Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

403 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 9Els Beun27-08-2019

Een echte aanrader!

Fijne kleinschalige groene camping, prachtig schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren. We komen graag weer terug volgend jaar.

• 9Alie25-08-2019

Een zeer prettige camping voor een alleengaande

Hartelijke en betrokken eigenaren waardoor de sfeer op de camping prettig en ontspannen is. Een uitstekende plek om even op adem te komen Zeer goede WiFi.

Alleenreizend

• 9miek6822-08-2019

Heerlijk rustige goed georganiseerde camping

Titel spreekt volgens ons voor zich. Heerlijke plek, ondanks dat het toch vlakbij een drukke doorgaande weg ligt. Ze hebben alles goed voor elkaar en geregeld. Het is een camping voor volwassenen met zeer ruime plekken, waarbij een deel wel en een deel niet toegankelijk voor honden. Heel fijn, want als je niet van het geluid van honden en kinderen houdt, kun je hier dus heerlijk rustig vertoeven (bij ons was de hond overigens wel mee ;)). Verder mooie wandelroutes met knooppunten (net beschikbaar) en het dorp met bakker en Ah op loopafstand en niet te vergeten de pizzeria. Je betaalt wat voor een niet te al te grote pizza, maar lekker en vers dat ie is. Top! Kortom, absoluut een plek om nog eens heen te gaan. 1 minpuntje: douchetijd van 5 minuten is niet erg lang. Zeker voor mensen met langer/dikker haar, is dit niet in die korte tijd te wassen, laat staan de rest...!

• 10Familie Haegeman-Vanpoucke22-08-2019

Een heerlijke week....

Een welgemeende handdruk bij aankomst en vertrek... Goede en interessante informatie bij de aankomst. Zeer vriendelijke dame en heer. Wij hadden het mooiste plekje van de camping, gewoon prachtig uitzicht. Alles is heel netjes. En de omgeving....waw... heerlijke fietsroutes, fijne wandelbaantjes, het dorpje is uitnodigend ... wij hebben heel erg genoten en komen er graag terug !

• 9Denie Stoop20-08-2019

Gewoon goed zeker een aanrader

Rustige mooie kleine camping, er zijn ook 3 appartementen, geen overbodige luxe maar alles aanwezig, prima bedden. zeker een aanrader. Eigenaars camping zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alleenreizend

• 9Hannah17-08-2019

Fijne camping!

Heel schoon sanitair, fietsenschuur, afwasplek is binnen, fijn als het slecht weer is.

Rustige fijne camping. Prachtige omgeving!

• 10Willem15-08-2019

Fantastische camping

Hier kom je echt tot rust

• 10sjaak12-08-2019

super gewoon erg goed

goed sanitair mooie plaatsjes voor caravan vriendelijke eigenaars en behulpzaam erg rustig 1 klein nadeel de weg langs de camping weg gehorig

• 9Catharina11-08-2019

Geweldig

Het only adults concept is super!

• 9Fam. Van Ooijen10-08-2019

Heerlijk relaxed !

Camping terrein heeft hele diverse plaatsen, zowel zon als schaduw. Lekkere ruime plaatsen. Sanitair wordt zeer goed schoon gehouden. Persoonlijk contact door af en toe een rondje over het terrein en een praatje door de eigenaren. Heerlijk, geen kinderen, erg rustig, precies wat we nodig hadden. Vanaf de camping veel fiets mogelijkheden, bos, heide en leuke plaatsjes. Camping ligt naast een weg, vooral in een tent goed te horen, dan kan je er beter zover mogelijk vanaf staan.

Met oudere kinderen

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig