Camping Landgoed De Berenkuil

Camping Landgoed De Berenkuil
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Berenkuil voor je op een rij gezet:

337 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil in het Nederlands

Prima camping voor jong gezin.

Fam. P
13-8-2018

Goed: fijn om je eigen plek te kunnen kiezen via de site. Schoon sanitair, altijd warm water douche mét 5 min. regeling! Prachtige speeltoestellen bij vijver en receptie. Ook het half uur Berenpret wilden de kinderen echt niet overslaan, complimenten!

Minder goed: het water van de speelvijver is heel bruin en begroeid met watergras wat het minder aangenaam maakt om erin te gaan. De bodem voelt heel vies plakkerig aan, dus waterschoentjes zijn geen overbodige luxe.

Geweldige kindercamping!

De vries
11-8-2018

Wederom een geweldige vakantie gehad!

Dit keer in een bommellodge gezeten, en dit is een geweldige accomodatie, niets naars om over te zeggen. 7uur de berenpret is uiteraard niet te missen, wat een uitermate geschikt recreatieteam.

Om toch wat verbeterpunten te melden, de horeca in het tippedoki moet echt sneller! Drie kwartier in de rij voor een ijsco kan niet iedereen waardeerden. En zorg er dan ook gelijk voor dat de gerechten op de kaart bij het serveren aan tafel compleet zijn! Niet dat je er achter komt dat je iets mist, 3 kwartier in de rij moet staan, en je eten vervolgens koud is. Tevens ben ik het eens met de review onder mij, die man voor bij de slagboom, erg irritant... zelfs als gast wordt er gevraagd bent u aangemeld, ja uiteraard anders had ik geen sleutel..Maar ja om dagrecreatie uit te sluiten moet je toch wat.. dus het is te verklaren. Overal hebben wij het prima naar ons zin gehad, en komen wij vol jaar graag terug

Een heerlijke no-nonsense kinder-camping

Martijn
10-8-2018

Prima ervaringen bij de Berenkuil.

Vriendelijke ontvangst. Toen we onze twijfels uitten over het gekozen plekje werden enkele ander plekken voorgedragen waar we uit konden kiezen.

Camping is heerlijk met kinderen. Dat uit zich in (schone) kindertoiletten en douches, speeltuintjes overal, binnenspeeltuin, een actief animatieteam met veel activiteiten, etc.

De Berenpret is het dagelijkse theater. Verwacht hier geen efteling'eske voorstellingen van, maar merk hoe leuk de kinderen het vinden.

Het animatieteam is laagdrempelig voor de kinderen. Geen 'kunstje' maar oprechte interesse in -en contact met- de kinderen.

Is er dan niks te klagen? Nou weinig. Elke camping heeft wel iets wat net iets minder is;

* De 5 minuten timer op de douche is niet altijd fijn, maar meestal red je je prima,

* Er is geen echt lekker warm zwembad, maar eenmaal kopje onder valt het best mee.

Voor ons echter geen reden om niet heel tevreden te zijn!

Voordeeluitjes.nl

Zal hier niet snel meer naar toe gaan....

Vincent O.
30-7-2018

Bij binnenkomst werden we overvallen door een man in een blauw shirt. Of we ons wel hadden aangemeld . Na bevestiging blijft deze man vragen om een kaartje. Na aangegeven te hebben dat we dit bij de caravan ligt blijft hij argwanend

Gedurende de zondag nog 3 keer aangesproken of we ons wel hadden aangemeld. Vreselijke man.

WC's waren niet schoon, maar dat is te verwachten met veel kleine kinderen.

Wel wc papier, maar goedkoper dan goedkoop en schuurpapier is vriendelijker.

Geen handdoeken en geen zeep bij de wc. Lekker hygienisch...,

Bij de snackbar eten besteld. Voor 13 personen en blijkt bij terugkomst op de camping plaats dat een deel van de bestelling niet bij de spullen zit. Teruggaan is geen optie want dan wordt het eten nog kouder en nog minder lekker

Ga niet richting de receptie wandelen als de berenpret net is geweest, want je bent je leven niet zeker. Mensen fietsen als idioten over het pad. Levensgevaarlijk!

Geweldig

Sandra Smit
30-7-2018

Wij kwamen vorig jaar september net na het hoogseizoen binnen... druk was het niet meer. Maar wat een mooie, schone familie camping is dit zeg. Ons zoontje van toen 4 heeft zich prima vermaakt. Helaas waren ze het zwembad aan het leeg laten lopen omdat het weer toch wel minder werd. Maar op het strand prima vermaakt en de ‘binnen’speeltuin was ook een succes. Wij zitten nu ergens anders maar oh wat zouden wij nog graag terugkomen... hopelijk volgend jaar weer naar de Berenkuil!

Aanrader voor jonge kinderen

Familie
26-7-2018

Autovrije kindercamping met veel speelmogelijkheden. Autovrij dus onze zoon van 6 kon lekker op zijn fietsje de camping rond, elke morgen ging hij voor ons de verse broodjes halen die hij dan trots als een pauw kwam brengen ! Met dit heke goede weer hoef je de camping niet af. Het annimatieteam zorgt ruimschoots voor vermaak en past deze aan de hete omstandigheden. De berenpret om zeven uur blijft een verhaal appart.... dat moet je meemsken ! Simpel zwembad, leuk en uniek indoor speelparadijs. Genoeg te doen in de omgeving. Veel verschillende plaatsen zosls veldjes, lanen en enkele plaatsen .

Kortom met kinderen tot 11 jaar een perfecte camping.

Gewoon goed

Fam Goor
13-5-2018

2e wk v mei vakantie kant en klare touroperator tent geboekt.

Grote camping. Maar ondanks dat kon dochter van 7 na 3 dgn prima alleen naar de speeltuin vooraan lopen. Ik vond het wel wat spannend kon ze de tent nog terug vinden. Maar dat ging prima. Veel speel toestellen. Veel gezinnen met kinderen. Fiets is inderdaad geen overbodige luxe. Maar wij waren er maar 3 dgn. Bijzonder leuk speelmeer. S'avonds om 19.00 berenpret daar wilde onze meiden (4) en (7) echt heen. Deed een beetje aan als ome Willem van vroeger. Geen mini disco. Maar animatie deed t echt erg leuk. Kinderen vonden het super leuk. Afhaal eten was goed.

Supermarkt erbij prima.

Sanitair Enorm Schoon

Ja we zouden dit nog eens boeken.

Esther
4-2-2018

Super camping.

Heel kind vriendelijk.

Hij is groot en met animatie maar daar heb je geen last van.

Mooie plaatsen.

Geweldig!

Saar
16-11-2017

Nou daar ging ik, in het hoogseizoen op een heuse familiecamping. Bij aankomst wilde ik nog omkeren, maar dat kon ik mijn zoontje niet aandoen. Gelukkig maar, want het was geweldig!! Hij heeft het nu nog steeds (november ‘17) over De Berekuil! De speeltuin was favoriet, hier heeft hij veel vriendjes gemaakt. Het park is autovrij, heerlijk dat kinderen zelf over de camping kunnen wandelen. Douchen in het speciale kindergedeelte was erg gezellig voor ze! Kinderen staan op een verhoging waardoor je ze goed kunt helpen. Ik snap dat het griezelthema niet goed gevallen is. Daar zou je bij mijn zoontje ook niet mee aangekomen moeten zijn, terwijl hij toch (al) 7 is. Maar wellicht doen ze iets nav kritiek. En misschien lìjkt het alsof er wat alleenstaande ouders komen, maar in sommige gevallen is het toch anders. Die van mij moest gewoon werken en na gesprekjes met andere gasten bleek dat bij hen ook het geval. En die bezoekers hadden trouwens ook (net als ik) geen tattoos:-) ‘savonds omstreeks kinderbedtijd was het heerlijk stil op de camping waardoor wij gezellig met z’n tweetjes met ‘de kippen op stok gingen’ De camping ligt gedeeltelijk in het bos. Prachtige kampeerstukjes onder de bomen. Niet recht toe recht aan en aangelegd, maar een natuurlijke omgeving. Ik had niet gedacht dat zo’n grote kindercamping gewoon lekker rustig kan zijn!

Geen 13 in een dozijn kindercamping

Shambii
23-9-2017

Bezoek een willekeurige 5 sterren camping in Nederland en je krijgt hetzelfde recept voorgeschoteld; een overdreven happy (ingehuurd) animatieteam met typetjes waar je nekharen recht van overeind gaan staan, zo zoet en ingestudeerd. Wij zijn de camping nog niet tegengekomen met net zo'n uniek karakter als de berenkuil, niets is te gek, alles mag, een camping waar buiten de lijntjes kleuren juist wordt aangemoedigd. Ik kan me voorstellen dat dit voor conservatieve ouders schrikken is..

Op alle fronten scoort de Berenkuil een goed tot uitstekend, animatie, propere toiletgebouwen en het vele spelen buiten èn binnen springen er wat ons betreft bovenuit. Zwembad is wel aan een upgrade toe in de vorm van een glijbaan oid. Tip zou zijn om ook milkshakes en softijs te gaan verkopen bij de indoor speeltuin, verder zou daar ook meer plek om te zitten mogen komen.

We zijn er volgend seizoen weer bij, deze keer wel met hond hopelijk.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Berenkuil in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Berenkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Berenkuil scoort een 8.57 uit 10 op basis van 337 reviews.