Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

403 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 9Henriette08-08-2019

Heerlijl verblijf

Heerlijk rustige camping. Zeer nette en luxe sanitair. En een lrachtige omgeving om te fietsen.

• 9B.G.R Klein07-08-2019

Geweldig, we hebben genoten op deze prachtige plek

Een prima camping om te vertoeven, ruime staan plaatsen, verder niks anders dan lof En dit alles wordt geleid door een leuke en enthousiaste Ellen en Roger. Wij komen zeker terug.

• 9G. Altena07-08-2019

Heerlijk relaxte camping

Prima plaatsen met waterafvoer. Lekkere broodjes in de ochtend en zijn tot laat in de avond nog te bestellen. Sanitair keurig en schoon, goede douches. Betrokken campingeigenaren. Enige minpuntje: het verkeer op de langslopende rijksweg is goed te horen.

• 10Fam Stroek/Janse07-08-2019

Geweldige ,rustige,mooi gelegen,schone Camping

Ruime plekken ,superschoon sanitair ,ontzettend vriendelijke eigenaren,je krijgt uitgebreide info over de mogelijkheden om naar toe te gaan in de omgeving,fietsroutes bijv en een informatieboekje,bij aankomst en ook hoor je waar je lekker kunt eten.....,ook heel belangrijk! Vers gebakken broodjes kun je gewoon bestellen voor de volgende ochtend.De camping is erg rustig en de opstelling van de caravans,campers,tenten,nodigt uit voor een praatje. Supermarkt is dichtbij,ook fijn. De natuur is prachtig ,rond de camping....voor ons was het weer genieten

• 9Nelleke04-08-2019

Mooie rustige camping

Alles was goed, alleen jammer dat de WiFi niet gratis was maar €12,50 per week!

• 9fam. Den Bok uit Kaatsheuvel29-07-2019

Prima camping nabij mooi Drents landschap

Goed sanitair, gastvrij ontvangst, grote plekken in het groen! Op loopafstand van natuurgebied. Ligging aan doorgaande route, dus je hoort (vooral overdag) wel verkeer rijden.

• 10Jan Doze28-07-2019

Een geweldige camping.

De gastvrouw en gastheer waren heel vriendelijk, de camping ziet er heel schoon en verzorgt uit, vooral het sanitair is brandschoon. Het maakt niet uit op welk tijdstip je in de toiletruimte komt, altijd schoon en ruikt erg fris. Deze camping word na iedere vakantie in het buitenland onze uitrust plaats in Nederland voor we naar huis gaan.

• 9Teun van D.25-07-2019

Goed verzorgde camping en vriendelijke beheerders

Veel informatie over de omgeving. Goed verzorgde kampeerplaatsen met privacy.

• 9Martijn Kuiper & Louky Hamilton24-07-2019

Fantastisch!!!! We hebben enorm genoten.

Voor een ontspannende rustige vakantie met zeer ruime plekken, moet je bij Jelly's Hoeve zijn. Zeer vriendelijke behulpzame camping beheerders. Echt top!!!

• 10C.Boerema23-07-2019

Geweldig

Leuk ontvangst. Behulpzaam en een leuk ontspannend verblijf. Net sanitair en mooi vlak kampeer plekken.

• 10Staat v/h sanitair

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig