Camping Landgoed De Berenkuil

Nederland, Drenthe, Grolloo

7.6Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Landgoed de Berenkuil is vooral voor jonge kinderen erg leuk. Na het avondeten verzorgt het animatieteam ‘berenpret’, een theatershow. Ook de binnen- en buitenspeeltuin en het zwembad zijn leuk. Honden zijn hier welkom. Op Landgoed de Berenkuil in Grolloo is een goed restaurant. Assen ligt op 12 kilometer.

368 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil

• 6Bien13-08-2020

Leuke camping, maar toch eenmalig

Een leuke camping, mooie veldjes met leuke speelveldjes maar ook variatie in de opbouw. Sanitair is erg mooi en ook schoon, maar idd veel issues met de waterdruk.
    De speeltuin voor is erg leuk, de indoorspeeltuin is ook leuk, maar beetje klein. Het zwembad is echt veel ste klein voor deze camping. De speelvijver is echt een vijver, te ondiep om in te zwemmen en ik vind de bodem smerig, maar de speeltoestellen zijn er weer wel leuk. De supermarkt, erg klein en weinig keus en variatie. De avondstilte valt mee, je kunt gelukkig nog best gezellig voor je tent zitten.

In corona-tijd willen ze niet helemaal vol zitten, ik zou er dus ook niet willen zitten als ze wel helemaal vol zitten. Voor nu wel prima.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Familie11-08-2020

Toch een tegenvaller...

Wat hadden we hoge verwachtingen! Maar helaas heeft de berenkuil dit niet waar kunnen maken. De camping ansich is mooi. Grote speeltuin is fijn. Daarentegen, het sanitair was vaak niet schoon en we hadden elke avond problemen met de waterdruk. Op sommige avonden kwam er zelfs helemaal geen water uit de kraan (het nieuwe toiletgebouw). De animatie was de grootste teleurstelling. We horen al jaren mensen over berenpret, maar eigenlijk is dit niet voor kinderen. De grappen zijn eigenlijk voor volwassenen en daarnaast soms te grof. Ook het knutselen was een teleurstelling voor de kinderen. Ze doen een keer voor wat de bedoeling is en succes ermee. Geen hulp, niks. De mensen van de animatie hebben een bepaalde arrogantie over zich. Kijk ons tof zijn... dat valt wel tegen hoor. Bij de receptie wordt je lang niet altijd vriendelijk geholpen. Hele vreemde reacties gehad. Verder vooral heel duur. Voor ons eenmalig.

• 6Staat v/h sanitair

• 8San10-08-2020

Een echte familiecamping

Een echt familiecamping voor jonge gezinnen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad. Schoon toiletgebouw, regelmatig gereinigd ivm corona. Onze zoon van 2,5 heeft genoten van de de animatie/verhaaltje 's avonds. Wij stonden op een veldje met speeltoestel helemaal achteraan op de camping. Dan is een bolderkar en fiets echt een must. Maar je staat wel lekker rustig. Minpunt vonden wij dat we weinig zichtbaar toezicht hebben gezien, met name over de veldjes. Best veel mensen hadden de hond bij, geen probleem voor ons. Maar niet iedereen houdt zijn hond netjes bij of laat zijn behoefte buiten de camping doen. En zo zijn er nog zaken die niet helemaal volgens het reglement gingen, maar waar niet gehandhaaft werd. Kom je met een tent dan zou ik goed navragen naar de staat van de kampeerplek bij het reserveren. In het bos kan ik me voorstellen dat alles niet recht is, maar op het veldje hadden wij een plek die heel schuin en scheef liep.

• 10Cees & co26-07-2020

fantastisch!

In 2019 een midweek in het voorseizoen geweest, nu 2 weken in het hoogseizoen. Campin was niet propvol en dat is in deze tijd wel prettig. Ook een zeer vriendelijke nachtwacht! Animatie was weer fantastisch, lekker nuchter volk zonder al teveel toeters en bellen. We hebben echt genoten van de rust en de natuur, dat hebben we thuis niet. Wifi was helaas instabiel, signaal viel geregeld weg terwijl het bij de buren prima werkte. Technische dienst dit probleem wel opgepakt maar helaas geen oplossing kunnen bieden. Sanitair werd veel vaker schoongemaakt vanwege de corona, dat mag ook wel als de corona weer weg is! ;-) Gisteren thuis gekomen en ook direct weer voor 2021 geboekt.

• 10Staat v/h sanitair

• 3Fam.23-07-2020

Nooit weer

Eerste keer op de camping en tevens laatste keer! Personeel niet allemaal vriendelijk douches slecht 5 min. is opzich niet erg maar je kan niet zelf de temperatuur regelen met gevolg dat onze dochter van 11 na 1 keer douchen nooit meer wilde want het was te heet en was pijnlijk. Wc en zo niet schoon en de zeep was vaak op. Restaurant enzo om 20.00 al dicht. Ik snap niet dat deze camping een 5 sterren camping is. Moeten ze toch wat vriendelijker enzo zijn oo en geen wifi kopen want gratis is nog beter ook.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 9Marian23-07-2020

Mooie camping

Prachtige camping, ruime plaatsen zowel op veldje als met wat meer privacy. Een paradijs voor kinderen. Schoon sanitair.

• 8Eetgelegenheden

• 10Westerede21-07-2020

Tot volgend jaar!

Ondanks de corona crisis weer twee fijne weken gehad. Wel opvallend veel gezinnen die normaal naar het buitenland zouden gaan en het Nederlandse kamperen duidelijk niet gewend zijn 😃 Oplossing met Berenpret bij de speelvijver was fantastisch, openluchttheater had nu ook echt niet gekund! Hopelijk volgend jaar weer maar dan zonder de beperkende corona 😊

• 3Hannah16-07-2020

Een dikke tegenvaller deze camping

Vreselijke camping. De ligging is mooi en je hebt ook wel mooie ruime plekken maar daar is alles mee gezegd. Ze zeggen dat de toiletgebouwen goed schoongehouden worden ivm Corona. Dit is niet te zien. Voorbeeld hiervan is bv het toiletpapier wat continu op is, put bij de douche stroomt over ect. Ook zijn er naar verhouding van zo’n grote camping veel te weinig douches. De animatie stelt niets voor. Ouders en kinderen worden overal voor ingezet. Organiseren ze een speel, dan berekenen ze maar dat er hooguit 30 kinderen meedoen. En komen er meer kinderen dat moeten de kinderen zelf maar gaan uitmaken wie er weg moet. Een alternatief wordt er dan ook niet aangeboden. En dat voor een kindercamping! Nee dit is onze camping niet, ik denk dat ze een hoop kunnen leren van een andere kindercamping in Nederland. WiFi is waardeloos en het aanschaffen van een WiFi ticket heeft totaal ook geen zin.

• 2Staat v/h sanitair

• 2019
    9Inge Jean31-10-2019

Fantastische ervaring

Jammer genoeg plek meer op een veldje kunnen bemachtigen, waren te laat met boeken. Ons plekje lag gelukkig in de schaduw, en dat kwam weer goed uit met de hitte. Het was goed uit te houden. Onze twee dochters hebben zich heerlijk vermaakt. Jongste dochter van 4 die normaal enorm de kat uit de boom kijkt is helemaal tot bloei gekomen na 2 weken Berenkuil. Vriendinnetjes gevonden, zelf op pad om broodjes te kopen, niet meer zo angstig voor alles. Heel mooi om te zien. De Berenkuil is een bijzonder mooie ervaring geweest voor ons als gezin. We komen volgend jaar zeker terug en boeken dan wat eerder, we hebben een leuk veldje op het oog 😉

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Familie15-09-2019

Berenkuil nooit weer

Wij stonden dit seizoen op deze camping. We hadden een camping verwacht van de in leeftijd voor kinderen t/m 12 jaar. Helaas was dat minder waar. Oudere kinderen vervelen zich hier. Een zwembad die in de zomer de drukte niet aan kan te vol. Bij de receptie is een discussie niet mogelijk dan word de klant gauw verteld dat je niet op de berenkuil past na dat je wat opbouwende kritiek heb gemaakt. De camping heeft altijd gelijk en de klant kan daar niet tegen in brengen. Om 22.30 uur moet het stil zijn op de camping dus geen geluid maken anders heb je met de beveiliging te maken. Douches zijn er veelste weinig in de drukte moet je 45 min wachten samen met je kinderen. Helaas worden door de gasten de douches vaak vies achter gelaten. Sociaal op deze camping is het niet. Te druk op de wegen op de camping. Wij komen hier niet meer terug. Om in de woorden van de camping te blijven.... Deze camping past niet bij ons

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair