Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

404 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 8Margreet09-08-2014

gezellige camping

Leuke camping en prima sanitair. Je kunt er heerlijk fietsen in de bossen en dorpjes.

• 9Staat v/h sanitair

Hans en Agnes Keijzer, Eigenaar, 29-08-2014

Ik wil u bedanken voor uw positieve beoordeling. Het is inderdaad waar dat je hier heerlijk kunt fietsen, mede omdat Jelly's Hoeve tussen een drietal Nationale Parken ligt.

• 9De Kersen30-04-2007

We hebben net een heerlijk weekend gekampeerd op Jelly"s Hoeve. Mooie kampeerplaatsen en het sanitair is ook prima. Vanaf de camping kan je heerlijk wandelen en lopend naar Havelte

• 10Marieke26-08-2005

Wij zijn net terug van een weekje op deze camping. Ik geloof niet dat het terecht is om het een camping voor 50 plussers te noemen, zoals in het bericht hiervoor werd gezegd. Men richt zich daar alleen niet op gezinnen, maar juist op mensen die zonder kinderen gaan kamperen. Wij zijn 34 en 36 jaar (dus geen 50 plusser) en hebben daar een heerlijke week gehad. Fraaie camping, bijzonder aardige eigenaren die veel service bieden en veel mogelijkheden om van daaruit te gaan fietsen of wandelen.

• 9bery haasjes12-08-2005

Heerlijke camping voor 50-plussers. Grote staanplaatsen en veel rust. Er zijn geen speelattributen en er is geen winkel, maar de winkels van Havelte kun je op de fiets bezoeken (plm 1 km). Zeker aanbevelenswaardig voor rustzoekers.

Anders

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig