Camping Minicamping De Amerhoeve

49 reviews over Camping Minicamping De Amerhoeve in het Nederlands

Geweldig

Ben van der Swaluw
8-1-2018

We hebben net weer geboekt voor het bluesfestival in Grolloo .

Prachtige kleinschalige camping met grote plaatsen en het is erg schoon, schitteren om te fietsen, het muzeum van Harry Muskee te bezoeken en niet te vergeten naar kamp Westerbork te gaan, erg indrukwekkend maar schitterend om te zien. Wel betaal je wat meer als het bluesfestival er is, het enige minpuntje, maar ik snap dat wel.

rustige,heel schone camping

lieuwe van der schaaf
28-9-2017

alleen maar positief,en hele vriendelijke mensen

Voor herhaling vatbaar

Hetty en andre
26-9-2017

Het is een mooi onderhouden camping met ruime rustige plekken. We kregen een hele gastvrije ontvangst. Fijne ruime douches en iedere ochtend mogelijkheid voor het bestellen van lekker vers gebakken broodjes. Het is een mooie omgeving voor korte of langere fietstochten.

Een camping die je niet mag missen

Wil En leo
26-9-2017

Een hartelijke ontvangst met koffie. Mooie ruime plekken,schitterend sanitair kortom een zeer goed verzorgde camping. Volgend jaar zeker weer een paar weken op deze camping.

Rust in een fijne omgeving

Eiso en Laura
23-9-2017

Als 'jonkies' 2 weken kamperen op de Amerhoeve was erg fijn! Een mooie omgeving en een rustige camping! (ondanks de weg waar het aan ligt). Het weer was, zoals in Nederland te verwachten, af en toen wat minder. Gelukkig bied de camping de gelegenheid voor kampeerders om binnen te koken en eventueel onder een afdak gezellig te zitten. Ook het sanitair is top. Het wordt goed (en vaak) schoongemaakt en je kan er heerlijk warm douchen.

Ook de omgeving is erg mooi. Veel gelegenheden om te wandelen en fietsen of lekker uit eten te gaan e.d.

Wil je lekker tot rust komen is het zeker een aanrader!

Kleinschalig met ruime plaatsen

Ton en Anita
10-9-2017

Ruime plaatsen, sanitair nieuw met heerlijke douches, prachtig gelegen tussen Grolloo en Amen.

Fijne rustige minicamping

Eikema
5-9-2017

Een (50+) camping met mooi en netjes sanitair. Niet geschikt voor kinderen/jeugd. Jammer dat er dan toch weer mensen zijn die wat te zeuren hebben.Ga dan naar een hiltonhotel. Geweldige ontvangst, dan rondleiding, prachtige ruime plaatsen, veel privacy, gemoedelijk. Heerlijke omgeving en wat een rust.

Grolloo Flute session Grolloo

Moedt
28-8-2017

Hebben vijf dagen kunnen genieten van zestien (internationale) dwarsfluiters, drie docenten en ter begeleiding twee pianisten. Dit alles onder de bezielende leiding van Eva Kingma (Grolloo) bouwer en ontwerper van dwarsfluiten. Dat dit kan in het Drentse Grolloo is werelds. Als onderkomen hebben we onze camper gestald op de rustige minicamping Amerhoeve. Achteraf gebleken een voortreffelijke combinatie en voor herhaling vatbaar.

mooie camping

Dijkhuizen
27-8-2017

wel gelegen aan een drukke weg hetgeen enige overlast geeft

Geweldig knusse camping.

Ellie Scholten
19-8-2017

Leuke inrichting, rustig. Goede balans tussen privacy en gemoedelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Amerhoeve in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Amerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Amerhoeve scoort een 8.86 uit 10 op basis van 49 reviews.