Camping Zwanemeer

Camping Zwanemeer
8,8

98 reviews over Camping Zwanemeer in het Nederlands

Fantastische mooie schone camping.

Ad van Werven
1-8-2018

Gewoon gaan. Zelf kijken en ervaren. Is een mooie camping. Geweldige ligging. Van hieruit mooie fietstochten te maken. Zeer goed onderhoudencamping - schone camping -goed sanitair welk goed onderhouden werd (schoonmaken).

Plaats Gieten is lopend en natuurlijk ook met de fiets goed te bereiken.

Wij hebben geen op of aanmerkingen maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wat van vi den(en dat mag men zelf invullen)

Mooie camping in een prachtige omgeving.

A.van Dixhoorn
13-5-2018

Wat mensen echt moeten weten is dat dit de eerste camping is die ik tegenkom die een "alleengaanden tarief" hanteer. Eindelijk een camping die een eerlijk tarief hanteert voor een alleen staande, moesten er meer doen.

Uitstekend

P&M
12-5-2018

Goed onderhouden camping. Vriendelijke en gastvrije eigenaren die alles goed controleren. Nabijgelegen weg veroorzaakt nauwelijks overlast. Het superschone sanitair en demooie plaatsen compenseren dat ruimschoots. Fijn zwembad erbij en mooie visvijver. Prima gelegen voor fietstochten in de omgeving.

Aanrader!

R.Kruijer
30-7-2017

Prima weekje vertoefd. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooie ruime plekken, sanitair dikke 10!

Mooie camping met prachtige omgeving.

Michel Jansen
25-6-2017

Wij zijn 9 dagen op de camping geweest. Mooie camping. Ruime plaatsen. Net sanitair.

Omgeving is fantastisch. Elke dag hebben we met de fiets of auto iets ondernemen. Er is zoveel te doen in de omgeving. We hadden ook fantastisch weer. Dat hielp natuurlijk. Maar we hebben nog lang niet alles gezien. Dus wij komen nog een keer terug.

Zeer gastvrije eigenaren

Andernach
9-6-2017

Zeer vriendelijke eigenaren. Zelden zo gastvrij ontvangen. Mooie veldjes met speeltoestellen voor de kinderen. Het is een zeer hondvriendelijke camping. Alleen jammer dat hondeneigenaren daardoor te vrij worden en hun honden los laten lopen zonder er op te letten of waar het niet mag. Wat leid tot onnodige confrontaties. Het sanitair is schoon en word ook vaak gecontroleerd. Je betaald voor de tv aansluiting dat is niet erg maar dan verwacht je wel een redelijke aansluiting. Maar hij stoorde veel en heel vaak ook helemaal geen signaal dat was erg vervelend.

We zouden hier nog wel een keer terug komen.

Super goed voor elkaar

Fam van olst
28-5-2017

Zijn net terug van een paar dagen genieten op een Nette en gastvrije camping het zwanemeer. Mooie veldjes waar de kinderen zich prima vermaken. Ook het zwembad is mooi en sanitair netjes, en een fijne broodjes service.

Zeer aardige mensen en dus een aanrader om heen te gaan.

Camping zwanemeer is the place to be. Als.je met kleine kinderen op vakantie gaat. Zwemmen paardrijden vlak bij. Vissen is heel.goed te doen.

Een gastvrije camping

G. Stuitje
5-5-2016

Een ideale camping voor rustzoekers. Betrokkenheid van de eigenaren. Prima voorzieningen en schoon sanitair.

Volgend jaar voor de 8e keer!

fam. Ligthart
13-10-2015

Wij kamperen hier al heel wat jaar en alle jaren is het weer jammer dat we tent moeten inpakken!

wij hebben 2 kinderen van nu 5 en 3 jaar en beiden hebben zij leren lopen op deze fantastische camping! ook hebben wij twee honden die elke vakantie weer genieten van de bosrijke omgeving en natuurlijk het zwanemeer waar zij dan heerlijk in kunnen zwemmen!

als de kinderen in bed liggen genieten wij s 'avonds van de gezelligheid op het veld!

of je nu voor het eerst komt of al voor de zoveelste keer gezellig is het zeker!

na zeven jaar hebben wij nog steeds niet alles gezien in de omgeving en er zijn heel veel leuke activiteiten op de camping zowel voor jong als voor oud!

het sanitair is super schoon en ook nog eens gratis!

sinds 2 jaar gaan onze buren ook mee op vakantie met hun tent en komen ook volgend jaar voor het derde jaar terug om weer een super vakantie te hebben!

wij gaan in 2016 zeker weer heen!!!!

groeten Mike Lorena Roos en Daan Ligthart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zwanemeer in Gieten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zwanemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.