9,3

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

10 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in het Nederlands

Wederom genoten van zowel camping als omgeving

Henk Van Der Werff
31-5-2019

Heerlijke camping, fantastische beheerders. Perfect sanitair . Kom hier zeker weer terug !!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Fantasisch

Petra
29-9-2018

Perfecte, rustige camping aan de rand van Havelte.Sanitair zeer schoon evenals de afwasruimte. Prijs/kwaliteit in overeenstemming. Eigenaren zijn immens vriendelijk. Tot volgend jaar!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Uitstekend verblijf, kom zeker terug

Henk
22-9-2018

Uitstekend sanitair/hygiene. prettige /vriendelijke beheerders. ruime plekken. Prima ligging tav de natuurgebieden Jammer van de nabij gelegen provinciale weg, hoewel na enige tijd het geluid niet erg meer stoort.

Gereisd Alleenreizend in september 2018

In een woord, prima camping.

Denie Stoop
12-8-2018

Een rustige goed onderhouden camping. Uitmuntend goed en schoon sanitair. Ruime plaatsen. Zeer vriendelijke eigenaars! Lopen zelf regelmatig over camping. Altijd bereid voor een praatje.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een erg fijne vakantie gehad

Bart
14-6-2018

Rustige camping, mooie ruime plekken, Prettige gastheer en -vrouw, sanitair mooi en schoon. Er is een bibliotheek aanwezig. Je kunt stoelen lenen als je gasten krijgt.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik vond het geweldig.

C. Ouwehand
11-8-2017

Prima service en prettige mensen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Zal de camping zeker aanbevelen bij anderen

Bart
14-7-2017

Een prettige ontvangst. De eigenaars hebben belangstelling voor hun gasten. Het sanitair was erg goed en altijd schoon. (Miste een invalide toilet met douche.) Wifi was goed. Mooie plekken. De terreinen zijn van een goede grootte waardoor er rust uit straalt. Per terrein was er 1 waterkraan. Misschien op termijn bij elke kampeerplek een watertappunt. Een goede sfeer op de camping. De eetgelegenheden zijn in het dorp op nog geen km afstand.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima verblijf.

Veronica Kruijswijk
28-8-2016

De accommodatie van het appartement vond ik uitstekend. Voor mij alleen was die eigenlijk perfect. Een minpunt vond ik het volgende: een sterke aanwezigheid van zeer praatgrage buren nam wel een stuk rust weg. Daarbij konden ze met het verzetten van hun tuinmeubilair zo bij mij binnenkijken. Mijn privacy was daardoor helaas voor een deel weg.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch.

Anneke
3-8-2016

Heerlijk rustige camping. Op loopafstand van dorp met diverse winkels en markt. En je loopt de camping uit en bent in het bos. Dichtbij is ook een geweldig mooie golfbaan met gezellig terras en een restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

John
23-7-2016

Nette verzorgde camping. Vriendelijke eigenaren.

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.