8,5

4 reviews over Hotel De Lindenhof in het Nederlands

Het hotel is eenvoudig maar fantastisch .

Jan en marijke
4-10-2016

We hadden bij de lindenhof geboekt, omdat we naar het concert wilden ter ere van Harry Muskee die 5 jaar geleden overleden is. De ontvangst was prima. Kamer netjes, schoon. Nette badkamer met toilet, douche en wastafel. Ontbijt was heel goed brood, broodjes, eitje, diverse soorten beleg, koffie, verse jus. Omdat we gingen wandelen kregen we nog een prima lunchpakket mee. Ook de volgende dag toen we weer naar huis gingen kregen we een lunchpakket mee voor onderweg. Wij vonden het geweldig. 1tip voor de eigenaars; in de voortuin staat een houtenbord met daarop hotel lindenhof. Het lijkt ons beter als of dit bord verlicht is of als er een verlicht bord op de gevel komt. Ik was het hotel al 3 keer voorbij gereden en ik had niet gezien, dat we er langs gekomen waren

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk rustig en zoo midden in het dorp.

Jan Koudehand
12-4-2013

Hotel De Lindenhof, midden in Grolloo, is een geweldige uitvalsbasis voormwandel- of fietstochten. Wij mochten onze fietsen in de schuur stallen. Lekker gemakkelijk. En met twee restaurants naast de deur heb je een geweldige keus uit lekker eten. Ook hier weer tegen zeer aceptabele prijzen.

Gereisd alleenreizend in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

als familie is het fijn er te zijn met elkaar.

van de wekken
18-10-2009

we hadden als familie het helemaal gehuurd. we waren er met 12 volwassen personen. en we hebben genoten

Gereisd met vrienden in oktober 2009

We hebben een geweldig verblijf gehad

Roelof Gerards
2-1-2009

Een eenvoudig, doch goed hotel. TV op de kamer en natuurlijk douche en wc. En wat wij belangrijk vinden is dat de veiligheid voorop staat. Het ontbijt is uitgebreid continentaal. Met twee goede restaurants als buren is dit helemaal perfect. We moesten wel even wennen aan de stilte. Grolloo is klein, maar in de wintermaanden is het hier kennelijk helemaal rustig. Kortom, we komen nog wel eens terug.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lindenhof in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.