Appartement De Parel Hoeve

Appartement
Appartement De Parel Hoeve
9,1

97 reviews over Appartement De Parel Hoeve in het Nederlands

Voor het 6e jaar op rij....dat spreekt voor zich.

dendekker- folkerts
18-3-2018

Fam Klaver is gastvrij.

Appartement is schoon, ruim, zonnig en compleet.

Omgeving mooi om te fietsen en wandelen.

Kortom.....een aanrader.

Ben
10-3-2018

Wij komen hier vaker ,appartement keurig, schoon van alle gemakken voorzien,overdekte fietsenstalling, vrieskast.

Ideaal voor fiets/wandeltochten ,golfbaan vlakbij.

Zeer een aanrader.

Gewoon goed.

Mathilde Rietman
15-2-2018

Het is mooi appartement, helder, schoon, en alles is aanwezig. Uitzicht is prachtig, en lekker rustig.

We komen graag eens terug!

W. Parre
12-2-2018

Wij vonden het er fijn, alles was er, goede verwarming, goede meubels en fijn bed. Alleen vond een van ons tweeën het dekbed wat dun en had het de eerste nacht niet zo warm.

De omgeving vonden wij prachtig ondanks januari fijn gefietst.

Het was weer fantastisch zoals gewoonlijk

Fam Smeltink
31-8-2017

Vriendelijke ontvangst, alles tot in de puntjes verzorgd,van alles te doen wandelen fietsen golfen,en dat alles in een ontspannen sfeer.

Het was weer geweldig genieten

Walter en Ine Thijssens
4-7-2017

Dit is een echte aanrader !!! Het zijn schoon fris en compleet mooi ingerichte appartementen. De fam. Klaver zal er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Er is ook een grote gezamelijke fietsenstalling. Fijne ligging voor zeer mooie fiets en wandelroute. Wij zijn er al voor de 9de keer dit jaar geweest en volgend jaar gaan we weer. Ook een aanrader om het natuurgebied de Weerribben en de Wieden te gaan fietsen. Havelte is een van vele mooie dorpjes die er heel veel in de omgeving te vinden zijn.

Vriendelijke mensen de fam Klaver

Wilke en Wim Kox
22-6-2017

Wij vinden het een hele mooie omgeving met veel mooie fietspaden dit is het echte Drenthe. In het huis ontbreekt er niets alleen misschien een vaatwasser.

gezellige inrichting, super schoon

ton en tréan bruysters
21-6-2017

de trap naar de bovenste verdieping is redelijk stijl en niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen. Maar na 1 dag waren wij er al aan gewend.

Familie Klaver is zeer vriendelijk en maakt het iedereen naar zijn zin.

Wij kunnen deze appartementen aan iedereen aanbevelen.

Geweldig!

Fam. Hut
28-5-2017

Perfect. Compleet ingericht . Zeer schoon en netjes

het was een mooi appartement

h.v.leeuwen
25-5-2017

voor oudere mensen die niet goed ter been zijn eris boven geen toilet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Parel Hoeve in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Parel Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.