Camping Landgoed De Berenkuil

Camping Landgoed De Berenkuil
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

340 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig.

Grootouders
14-9-2018

Met onze kleinkinderen zouden we op 7 augustus naar de Berenkuil. De dag daarvoor werden we geconfronteerd met een ongeval van een van hen. Dit betekende dat we ons bezoek moesten afzeggen. Direct werd ons het aanbod gedaan om in september het park te gaan bezoeken. Op 9 augustus werd onze kleindochter verrast met een prachtige kaart en een cd met kinderliedjes.

Op 6 september was het zover dat we met onze kleinkinderen naar de Berenkuil gingen. Bij onze binnenkomst werd aan onze kleindochter gevraagd hoe het met haar ging.

Kortom, kindvriendelijkheid in optima forma. Oprechte betrokkenheid en belangstelling bestaan nog steeds!

Mooie camping in mooie omgeving

Anja
28-8-2018

Mooie camping in een bosrijke omgeving.

En goed restaurant! Leuke buiten en binnen speeltuin. En prima buiten zwembad met mooi weer.

Maar voor ons geen tweede keer.

Animatie soms te grof,of ik begrijp dit soort humor niet. Mijn dochter van 4jr werd soms bang. Sanitair ziet er op het eerste oog schoon uit maar word schoon gemaakt door jonge jongens die geen ervaring hebben. De wc's bij de speelhal waren altijd vies,terwijl het erg druk was.

En we hadden muizen in onze gehuurde tent erg naar,maar daar was niets tegen te doen,camping hielp goed bij het zoeken naar een oplossing, maar niets hielp.

Prachtige camping met kleine kinderen

Carly
27-8-2018

Hele mooie camping waar we jaren met veel plezier gekampeerd hebben. Echter zoeken we voor volgend jaar een andere camping

De Berenkuil gaat zich steeds meer profileren als een kleinekinderencamping. Vanaf een jaar of 11/12 is er weinig meer te doen en onze ervaring dit jaar was de onze jongens van 11 en 12 ook bijna werden weggekeken soms. Een paar keren zelfs letterlijk weggestuurd uit de lekkere zithoek in Tippedoki ( waar de WiFi wel redelijk is) omdat er daar op drukke tijden voorrang geldt voor ouders die er met hun kinderen zijn.. Erg jammer.

Wel waren er wat meer kleine stekeligheden

Totaal niet ingespeeld op jeugd van 10plus.

Verder een prachtige camping voor mensne met jonge kinderen!

Voordeeluitjes.nl

Super om hier weer te zijn!!!

vd Veen
26-8-2018

Wij hebben wederom, voor de 4e keer, een heerlijke vakantie op De Berenkuil beleefd. Mooi ruim veld, ruime plekken. Gezellige buren :) De kinderen hebben heerlijk gespeeld. Berenpret is een terugkerend ritueel in de avond. Eten is prima, net als de winkel met elke dag verse broodjes. Wat wel voor verbetering vatbaar is is dat het zwembad wel een (flinke) update kan gebruiken. Ook zouden handzeep en handdoekjes/handdroger goede aanvullingen zijn op het sanitair. Meestal nam ik zelf wel even een handzeepje mee, maar toch handiger als het in het sanitairgebouw zou zijn.

Prima camping voor jong gezin.

Fam. P
13-8-2018

Goed: fijn om je eigen plek te kunnen kiezen via de site. Schoon sanitair, altijd warm water douche mét 5 min. regeling! Prachtige speeltoestellen bij vijver en receptie. Ook het half uur Berenpret wilden de kinderen echt niet overslaan, complimenten!

Minder goed: het water van de speelvijver is heel bruin en begroeid met watergras wat het minder aangenaam maakt om erin te gaan. De bodem voelt heel vies plakkerig aan, dus waterschoentjes zijn geen overbodige luxe.

Geweldige kindercamping!

De vries
11-8-2018

Wederom een geweldige vakantie gehad!

Dit keer in een bommellodge gezeten, en dit is een geweldige accomodatie, niets naars om over te zeggen. 7uur de berenpret is uiteraard niet te missen, wat een uitermate geschikt recreatieteam.

Om toch wat verbeterpunten te melden, de horeca in het tippedoki moet echt sneller! Drie kwartier in de rij voor een ijsco kan niet iedereen waardeerden. En zorg er dan ook gelijk voor dat de gerechten op de kaart bij het serveren aan tafel compleet zijn! Niet dat je er achter komt dat je iets mist, 3 kwartier in de rij moet staan, en je eten vervolgens koud is. Tevens ben ik het eens met de review onder mij, die man voor bij de slagboom, erg irritant... zelfs als gast wordt er gevraagd bent u aangemeld, ja uiteraard anders had ik geen sleutel..Maar ja om dagrecreatie uit te sluiten moet je toch wat.. dus het is te verklaren. Overal hebben wij het prima naar ons zin gehad, en komen wij vol jaar graag terug

Een heerlijke no-nonsense kinder-camping

Martijn
10-8-2018

Prima ervaringen bij de Berenkuil.

Vriendelijke ontvangst. Toen we onze twijfels uitten over het gekozen plekje werden enkele ander plekken voorgedragen waar we uit konden kiezen.

Camping is heerlijk met kinderen. Dat uit zich in (schone) kindertoiletten en douches, speeltuintjes overal, binnenspeeltuin, een actief animatieteam met veel activiteiten, etc.

De Berenpret is het dagelijkse theater. Verwacht hier geen efteling'eske voorstellingen van, maar merk hoe leuk de kinderen het vinden.

Het animatieteam is laagdrempelig voor de kinderen. Geen 'kunstje' maar oprechte interesse in -en contact met- de kinderen.

Is er dan niks te klagen? Nou weinig. Elke camping heeft wel iets wat net iets minder is;

* De 5 minuten timer op de douche is niet altijd fijn, maar meestal red je je prima,

* Er is geen echt lekker warm zwembad, maar eenmaal kopje onder valt het best mee.

Voor ons echter geen reden om niet heel tevreden te zijn!

Zal hier niet snel meer naar toe gaan....

Vincent O.
30-7-2018

Bij binnenkomst werden we overvallen door een man in een blauw shirt. Of we ons wel hadden aangemeld . Na bevestiging blijft deze man vragen om een kaartje. Na aangegeven te hebben dat we dit bij de caravan ligt blijft hij argwanend

Gedurende de zondag nog 3 keer aangesproken of we ons wel hadden aangemeld. Vreselijke man.

WC's waren niet schoon, maar dat is te verwachten met veel kleine kinderen.

Wel wc papier, maar goedkoper dan goedkoop en schuurpapier is vriendelijker.

Geen handdoeken en geen zeep bij de wc. Lekker hygienisch...,

Bij de snackbar eten besteld. Voor 13 personen en blijkt bij terugkomst op de camping plaats dat een deel van de bestelling niet bij de spullen zit. Teruggaan is geen optie want dan wordt het eten nog kouder en nog minder lekker

Ga niet richting de receptie wandelen als de berenpret net is geweest, want je bent je leven niet zeker. Mensen fietsen als idioten over het pad. Levensgevaarlijk!

Geweldig

Sandra Smit
30-7-2018

Wij kwamen vorig jaar september net na het hoogseizoen binnen... druk was het niet meer. Maar wat een mooie, schone familie camping is dit zeg. Ons zoontje van toen 4 heeft zich prima vermaakt. Helaas waren ze het zwembad aan het leeg laten lopen omdat het weer toch wel minder werd. Maar op het strand prima vermaakt en de ‘binnen’speeltuin was ook een succes. Wij zitten nu ergens anders maar oh wat zouden wij nog graag terugkomen... hopelijk volgend jaar weer naar de Berenkuil!

Aanrader voor jonge kinderen

Familie
26-7-2018

Autovrije kindercamping met veel speelmogelijkheden. Autovrij dus onze zoon van 6 kon lekker op zijn fietsje de camping rond, elke morgen ging hij voor ons de verse broodjes halen die hij dan trots als een pauw kwam brengen ! Met dit heke goede weer hoef je de camping niet af. Het annimatieteam zorgt ruimschoots voor vermaak en past deze aan de hete omstandigheden. De berenpret om zeven uur blijft een verhaal appart.... dat moet je meemsken ! Simpel zwembad, leuk en uniek indoor speelparadijs. Genoeg te doen in de omgeving. Veel verschillende plaatsen zosls veldjes, lanen en enkele plaatsen .

Kortom met kinderen tot 11 jaar een perfecte camping.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Berenkuil in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Berenkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.