Camping Jelly's Hoeve

316 reviews over Camping Jelly's Hoeve in het Nederlands

fantastich

G.Hoeve
23-9-2018

geweldige omgeving om te fietsen

Lemstra
22-9-2018

Geweldige eigenaren die ontzettend hun best doen om het je naar de zin te maken, veel fiets en wandelroutes kun je vanaf de camping doen, en schoon sanitair, wat ook belangrijk is.

Uitstekend verblijf, kom zeker terug

Henk
22-9-2018

Uitstekend sanitair/hygiene. prettige /vriendelijke beheerders. ruime plekken.

Prima ligging tav de natuurgebieden

Jammer van de nabij gelegen provinciale weg, hoewel na enige tijd het geluid niet erg meer stoort.

Geweldig

Fam. Elenbaas
18-9-2018

Prima camping. Gastvrije eigenaren. Ruime plekken. Camping is niet groot en rustig. Prijs en kwaliteit was prima in balans. Waren even bang voor de drukke n -weg waar de camping aan ligt maar deze viel 100% mee. Zeker geen camping voor kinderen. Sanitair was uitstekend en schoon. Ook de omgeving is mooi. Goede fiets omgeving. Kortom lekker weekje gehad. Het enige wat wij miste was gescheiden afvalbakken.

Fantastische camping, wij komen zeker terug.

Theo en Gerda
12-9-2018

Mooie ligging, vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij hadden een mooie plek met prachtig uitzicht.

Schoon sanitair met veel handige snufjes.

Prachtig fietsgebied en dichtbij het dorp Havelte.

Sorry, niets voor mij/ons.

Mevr.ter Wee
11-9-2018

Omgeving prachtig met veel en goede fietsroutes. Camping helaas dicht bij de weg met veel verkeer dag en nacht dus amper echte stilte. De 4 douches zijn te weinig voor al de gasten en vooral morgens is het toiletgebouw dampig van het douchen en ruikt dan niet fris van de menselijke uitwerpselen. de plaatsen staan dicht op elkaar zodat ik de hele week tegen de auto van de buurman heb aangekeken die zijn auto voor zijn caravan had staan waarschijnlijk om zo wat privacy te hebben.

Bruijndoncx Willy
10-9-2018

Fantastische camping heel rustig vriendelijke mensen mooi sanitair

Tot volgend jaar !

GAJ Theunissen
7-9-2018

Rust, ruimte, sanitair allemaal prima in orde! Vriendelijke beheerders

Naastgelegen weg is wat rumoerig, maar niet storend

SUPER

Ben Hoytink
5-9-2018

Het is n super camping, hele mooie rustige plaatsen, prima gezellige sanitair, leuke bibliotheek , en, daar kan de camping niets aan doen, maar n prachtige omgeving, al met al een heerlijk verblijf, om zeker terug te komen!

+ Kinderloze camping, sanitair ontzettend schoon. Grote plaatsen

- Overdag is de provinciale weg goed te horen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.