Géén boekingskosten

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Landgoed de Berenkuil is vooral voor jonge kinderen erg leuk. Na het avondeten verzorgt het animatieteam ‘berenpret’, een theatershow. Ook de binnen- en buitenspeeltuin en het zwembad zijn leuk. Honden zijn hier welkom. Op Landgoed de Berenkuil in Grolloo is een goed restaurant. Assen ligt op 12 kilometer.

384 Reviews over Landgoed De Berenkuil

• 8Fam Akkerman21-08-2022

Zeer kindvriendelijke camping

Schoon sanitair, super kindvriendelijk. Wij komen hier al een paar jaar. Niet altijd hoogseizoen maar wij doen deze camping altijd wel een keer per jaar aan. Waarom? Onze kleinkinderen zijn helemaal weg van deze camping. Animatie team vinden ze geweldig. Deze is ook volledig gericht op de kleintjes. Ook zagen we dit jaar weer dat een sanitair gebouw volledig was vernieuwd en nu ook waren voorzien van wasmachines. Ieder jaar zien wij dat er wordt geinvesteerd om de gasten nog beter te kunnen bedienen. Kom je hier voor nachtelijke feestjes te vieren, entertainment voor 18+ dan zit je hier verkeerd. Dat is zeker niet de doelgroep. Als je wilt dat je (klein) kinderen zich vermaken vanaf 9 uur s' morgens tot een uur of 9 s'avonds dan zit je hier prima. Als laatste heeft de camping ruime plekken met water, afvoer en stroom. Camping ligt in Grolloo waar ook een paar restaurants zijn te vinden. Assen ligt op een kwartiertje rijden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Vermaas06-05-2022

Leuke kindercamping (tot 12 jaar)

Leuke camping in de buurt voor vakantie in het voorseizoen. Wij hadden het paas-meivakantie arrangement geboekt. Plek 100 is lekker zonnig voor die periode, maar in de zomer echt te warm denken we. Prima qua prijs/kwaliteit. Veel kampeerders met volledige seizoensplek: vooral populatie die op max een uur rijden van de camping woont. Opgeknapt sanitairgebouw is nog niet helemaal klaar. Ik mis vooral privacy in de zin van afgesloten hokje met wasbak. Die zijn nog niet operationeel in het gerenoveerde toiletgebouw en er zijn ook maar 2 van. In toiletgebouw verderop zijn er wel meer. Hygiene redelijk. Fiets is handig als je achterop de camping staat. Tippedoki fantastisch! Recreatie: prima & leuk team. Berenpret vindt het ene kind leuk, het ander kind niet. Zwembad: prima. De speelvijver is favoriet bij onze kids. Mooie camping maar winkels niet dichtbij. Auto noodzakelijk. Kampwinkel voldoet voor de kleine dingen. Camping aan te raden!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marissa van Wijk23-09-2021

Unieke camping

Helaas niet zo mooi weer, desondanks uitstekend vermaakt. Speelvijver waren de kids dagelijks te vinden. Bijzonder veel variatie in soort kampeerplekken en elke avond Berenpret was fantastisch, top animatie team 👍 niet eerder zo gezien op andere campings. Binnenspeeltuin Tippedoki is op het oog aan de kleine kant maar er kunnen verbazend veel kinderen naar binnen zonder dat het chaos wordt. WiFi ging wel eens offline op de piekmomenten maar dat drukte de pret absoluut niet! 🙂

De Berenkuil, wat een unieke camping!! 💎

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Carlo23-09-2021

We komen zeker weer terug

Heerlijke kindercamping, vond het als alleenstaande ouder wel wat spannend. Maar het veldje was erg sociaal en we zijn nooit buiten de boot gevallen, integendeel! Lekkere temeperatuur zwembad, zelfs zwemmen met minder weer was prettig. Horeca is prima, met name de pizza’s waren favoriet bij de kinderen. Ook veel te doen in de omgeving, ook al zijn we alleen maar naar Wildlands geweest en hebben we natuurlijk de hunebedden bewonderd. We komen hier zeker weer eens terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9C de V18-09-2021

De Berenkuil heeft ons verrast!

Door corona hebben we voor De Berenkuil gekozen ipv een camping in Frankrijk. We wisten direct waarom we liever naar het buitenland gaan, het Nederlandseweer was bar en boos. Maar hoe dan ook heeft de Berenkuil ons enorm verrast op het gebied van kindvriendelijkheid, rust en ruimte. Daar kunnen de Franse campings dan weer niet tegen op! We hebben onze oudste de hele twee weken nauwelijks gezien, zij heeft veel vriendjes gemaakt. Onze jongste heeft zich dag in dag uit vermaakt op het veldje (Zandkuil), alle faciliteiten en voorzieningen zijn bovengemiddeld goed. En wat bijzonder dat je zo midden in de natuur kan kamperen, geen enkel veldje is hetzelfde.

We (vrouw en ik) gaan volgende zomer graag weer naar Frankrijk, maar als het aan onze kinderen ligt boeken we nu alweer voor 2 weken Berenkuil!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Lisa24-08-2021

Prima vakantie gevierd

Er wordt veelvuldig en goed schoongemaakt, en er waren ook volwassenen bij (die niet net 18 waren). De toiletgebouwen zijn wel gedateerd, met kapotte tegels en slechte voegen. Het animatieprogramma was goed gevuld, alleen vonden we ze niet zo professioneel. De liedjes bij de berenpret zijn geweldig, het toneelspel was alleen enkel de laatste avond (xl berenpret) echt goed in elkaar gezet. Het park is autovrij, dat betekent door de regen naar je auto lopen, maar ook heel veel bewegingsvrijheid voor de kinderen. Wij vonden het wel erg fijn. De speelvijver is super en het zwembad is prima.Je kunt leuk fietsen in de omgeving. Qua eten is restaurant Robin Hood in Drouwen een echte aanrader. Op de camping heb je pizza's en friet, je moet wel echt op tijd (voor 3 uur) bestellen, anders kan je 2 uur wachten op je eten. De kwaliteit was prima. Wassen moet je daar niet willen doen, er zijn maar 5 wasmachines voor de hele camping (500 plaatsen).

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Familie24-08-2021

Het viel jammer genoeg wat tegen.

Erg grote camping wel mooi aan gelegd. Maar daardoor ook erg ongelijke plekken. Waarbij je met regen pech kunt hebben dat je plek blank staat. Qua omgeving mooi en veel te doen. Voor kinderen tot 9/10 jaar een leuke camping daarboven weinig te doen. Om 20 uur is de camping al bijna in slaap. Hygiëne liet veel te wensen over. Vaak vieze wc’s, douches en geur. Vaker geen handzeep/schuim aanwezig dan wel, kinderruimte helemaal geen handzeep aanwezig of een mogelijkheid om de handen te kunnen drogen. Lange wachtrijen om bv. een ijsje te kunnen kopen. Maar 1 bestelpunt voor eten, drinken en ijsjes. Zwemvijver wilden de kinderen niet in zwemmen ivm vele alg drek. Zwembad lekker van temperatuur! Personeel vrij jong en weten maar weinig maar wel heel vriendelijk. Weinig verlichting op de camping. Ook staan de namen van de veldjes nergens vermeld. We hebben ons zeker wel vermaakt maar gaan niet nogmaals heen.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 4Sander10-08-2021

Natuurlijke smerige kindercamping

Kindercamping midden in een prachtige groene omgeving. Waar helaas alles ook geregeld word door kinderen, zo ook de schoonmaak van de sanitair gebouwen. Met 1 doekje en 1 spuitbus opzak lopen een paar pubers te klote tijdens het schoonmaken van het sanitair gebouw!? 3 zwaar verouderde toiletgebouwen. Kapotte kranen, kapotte tegels, kitranden en kozijnen waar het verf af bladderd. De vooraf veelbelovende “Berenpret” viel ook zwaar tegen. Toneelstukjes slaan nergens op, “Hoe kan ik zoveel mogelijk eten verspillen” was iedere avond de grootste uitdaging. Liedjes daar in tegen wel leuk voor de kleintjes. Velden staan blank na een regenbui… Na einde vakantie je auto ophalen van de parkeerplaats, dan jezelf afmelden om vervolgens je spullen in te laden, gevolg, je staat afgemeld dus de volgende staat echt letterlijk naast je op je plek te wachten tot je alles hebt gepakt .Had heel iets anders verwacht van een VIJF STERREN camping.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Grietje10-08-2021

Leuke camping

4 nachten op deze camping gestaan, was een doorgeschoven Pinksteren weekend. Ook deze dagen geen geluk met weer. Met noodweer gestaan. Camping mensen waren wel druk bezig met de wateroverlast dikke pluimWij stonden op 1e veldje patrijs vooraan bij de speeltuin en zwembad mooie plek dicht bij toilet gebouw.Wij hebben ons prima vermaakt. Wel wat grote onoverzichtelijke camping voor jonge kinderen vindt ik als je midden op camping staat.Ons toilet gebouw proper maar douche kunnen wel aangepakt worden. Al met al prima camping midden in het bosZwemplas trouwens ook helemaal top!Het ligt wel beetje afgelegen ook ten opzichte van een supermarkt.camping winkel persoonlijk duur stokbrood bv 3 euro Grolloo zelf buurtsuper maar ook prijzig maar scheelt iets

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Reiziger09-08-2021

Prachtig, groot maar kindvriendelijk

De berenkuil is een leuke camping voor kinderen tot en jaar of 12. En kindvriendelijk maar wel mega groot, we hadden geregeld de app met plattegrond bij de hand om te zien waar we waren een langs moesten lopen, helaas staan er ook geen bordjes. Wij zaten bij de speelvijver en moesten bijna 1km lopen naar de auto, fietsen mee is een aanrader! Plaatsen zijn zeer ruim! Wifi soms wat traag bij drukte. Wc gebouw brandschoon! Ze poetsen de hele dag door. Genoeg vertier op de camping, speelvijver was favoriet! Jammer dat sommige kampeerders zich niet aan de regels houden: mondkapjes dragen in wc gebouw en de hond meenemen naar de speelvijver. Temperatuur van de douche kun je zelf niet regelen, gaat is het enige nadeel, daarvoor liepen we naar het gerenoveerd gebouw. Bestel eten optijd via de app, wachttijd is 1uur! Wij komen graag nog eens op de berenkuil!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)