Appartement De Parel Hoeve

101 reviews over Appartement De Parel Hoeve

• 2018
    10M Mickers22-04-2018

Geweldige dagen gehad

De familie Klaver zijn super lieve mensen die er alles aan doen je verblijf erg aangenaam te maken. Prachtig super schoon appartemen. Heerlijke omgeving met alles op loop of fiets afstand. Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Marjan13-04-2018

Doen!

We komen hier al jaren met regelmaat terug om familie in het Noorden te bezoeken. Altijd vinden we het appartement fris en schoon. Het is met accessoires gezellig ingericht. De keuken is zeer compleet om zelf te kunnen koken. Matrassen zijn goed. Het ligt landelijk en je bent zo (met de fiets of te voet) op de heide of bij de schaapskooi en vlindertuin. Voor degene zonder auto is de bushalte voor de deur. Prijs/kwaliteit is hier absoluut in orde. Eigenaren zijn vriendelijk en correct. Wij komen er graag.

• 8Fam. Terlouw08-04-2018

Een heel mooi onderkomen in een prachtige omgeving

Een heel net, schoon appartement. Alles wat nodig is was aanwezig. Voor diepvriesproducten was een lade in de schuur gereserveerd. De fietsen mochten in de schuur staan. Wij hebben geen minpunten ontdekt. Voor een gezin met iets grotere kinderen vind ik het minder geschikt. In de omgeving is er genoeg te doen maar ter plekke zal het te weinig bieden.

Gereisd met partner in april 2018

• 9dendekker- folkerts18-03-2018

Voor het 6e jaar op rij....dat spreekt voor zich.

Fam Klaver is gastvrij. Appartement is schoon, ruim, zonnig en compleet. Omgeving mooi om te fietsen en wandelen. Kortom.....een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Ben10-03-2018

Wij komen hier vaker ,appartement keurig, schoon van alle gemakken voorzien,overdekte fietsenstalling, vrieskast. Ideaal voor fiets/wandeltochten ,golfbaan vlakbij. Zeer een aanrader.

• 9Mathilde Rietman15-02-2018

Gewoon goed.

Het is mooi appartement, helder, schoon, en alles is aanwezig. Uitzicht is prachtig, en lekker rustig.

• 8W. Parre12-02-2018

We komen graag eens terug!

Wij vonden het er fijn, alles was er, goede verwarming, goede meubels en fijn bed. Alleen vond een van ons tweeën het dekbed wat dun en had het de eerste nacht niet zo warm. De omgeving vonden wij prachtig ondanks januari fijn gefietst.

• Oude reviews

9Fam Smeltink31-08-2017

Het was weer fantastisch zoals gewoonlijk

Vriendelijke ontvangst, alles tot in de puntjes verzorgd,van alles te doen wandelen fietsen golfen,en dat alles in een ontspannen sfeer.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Walter en Ine Thijssens04-07-2017

Het was weer geweldig genieten

Dit is een echte aanrader !!! Het zijn schoon fris en compleet mooi ingerichte appartementen. De fam. Klaver zal er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Er is ook een grote gezamelijke fietsenstalling. Fijne ligging voor zeer mooie fiets en wandelroute. Wij zijn er al voor de 9de keer dit jaar geweest en volgend jaar gaan we weer. Ook een aanrader om het natuurgebied de Weerribben en de Wieden te gaan fietsen. Havelte is een van vele mooie dorpjes die er heel veel in de omgeving te vinden zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Wilke en Wim Kox22-06-2017

Vriendelijke mensen de fam Klaver

Wij vinden het een hele mooie omgeving met veel mooie fietspaden dit is het echte Drenthe. In het huis ontbreekt er niets alleen misschien een vaatwasser.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Appartement De Parel Hoeve info