Matig

1 review over Camping De Jobinghoeve in het Nederlands

net niet

claudia
6-9-2012

Mooie locatie en omgeving alleen niet wat je bij het boerenbed verwacht, dit is gewoon n voortzetting van de minicamping die gezin hiervoor had. Leuke zwemplas in de buurt. We waren de enigste gast in het hoofdseizoen. Wij raden dit adres niet aan vo or de boerenbed beleving

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Jobinghoeve in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Jobinghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.