Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

403 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 8Fam Martens22-07-2019

Zeer goed bevallen

Het is een mooie camping met zeer ruime plaatsen, goed onderhouden. Sanitair goed en zeer netjes heel de dag door. Beheerders zeer behulpzaam met alles

• 9Nan en Wim20-07-2019

Prachtig gelegen voor fietstochten.

Vriendelijk gastenpaar. Uitstekende sanitaire voorzieningen. WiFi-toegang is vrij prijzig.

• 10Carla19-07-2019

Prima camping, rustig en schoon.

Het is een camping voor mensen zonder kinderen, dat is heerlijk als iemand zo iets zoekt, geen vertier, lekker relaxed.

• 10Henk Ooms11-07-2019

Geweldig

Wellicht overdreven...alles is goed. Zelfs het doekje om na de afwas het aanrecht schoon te maken.

• 10San van Caulil11-07-2019

Schot in de roos!

Ouderen zoeken zelden een camping met allerlei toeters en bellen. Wat verlangen ouderen dan wel? Goede bereikbaarheid van zowel camping als benodigde winkels. Schoon sanitair. Rust en niet te vergeten gastvrijheid. Al deze verlangpunten komen samen op camping Jelly's Hoeve. Tel daarbij op de ligging tussen drie natuurparken en de fantastische fietsmogelijkheden en het succes van deze camping is grotendeels verklaart.

• 10Aukje09-07-2019

Heerlijk uitgerust.

De rust! De hele dag het getjilp en gefladder van allerlei vogeltjes! Prachtige kampeerplekken waar je altijd of in de zon of in de schaduw kan genieten! De (bijna ongemerkte) zorgzaamheid voor mij was ontroerend. Verheug me nu al op mijn volgende bezoek. Negatief? Niets (misschien dat teveel mensen dit mooi gaan vinden want vol is vol)

Alleenreizend

• 10Thea en Jan. Bladel06-07-2019

Het was echt genieten in een mooie omgeving

We hebben een mooie week gehad ,op een prachtige camping met zeer goed onderhouden sanitair , vriendelijke en behulpzame gastvrouw / gastheer . Camping op loopafstand van Havelte Drie mooie natuurgebieden in de buurt om te fietsen of evt. te wandelen ,en Giethoorn op fietsafstand Camping is een echte aanrader

• 9Herman en Marian06-07-2019

Een oase van rust in een idyllische omgeving

Een prachtig gelegen kleine camping, op het knooppunt van diverse fietsroutes. Ruime plaatsen, prima en schoon sanitair. Dit alles onder de vriendelijke leiding van een fantastische gastvrouw en gastheer.

• 9Fam. Schouten03-07-2019

Fantastisch lekker rustig

Fijne rustige camping waar geen kinderen zijn.

• 10Patrick02-07-2019

Prachtige onderhouden camping

Vriendelijke uitbaters, verzorgde camping, prachtig sanitair en vooral super goed internet. Vele fiets - wandel mogelijkheden.

• 10Staat v/h sanitair

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig