Bed and Breakfast Kalverhemsheugt

Bed and Breakfast Kalverhemsheugt

Bed and Breakfast
9,7

2 reviews over Bed and Breakfast Kalverhemsheugt in het Nederlands

Zeer gastvrij en schoon in een mooie omgeving

Coba Hadders,
30-7-2018

Zeer gastvrij ontvangen. Gezellige gemeenschappelijke ruimte. Mooie omgeving. En heel schoon met mooie badkamer.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Landelijke rust van het Drentse land ......

Jan & Wietske
17-9-2011

Heerlijk de geboden rust vanuit een Drentse gemoedelijkheid; Als 'Bed & Breakfast' een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Kalverhemsheugt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kalverhemsheugt in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kalverhemsheugt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.