Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

403 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 9Fam. Van Ooijen10-08-2019

Heerlijk relaxed !

Camping terrein heeft hele diverse plaatsen, zowel zon als schaduw. Lekkere ruime plaatsen. Sanitair wordt zeer goed schoon gehouden. Persoonlijk contact door af en toe een rondje over het terrein en een praatje door de eigenaren. Heerlijk, geen kinderen, erg rustig, precies wat we nodig hadden. Vanaf de camping veel fiets mogelijkheden, bos, heide en leuke plaatsjes. Camping ligt naast een weg, vooral in een tent goed te horen, dan kan je er beter zover mogelijk vanaf staan.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    10Schriek31-07-2018

Kom zeker terug!!!

Sanitair top met vaatdoekjes, kleerhaken en elke douche een goede trekker! Fantastische camping in ‘t groen geleid door fanatieke kampeerders!

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig