Camping Landgoed De Berenkuil

Camping Landgoed De Berenkuil
8,5

10 reacties Camping Landgoed De Berenkuil

Azerole Koning, 24-8-2018
Zijn er kosten verbonden an de WiFi
0 reacties

Fiets huren

Eline van der Weiden, 29-5-2018

Wij gaan komende zomer naar de berencamping en willen graag een fiets huren voor 2 weken.

Weet iemand een goed adresje in de buurt van de camping en/of kan dit ook op de camping?

Groetjes

Oudere kinderen

BettyH, 8-5-2015
Wij overwegen om deze zomer naar deze camping te gaan. Wij hebben 2 jongens van 8 en 11 jaar. Wordt er ook veel georganiseerd voor jongens van deze leeftijd of is het vooral gericht op de kleinere kinderen?
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

Welk veldje plaats?

Leonie, 14-5-2014

Hoi!

deze camping staat op de eerste plek in mijn lijstje te boeken voor deze zomer.

Wie zijn wij< een gezin van 5 (3 kinderen 1 van 2 en een tweeling van 4). Dit wordt onze eerste jaar met kinderen in een tent. We zijn op zoek naar een zonnige plek, met speeltoestel, omgeven door andere kampeerders, dicht bij sanitair. oja en niet open maar met bomen. wie weet wat?

thnx alvast,

groetjes leonie

1 reactie

TV aansluiting op kampeerplek?

betties, 11-7-2012

Hallo,

Ik vind geen info of er een CAI aansluiting voor een tv is op de kampeerplek. Is die er?

2 reacties

welk veld?

wilma, 14-6-2012
welk veld is geschikt voor een ondernemende peuter van 1,5 jaar? met bv zicht op een zandbak?

camping

Dennis, 28-1-2012

Wij willen deze zomer twee naar de Berenkuil.

Weet iemand of hier veel vaste gasten komen die de camping claimen?

Wij houden hier helemaal niet van.

stage adres

Lisanne Poel, 2-1-2012

Graag zou ik informatie ontvangen over de mogelijkheid van stage bij de berenkuil, het gaat om de periode mei/juni 2012.

En is tijdens deze stage overnachten mogelijk?

m.vr.gr.

Lisanne Poel

speeltoestel

ronald, 6-8-2011
kan iemand mij een tip geven voor een leuke staanplaats (caravan) het liefst bij een speeltoestel, 2 kinderen 1 van 5 en 1 van 9 .

hans en grietje huisje

monique, 6-5-2011

Heeft iemand wel eens een hans en grietje huisje gehuurd.

Er staat alleen een foto van de buitenkant.

Het toilet schijnt buiten te zitten,en waar zit de douche dan.

gr monique

5 reacties