Camping Landgoed De Berenkuil

Nederland, Drenthe, Grolloo

8.1Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Landgoed de Berenkuil is vooral voor jonge kinderen erg leuk. Na het avondeten verzorgt het animatieteam ‘berenpret’, een theatershow. Ook de binnen- en buitenspeeltuin en het zwembad zijn leuk. Honden zijn hier welkom. Op Landgoed de Berenkuil in Grolloo is een goed restaurant. Assen ligt op 12 kilometer.

361 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil

• 2019
    9Inge Jean31-10-2019

Fantastische ervaring

Jammer genoeg plek meer op een veldje kunnen bemachtigen, waren te laat met boeken. Ons plekje lag gelukkig in de schaduw, en dat kwam weer goed uit met de hitte. Het was goed uit te houden. Onze twee dochters hebben zich heerlijk vermaakt. Jongste dochter van 4 die normaal enorm de kat uit de boom kijkt is helemaal tot bloei gekomen na 2 weken Berenkuil. Vriendinnetjes gevonden, zelf op pad om broodjes te kopen, niet meer zo angstig voor alles. Heel mooi om te zien. De Berenkuil is een bijzonder mooie ervaring geweest voor ons als gezin. We komen volgend jaar zeker terug en boeken dan wat eerder, we hebben een leuk veldje op het oog 😉

• 5Familie15-09-2019

Berenkuil nooit weer

Wij stonden dit seizoen op deze camping. We hadden een camping verwacht van de in leeftijd voor kinderen t/m 12 jaar. Helaas was dat minder waar. Oudere kinderen vervelen zich hier. Een zwembad die in de zomer de drukte niet aan kan te vol. Bij de receptie is een discussie niet mogelijk dan word de klant gauw verteld dat je niet op de berenkuil past na dat je wat opbouwende kritiek heb gemaakt. De camping heeft altijd gelijk en de klant kan daar niet tegen in brengen. Om 22.30 uur moet het stil zijn op de camping dus geen geluid maken anders heb je met de beveiliging te maken. Douches zijn er veelste weinig in de drukte moet je 45 min wachten samen met je kinderen. Helaas worden door de gasten de douches vaak vies achter gelaten. Sociaal op deze camping is het niet. Te druk op de wegen op de camping. Wij komen hier niet meer terug. Om in de woorden van de camping te blijven.... Deze camping past niet bij ons

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 10Familie Hempie31-08-2019

Zojuist uitgecheckt na 3 weken Berenkuil. Voor het eerst naar het noorden van Nederland ipv naar het zuiden. We hebben een fantastische vakantie gehad, het animatieteam is fenomenaal. Niet van die typetjes zoals je op veel andere parken ziet. Autovrij is prettig, maar wel uitkijken voor de fietsers. Totaalplaatje klopt helemaal, zoals kamperen nog hoort te zijn. Verbeterpunt is betere bewegwijzering en verlichting. Anders is het een doolhof soms. En misschien wandelaar en fietsers beter scheiden.

De auto plus caravan staat op de parkeerplaats, onze 2 dochters spelen nog even in de speeltuin. Straks nog een ijsje en dan weer richting huis, helaas 😭 Volgend jaar komen we terug! Bedankt team Berenkuil!

• 8Msti25-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tweede jaar Berenkuil. Nu een plek iets dichter bij de ingang gekozen omdat de camping groot is.

Algemeen: het was weer super! Schoon sanitair, fantastische animatie en een mooie omgeving. 's Ochtends warme broodjes en daarna op naar de miniberen.

Minpunten: het douchen. Die timer. Ik snap het, maar het is echt net te kort als je lang haar hebt ingezeept. Het kinderzwembad trekt bladeren aan (logisch in een bosrijk gebied), misschien iets vaker reinigen tussendoor.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Jolanda berntsen24-08-2019

Wederom een fantastische vakantie

Wij waren hier een week met onze kleinkinderen. Vroeger jaren lang met onze eigen kinderen. Het blijft met kinderen een fantastische camping. Super recreatieteam met als hoogtepunt elke avond berenpret. Prachtige speelvijver met zandstrand. Mooi schoon zwembad met nieuw een mooi kindergedeelte met spuiten stralen leeglopende emmers etc. Sanitair heel mooi en schoon met een speciaal kindergedeelte. Kampeerplaatsen voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Fantastisch dat een camping zolang een geweldige kwaliteit handhaaft. Hulde

• 8Jappo18-08-2019

Leuke camping

Leuke camping , veel te doen. Ons zoontje was nog even te jong voor de animatie maar kon zich prima vermaken in alle speeltuinen die deze camping heeft . Ook de binnen speeltuin is met slecht weer erg handig , kortom leuke vakantie gehad !

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Nooit weer15-08-2019

Slechte info op de site en app. Voor ons niet weer

Het parade paardje volgens de eigenaar van de camping is avond stilte. 22:30 en dan STIL! Op avond 2 tot 4x toe de bewaker op bezoek gehad.... je mag dus ook niet gezellig met een paar buren kletsen onder het luifel. Wij hebben dit nergens gelezen op voorhand anders hadden wij dit uiteraard niet geboekt. Dit discussie punt leverde ons een gesprek op met de eigenaar. Die ook aangaf dat wij aan idd de verkeerde camping geboekt hadden. Dan nog 5 dagen afzien tot je weer naar huis mag. Nog nooit meegemaakt. Kids speelden tot 22.00 in de zandbak, snel douchen, tandenpoetsen en naar bed. ... dan is het al gauw 22:30 voordat het papa en mama tijd is.... maar dan wel met je mond dicht zonder muziek. Ook geen wifi te koop... niet duidelijk vermeld. Mentaliteit van de vele vaste gasten is slecht, geen goedemorgen kan er van af. ... en verder ook geen kans om te socializen. .. staan ze niet voor open. Kan de camping niet helpen trouwens

• 1Eetgelegenheden

Team Landgoed De Berenkuil, Receptie, 16-08-2019

Beste,

Zowel op onze website, in onze app en onze voorwaarden staat dat het vanaf 22:30 uur fluisterstil moet zijn. In uw geval is onze nachtwacht tot diep in de nacht met u bezig geweest. Als u inderdaad op zoek bent naar een camping waar het geen probleem is dat u het tot voorbij 01:00 uur luidruchtig gezellig heeft dan is De Berenkuil absoluut niet de camping voor u.

Desalniettemin hopen we dat uw kinderen wel een fijne week hebben gehad. Nog veel pleziere vakanties gewenst op een camping die beter bij u past! ;-)

• 9Klaske O15-08-2019

Leuk voor basisschool kids

De 13 en 15 jarige uit ons samengestelde gezin vielen helaas buiten de doelgroep, de andere kinderen (5,7 en 10) hebben zich erg goed vermaakt. Voor hun was het de perfecte vakantie. We zullen de 2 oudsten niet meer meekrijgen ben ik bang. Verder is alles goed geregeld op De Berenkuil.

• 9Familie G14-08-2019

Kinderen hadden tijd van hun leven

Vanwege ziekte in de familie zijn we niet naar het buitenland gegaan en via via op De Berenkuil beland. Een unieke ontspannen sfeer waarbij je op de camping kan kiezen of je rust of levendigheid wilt. Weer wasd niet altijd even goed, onze kinderen waren veel in de binnenspeeltuin te vinden. Wij zijn helemaal tot rust gekomen en onze kinderen hadden de tijd van hun leven. Een heerlijke vakantie en dat in Nederland! Wie weet volgend jaar weer 2 weken Berenkuil, als het aan onze kinderen ligt wel! (wij laten het nog even bezinken) :-D

• 9Famke Vreugdenhil14-08-2019

tot volgend jaar!

Dit jaar voor het derde keer op De Berenkuil geweest, voor het eerst voor drie weken, toch wat een poaar dagen eerder vertrokken vanwege het slechte weer in aantocht. Weer goed bevallen. Je hoeft de camping niet af, meer dan voldoende faciliteiten. Animatie is vol energie. De nieuwe waterspeeltuin vonden onze kids fantastisch, kinderkermis was ook fantastisch! We hebben voor volgend jaar weer geboekt, dan hopelijk voor de volle 3 weken!!

31 tips over Camping Landgoed De Berenkuil

• im90, 01-04-2014

iedere avond berenpret, niet te missen!

• Bert, 13-01-2014

Bij slecht weer: balorig in Assen

• Kees Versteeg, 30-09-2013

Fiets meenemen voor de omgeving te verkennen

11 vragen over Camping Landgoed De Berenkuil

• Inge, 14-06-2019

welk veld

Ik ben van plan om een vakantie te boeken op deze camping. Onze jongens zijn 5 en bijna 8 jaar. Welk veld zal dan voor hen heel erg leuk zijn? Graag toiletgebouw in de buurt, ruimte om bijv. te voetballen en een speeltuintje is ook altijd leuk. Ook bijv. dat ze zelf gemakkelijk naar de winkel / speeltuin / voorzieningen veilig kunnen gaan.

• Azerole Koning, 24-08-2018

Zijn er kosten verbonden an de WiFi

• Eline van der Weiden, 29-05-2018

Fiets huren

Wij gaan komende zomer naar de berencamping en willen graag een fiets huren voor 2 weken. Weet iemand een goed adresje in de buurt van de camping en/of kan dit ook op de camping? Groetjes

Martijn, 08-08-2018

In het dorp op 200 meter kan je fietsen huren.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig