Vakantiepark Hesselte

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,1

8 tips over Vakantiepark Hesselte

Bea Bethlehem, 26-8-2017
Het Holtingerveld is het natuurgebied met bos en heide waar dit park naast ligt. Bezoek de schaapskudde van Havelte of de hunebedden! De omgeving is prachtig. Ook Giethoorn ligt op fietsafstand, een leuk dagje uit op of langs het water. Kom tot rust, want er worden geen activiteiten georganiseerd, behalve het VINYL diner in het restaurant, iedere laatste zaterdag van de maand. Ouderwetse vinylplaatjes worden gedraaid tijdens het voortreffelijke diner, maar niet hard. TOP!
Marie-Josee, 6-8-2014

Gevangenismuseum in Veenhuizen!

Zwembad de Bonte Wever in Assen.

Museumdorp Orvelte.

Ramakers, 24-7-2013
Giethoorn ligt in de buurt en is prachtig om te bekijken. Er is daar een bedrijf met een bootje met lift voor rolstoelers.

Sjaak Rozing, 12-4-2013
Pannekoekenhuis de Wilde Hof in Vledder; zulke lekkere pannekoek heb ik nog nooit gegeten voor een goedkope prijs. Restaurant Linthorst in Havelte; prima kwaliteit voor een redelijke prijs.
a1457, 16-9-2012
Leuke fietstochtjes te maken in omgeving en/of met de auto. Restaurants en winkels in de nabijheid (C1000)
Ria Hartjes, 4-9-2012

Kijk goed waar en bij wie je boekt.

Dit huisje was van een stichting, geschonken door een ander , doordat we zelfstandig hebben geboekt bij het park en niet via de Siza en daar ook geen lid van zijn is het moeilijk om uit te zoeken wie er nu verantwoordelijk is

Liebrand, 28-8-2012

leuke gezellige winkeltjes in de omgeving, veel cultuur en gezelligheid in directe omgeving. ligging is top! je kunt zo de hei op!

kortom, een heerlijke vakantie voor een goede prijs.

Janny Bannink, 7-8-2012
Je kan in de buurt heerlijk fietsen, prachtige bos en heidevelden.