Zeer gastvrije campingeigenaren. Prachtige omgeving waar je volop kam fietsen en wandelen. Havelte is een erg leuk dorp. Een bezoekje aan het Wijngoed Havelte was ook een succes. We moesten wel wennen aan het geluid van de weg die er langs loopt, maar daar hadden we al snel geen erg meer in. Kortom, wij komen graag terug.

Fantastisch!

Marlou
16-10-2018

Altijd een prettig verblijf met enorme service en gastvrijheid!

Fantastisch !

Verhavert Gerda
2-10-2018

We hebben weer een heerlijk ontspannende vakantie gehad, op de mooie camping waar men er alles aan doet om het je naar de zin te maken.

Fantasisch

Petra
29-9-2018

Perfecte, rustige camping aan de rand van Havelte.Sanitair zeer schoon evenals de afwasruimte. Prijs/kwaliteit in overeenstemming. Eigenaren zijn immens vriendelijk. Tot volgend jaar!

Voor een herhaling vatbaar.

fam. schavemaker
26-9-2018

mooie ruimte plekken met goede privacy en dichtbij de dorpskern van Havelte. Iets minder is het verkeerslawaai van de autoweg pal naast de camping. Hoewel er geluidschermen zijn aangebracht heb ik dit toch als storend ervaren. ´s Avonds en ´s nachts is het zeker minder.

Eindelijk een camping waar alles klopt.

Janel
25-9-2018

Duidelijk is dat de eigenaren zich heel goed ingeleefd hebben in hoe een camping eruit hoort te zien. Alles klopte werkelijk, van het keurige sanitair zonder tekortkomingen en 100% ingericht zoals het overal zou moeten. De inrichting van de plaatsen met de juiste praktische oplossingen voor vuil water en kranen. En dan de servicegerichte beheerders, een mooie combinatie van gemoedelijkheid en professionaliteit. En dan de prachtige fietsmogelijkheden en nabijheid van het dorp. Wij zijn kritische camperaars, maar we hebben geen verbeterpunten kunnen vinden.

Gewelig

sigrid zonneveld
24-9-2018

Een geweldige knusse en schone camping.Sanitair uitstekend.Verse broodjes s'morgens en je wandeld zo de natuur in.Eigenaren zeer vriendelijk.Een echte aanrader.

Echt genieten in een mooie omgeving

Peter
24-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad. De camping is kleinschalig en straalt rust uit, het sanitair is super en de gastvrouw/gastheer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van camping is ideaal voor het maken van fiets- en wandeltochten, gelegen aan het randje van een natuurgebied en op loop afstand van Havelte.

Zeker voor herhaling vatbaar.

fantastich

G.Hoeve
23-9-2018

geweldige omgeving om te fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.