Vakantiehuis
Weer vandaag24°
9,6

28 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Marinushoeve in het Nederlands

Aanrader voor een grote groep met kinderen!

MKO
18-4-2018

Een groepsaccommodatie met alle gemakken voorzien! Wij troffen het met mooi weer, de kinderen hebben alleen maar buiten gespeeld bij het huis op het grasveld, op airtrampoline en in de speeltuin en zwembad, maar anders hadden de kinderen zich ook vermaakt met alle spelletjes en de faciliteiten in kelder. Keuken top en compleet uitgerust, schoon verblijf, net sanitair. Ruime kamers en ruime leefruimte. Ideaal de bar in het verblijf. Gezellig buitenterras met sfeerhaard en overkapping. En fijn alle adressen vooraf om boodschappen, bbq etc te regelen. Leuk uitstapje naar Giethoorn gemaakt om te varen. Drentse Koe is ook een leuk uitstapje voor kids.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische locatie!

Liesbeth Posthuma
20-2-2018

Fantastische locatie! Wat een ruimte! Alles netjes en schoon en overal is aan gedacht. Spelletjes voor de kinderen, complete keuken voor grote groepen, sauna, mooie nette kamers met eigen badkamer. Het is er ook lekker qua temperatuur. Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Familie de Smit
16-2-2018

Wij hadden een Familie weekend met 35 personen. We hebben zelf voor een catering gezorgd. Loge 10 heet dat bedrijf. Het is echt een aanrader. Alles word verzorg , ontbijt ,lunch, avond eten. En alles word afgewassen en opgeruimd. Zelfs de drank zat erbij inbegrepen. Plus om 16.00 een tussendoortje. Loge 10 super👍👍👍

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Volgend jaar weer!!

Patricia Borghuis
17-1-2018

De Marinushoeve is perfect geschikt voor grote groepen! Heel veel ruimte, schone keuken, prachtige slaapkamers incl. bad en wc. Mooi buitenterras en genoeg te doen voor jong en oud. Wij waren met 14 volwassenen en 15 kinderen. Ook voor mensen met een beperking is rekening gehouden. Het zwembad was deze periode niet open.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam. Schep
30-11-2017

Een prachtige accommodatie. Veel ruimte voor vermaak, rust, koken, tapje of wijntje drinken, samenzijn... Voor iedereen is er een plekje om alleen te genieten of juist met elkaar te zijn. Wij hebben op de Marinushoeve samen met 40 vrienden en familieleden ons 12.5 jarig huwelijk gevierd. Geweldig voor zowel de jonge kinderen als de opa van 87. "Echt voor ieder wat wils!"

Gereisd Met vrienden in november 2017

TOP weekend voor de gehele familie

De Vries
1-11-2017

Super locatie in ruim verblijf met ruime kamers voor alle gezinssamenstellingen. Grote woonkamer, aparte eetruimte, bar, grote keuken en speelkelder. Wandelen mogelijk vanaf de locatie. Heerlijk samen genieten.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten van de Marinushoeve met familie

Colette
2-9-2017

Het is een fantastisch huis met alles erop en eraan. Grote woonkamer, en eetzaal, gezellig ook. Keuken perfect geoutilleerd. De speelkamer beneden en de trampoline boven heerlijk voor de kinderen. Groot terras met voor de avond een gasvuur. Dus ook nog lekker doorzakken. Een privé paradijsje waar we met alle familie een lang weekend waren. Overal lekker ruim en schoon. Klein minpuntje: geen tafeltje/kastje om je spulletjes op te zetten in de kamer, en geen plek voor je toilettas in de, overigens prachtige, badkamer. Dat lossen ze vast gauw op.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, wat een super locatie.

Marja Kriek
11-6-2017

Wij hebben met onze familie genoten van alle faciliteiten van deze accommodatie. Wat een prachtig huis met alle ruimte die je je maar kan wensen. Grote ruime slaapkamers met douche en toilet en een compleet ingerichte keuken, waar we heerlijk konden frituren. Woonkamer met verschillende zithoeken en heel veel ruimte voor de kinderen. We hebben er 6 geweldige dagen gehad met elkaar. Een echte aanrader voor grote families en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de zevende keer en weer heerlijk genoten

Grob
30-4-2017

Heel fijn met een grote groep zoals die van ons. Iedereen heeft de ruimte en ook het zwembad erbij is top

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Een prima accomodatie voor een familieweekend

Albert
18-4-2017

Ruime slaapkamers allen met eigen toilet en badkamer. Grote keuken, dagverblijf met bar en buitenrterrein. En beneden een sauna, poolbiljart etc. Alles is schoon. We zijn hier voor een 2e keer geweest en het is weer bevallen.

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Marinushoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Marinushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.