Camping Jelly's Hoeve

CampingWeer vandaag15°11°
Camping Jelly's Hoeve
8,8

224 reviews over Camping Jelly's Hoeve in het Nederlands

Goed onderhouden, kleinschalige camping.

K.J en G, 15-4-2018

Geen minpunten over de camping.

Wel verkeerslawaai vanwege ligging aan snelweg.

Kleine, mooie, nette, schone camping!

Arina, 4-4-2018

Mooie kleine, nette camping midden in het bos en vlakbij het centrum van Havelte, we waren hier voor de 2de keer, en komen er zeker weer terug! Ook de eigenaren Ellen en Roger zijn erg vriendelijk en geven perfecte uitleg over hoe en wat. Het toiletgebouw ziet er geweldig mooi mooi uit, kosten nog moeite zijn gespaard bij de renovatie, kortom de camping krijgt van ons een dikke 10 !!!

Super

Fam.Reijinga, 4-4-2018

Mooie leuke rustige camping met goede voorzieningen , Aardige Gastvrouw en Gast heer.

Wij hebben wederom genoten op de Jelly Hoeve!

Mirjam, 4-4-2018

Met de paasdagen verbleven we in het 2-persoons apartement. Deze is verzorgd, ruim en licht. Zeer vriendelijk onthaald door de eigenaresse. Wifi is uitstekend. Afgelopen zomer 2 maal op de camping gestaan. Ruime plaatsen, schoon sanitair en nu met de geluidswal nog rustiger. Een natuurlijke omgeving om te onthaasten. Wandel- en fietsroutes om de hoek. Het dorp met zijn winkels op loopafstand. Kortom een plek om te ontspannen.

Schitterende, rustige camping in prachtig gebied.

Familie Jashart, 5-11-2017

Het sanitair is uitstekend te noemen, zeer modern. Minpunt vinden wij dat het sanitairgebouw niet gescheiden is (vrouwen en mannen in één ruimte).

De camping ligt perfect gelegen. Winkels en wat eetgelegenheden in de nabijheid.

Ruime plaatsen, camping wordt zeer goed onderhouden.

Ellen en Roger hebben het werk van de vorige eigenaren (Agnes en Hans) in traditie voortgezet.

Een fijne plek maar wel een drukke weg in de buurt.

2 persoonse woning, dus geen kinderen meenemen. Fijne rustige plek met veel mogelijkheden in de omgeving voor uitstapjes in natuur en cultuur.

Rustige, ontspannende zalige vakantie.

Cois en Gerda Gedopt, 8-10-2017

Voor het 12de jaar op rij waren wij hier weer voor 5 weken. Ik denk dat dat al genoeg zegt . Weer een fijne , rustige, ontspannende vakantie gehad. Bedankt Ellen en Roger voor alles. De vriendelijkheid, de service, de lekkere verse broodjes 's morgens. Tot volgend jaar.

Heerlijke plek met veel groen en vogels .

josé, 7-10-2017

Ligt aan knooppuntroutes, met liefde onderhouden terrein, vriendelijke eigenaren. Super schoon . Veel info over de omgeving. Niet één minpuntje of het moet de regen geweest zijn.

Een prachtige parkachtig aangelegde camping,ruimte

Ingrid van der Linden, 2-10-2017

Kan niets negatiefs benoemen. Misschien meer overdekte ruimte voor de fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jelly's Hoeve scoort een 8.83 uit 10 op basis van 227 reviews.