Camping Jelly's Hoeve

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk

van Noordt
19-7-2018

Voor het derde jaar op rij een bezoek gebracht aan deze heerlijke camping, we hadden natuurlijk fantastisch weer in Nederland en dit in combinatie met de prachtige plaatsen en meer dan schone sanitair en natuurlijk de vriendelijke eigenaren Ellen en Roger hebben er voor gezorgd dat wij weer een heerlijke vakantie hebben gehad!

Aanrader

Niek
17-7-2018

Mooie, rustige camping met mooie plekken en prima sanitair.

Aanrader

Niek
17-7-2018

Mooie, rustige camping met mooie plekken en prima sanitair.

Klaas Feenstra
17-7-2018

Wat een prachtige camping en met een leuk concept kamperen zonder kinderen. Vriendelijke eigenaars in een woord alles was super! Wij hebben een mooi test weekend gehad met onze nieuwe tenttrailer van reisorganisatie. Voor herhaling vatbaar om de volgende keer te komen fietsen in de omgeving. Nog wel lekker kunnen shoppen in Meppel.

Ine
14-7-2018

Het is een heel fijne intieme camping. Er zijn 5 veldjes waarop steeds ongeveer 8 kampeerunits kunnen staan. Het ligt aan de rand van het dorpje. Je bent binnen luttele minuten bij de supermarkt. Direct naast de camping wandel of fiets je zo een natuurgebied in waar je reeen kunt spotten en mooie foto’s kunt maken van de zonsopkomst . Voor fietsers is er een fraai aanbod van mooie fietspaden en wat verder weg is het drents fries wold ook beslist een aanrader.

Je wordt door Ellen en Roger heel vriendelijk benaderd en maken graag een praatje met de campingasten. Ze helpen je graag met ideeën en suggesties.

Er was altijd heet water om te douchen of de afwas te doen. Kortom een heel fijne plek om te vertoeven. We zouden eigenlijk 2 weken blijven en het werden bijna 4 weken.

We komen er vast nog eens terug.

Er zullen vast mensen zijn die het geluid van de rijksweg achter de camping hinderlijk vinden.

Relaxed

A&F
14-7-2018

Mooie rustige camping

Een bijzondere ervaring, een weekje zonder kinderen, hoe lief die ook zijn.

Rustige, gezellige camping

Carla
12-7-2018

Hele vriendelijke behulpzame eigenaren.

De camping wordt keurig onderhouden met super schoon sanitaire.

Geweldig

W.Esseboom
9-7-2018

Wat een top camping ! met zeer hulpvaardige eigenaren en waar het aan niks ontbreekt

Voor herhaling vatbaar.

Fam Nijhuis.
9-7-2018

Wij hebben echt geen min punten en hebben een prima verblijf gehad.

De kampeer plekken zijn ruim het sanitair en de hygiene is uitstekend.

De omgeving is schitterend.

Ellen en Roger zijn zeer betrokken met hun gasten mede door hun gastvrijheid en persoonlijke aandacht.

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Frank Hozeman
9-7-2018

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving waar je heerlijk kan wandelen en fietsen. De eigenaren van de Camping Ellen en Roger zijn heel vriendelijk en helpen waar nodig je overal mee verder. Wij waren hier vorig jaar al aanwezig en dit jaar hebben wij het Juni arrangement genomen. Voor volgend jaar hebben we inmiddels al weer een optie genomen. De campingplaats is zeer ruim met een afvoerput bij de Caravan. Het kraantje om water te tappen staat heel dicht bij. De velden zijn ruim en je kan echt van je rust genieten. Sanitaire voorzieningen zijn geweldig en alles ziet er heel schoon en fris uit. Hele gezellige dorpjes en steden binnen een redelijke fietsafstand aanwezig. Vooral de plaatsen Meppel en Steenwijk zij heel gezellig. Maar ook Giethoorn ligt op 16 km afstand fietsen. Diverse grote natuurgebieden in de nabije omgeving. Deze camping is echt een aanrader voor iedereen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jelly's Hoeve scoort een 8.97 uit 10 op basis van 284 reviews.