Sorteren

Reviews over Gieten

Leny Offermanns Boot
    22-6-2017

Dat het er zeer rustig is je met de fietsen die bij de bungalow horen je op ongeveer 15 min in het centrum van Gieten bent waar werkelijk alle winkels zijn die je maar hebben wil eengoed chinees,een turks restaurant die je het eten ook nog op je vakantie adres brengt.Kortom een heerlijke omgeving vele vogels Eerlijke verhuurders.

Oudbollig hotel

Gerda tiemens esman
    20-2-2017

Maar prachtige fiets routes ,je kunt zo lekker

genieten van de mooie natuur. Dat maakte alles

weer goed .

Heel leuke fietsvakantie provincie.

C.Bakker
    1-5-2016

De ruimte en de bossen en de prachtige natuur om te wandelen en fietsen wat we ook ieder jaar weer doen.

elk jaar weer!

fam. Ligthart
    13-10-2015

elk jaar weer heen voor het eerste weekend van augustus jajajaj Brinkfeest!!!!!

en natuurlijk de jaarmarkt

Heerlijk plekje

MarliesB
    5-9-2015

Het openlucht zwembad is top, fietsen huren en de hele omgeving verkennen is de moeite waard

Gieten scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews