9,3

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

24 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in het Nederlands

We hebben het nog nooit zo veel rust gehad.

Marijke
27-5-2019

Wij hebben nergens iets op aantemerken. Het was rust en reinheid .

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf op camperplek en in appartement

T&J
22-5-2019

Super: schoon, zeer betrokken campingeigenaren met visie op zo fijn mogelijk kamperen, mooie plek, midden tussen 3 heidenvelden. Geen verbeterpunten kunnen signaleren

Gereisd Met vrienden in mei 2019

mooi appartement en camping, gezellige mensen.

mieke
20-5-2019

wel goed zie hierboven, jammer dat de weg vlak langs de hoeve liep. we hadden mooie dagen.

Goed verzorgde nette camping

mevr. Hofstede
31-8-2018

Duidelijk concept en ditto uitvoering. Nette, goed verzorgde camping.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Helemaal top, veel beter kan het niet!

Master Yoda
9-5-2018

Meer dan geweldige camping, zeker voor de gasten die rust zoeken en willen genieten van de zeer verzorgde camping en mooie omgeving. Alles op de camping ligt op een hoog niveau en wordt tiptop verzorgd door de eigenaren Ellen en Roger. Wat deze camping daarnaast heel bijzonder maakt is de wijze waarop Ellen en Roger met hun gasten omgaan. Beter kan het volgens ons niet meer. Als je kamperen wilt combineren met werkelijk gemeende vriendelijkheid en hartelijkheid, dan hoef je niet meer verder te zoeken. Helemaal top dus.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bijzondere ervaring: zonder kinderen!!

Truus
3-5-2018

Mooie camping, grote plaatsen. Prima sanitair en een goede ontvangst door de eigenaars. De camping is kind-vrij, dat was voor ons niet direct de reden om deze camping te boeken, maar het geeft toch veel rust hebben wij gemerkt, een positieve ervaring. Er is in de omgeving van alles te doen, leuke horeca in het dorp. Waar je rekening mee moet houden is de weg die langs de camping loopt. Er is wel een geluidsscherm maar je hoort het wel. Voor ons was het niet storend. Verder niets dan lof, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Geweldig om hier juist te genieten!

Joost Kolf
8-4-2018

Rust - Gemoedelijk - Goede sfeer - mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in april 2018

fijne camping, zeker weer eens terug......

fam Pals /Bakker
31-8-2017

Jelly 's Hoeve ,een aanrader ,vriendelijke beheerders , Sanitair keurig en schoon leuke veldjes niet allemaal boven op elkaar. Op loopafstand van het dorp Havelte , mooie fiets routes .

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijk rustige camping.

Ton
25-8-2017

Prachtige uitvalbasis voor het maken van fietstochten in de wijde omgeving.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

oase van rust

henk van merkenstein
30-7-2017

appartement schoon en voorzien van alle gemak, complete keukeninventaris, zithoek en eethoek en riante buitenmeubelen om te relaxen met mooi weer.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.