Vakantiehuis Voorhuis

2008

Prima plek!

M.Martens
8-9-2008

In een heerlijk dorpje in Drenthe een heerlijke vakantie gehad. Het Huis is prima en de omgeving top. Je kunt er vooral heerlijk wandelen en fietsen en ook voor de kinderen is er het een en ander te doen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Voorhuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Voorhuis in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Voorhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.