Camping Landgoed De Berenkuil

Camping Landgoed De Berenkuil
8,6

31 tips over Camping Landgoed De Berenkuil

Mahaya, 7-6-2015
Omgeving is erg mooi, veel te ondernemen met kinderen ook. Klimbos Grolloo. Boomkroonpad etc etc. Bij slecht weer overdekte speeltuin in Assen of de Bonte Wever.
Barry van der Velde, 25-11-2014
Ga eerst kijken om een standplaats te zoeken. De plekken hebben allemaal een unieke ligging en alleen al een wandeling over het terein is heerlijk.
phobbel, 21-9-2014
pannenkoeken restaurant den deugniet is heel leuk met een groot speelgedeelte voor de kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

Fam. Van der Klugt, 31-8-2014
Ballorig in Assen, overdekte speeltuin.
Sanne, 17-8-2014
Veel leuke dingen te doen in de omgeving
Sanne, 16-8-2014
Verschillende leuke dingen te doen in de buurt.

TinusH, 16-8-2014
Tip om uit te gaan: dagje de bonte wever, groningen, TT gamma racing day (jaarlijks), een van de vele meren.
Sandra, 13-8-2014
Activiteiten: Orvelte, Boomkroonpad, klimpark Grolloo, Meppelerdag, voormalig klamp Westerbork.
Sis, 9-8-2014
Eetgelegenheden verbeteren en natuurlijk lekkerder eten, meer "binnen activiteiten" (speelzolder, apenkooi, binnenbad) organiseren/plaatsen i.v.m. regenachtig/kouder weer. Water bij de speelvijver vaker verversen en een groter zwembad met grotere zonneweide? Meer verlichting aan 's nachts op de 'hoofdwegen'.
Oscar, 5-8-2014
camping is erg groot, neem je fiets mee!