Hotel 't Zwanemeer

NederlandDrentheGieten

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel 't Zwanemeer voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 14 reviews

7.2GoedScore uit 14 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over 't Zwanemeer

• 9Fam van Beek22-08-2018

Mooie locatie

Prima hotel op rustige locatie. Ruime schone kamer. Ontbijt heerlijk en je mag zelfs broodje voor de lunch meenemen, zakjes hiervoor liggen al klaar op de ontbijttafel!! Gastvrije eigenaars

• 9Anneke en Christiaan02-09-2017

Super gezellig verblijf in een leuk hotel.

Gunstige prijs voor veel extra's. Vriendelijke eigenaren die een huiskamergevoel creeeren. Goed eten, lichte, schone kamers. Rustige omgeving, ook op vrijdagavond. Prijs incl. ontbijt, incl. een zelf te maken lunch. Fijne mensen om mee te praten. Ook handig als je fietst of graag wandelt. Aanrader!

• 9Pierre van Leeuiwen23-09-2014

Een fantastisch hotel voor een nog mooiere prijs

Afgelopen weekend zijn we hier met 20 man/vrouw van onze Fietstoerclub te gast geweest. We wisten al dat dit hotel als zeer goed te boek stond en daarin zijn we zeker niet teleurgesteld. Mooie kamers en heerlijk eten. Vooral het buffet van zaterdagavond was echt helemaal te gek. Als je daarbij ook nog de vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren telt, kun je dit hotel alleen maar aan iedereen van harte aanbevelen. Ik ga hier zeker weten terugkomen!!!

• 8T.Schoonveld15-07-2013

super voor een weekend

Vriendelijke en gezellige eigenaars. Lekker ontbijt en schone kamer met plavuizen vloer, bureau en kledingkast en tv. Lekker bad en aparte douche. Restaurant doet gezellig huiskamerachtig aan waar je sávonds nog een drankje kan doen. En je mag bij het ontbijt wat bestaat uit verschillende broodsoorten en beleg en een gekookt eitje zonder meerprijs een lunchzakje vullen voor tussen de middag. In het dorp zelf is sávonds niet veel te beleven maar in het hotel kan je lekker nog iets drinken. Echt toppie als je van de rust hou. prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

• 8a linders21-02-2013

Geweldig genoten

We weten niet wat mensen in 2008 en/of 2009 te klagen hebben gehad, maar in 2013 was het prima. We hadden onze kleindochter van 1 bij en er werd GRATIS een kinderbedje bijgezet. Ontbijt met vers sinasappelsap! Waar vind je dat nog? Kamer was schoon. Bedden vonden wij wat zacht, maar dat is persoonlijk. De eigenaars waren vriendelijk. We mochten zelfs nog wat broodjes meenemen in het zakje voor 's middags zonder extra kosten. Wat betreft prijs/kwaliteit was het prima! Het hotel is inderdaad niet supermodern, maar nostalgisch en dat vonden wij prettig. Laatst zijn we in een supermodern hotel geweest, waar we ons diep ongelukkig voelden. Hier geen massaproduktie, maar persoonlijke aandacht. Top!

• 6A. Zoons17-08-2009

Middelmatig hotel/restaurant

Lang weekend geboekt, eerder dan afgesproken naar huis gegaan. 's Avonds niets te beleven! Ontbijt zeer eenvoudig: oude krentenbollen. Kamer zeer eenvoudig evenals badkamer.Lege WC rol werd niet vervangen, zelf meegenomen WC rol maar gebruikt. Een kat sprong door het raam naar binnen! Diner bestaat uit "pakjessoep, pakjessaus, sperzieboontjes en rode bieten uit blik. Hoog bejaardengehalte in restaurant.

• 5Anoniem17-04-2009

Nooit meer

De eigenaren waren vriendelijk. Goed gelegen; nabij centrum en mooie wandel- en fietsgebieden. Kamer was voor 1-persoonskamer ruim. Slaapgedeelte was schoon; douche en toilet echter niet schoon en stoffig; aantal handdoeken en washanden versleten. Toiletpapier werd niet aangevuld; prullenbak na een week nog niet geleegd. Toen ik na ontbijt wilde vragen om toiletpapier; bleken eigenaren afwezig en was hotel gesloten. Zijn dus alleen aanwezig als restaurant geopend is. Handig dat je sleutel meekrijgt; zodat je je kamer in kunt bij hun afwezigheid. Ontbijt was uitgebreid; echter oppassen dat je geen voedselvergiftiging oploopt. Verschillende vleeswaren lagen over elkaar heen gedrapeerd op een schaaltje; gevaarlijk ivm kruisbesmetting; zeker bij kipfilet en rosbief. Restauranthouders moeten dit weten. Kamer niet te verwarmen omdat deze is aangesloten op huisverwaming. Heb het koud gehad; waar ook na herhaaldelijk vragen niets aan gedaan werd. Niet duur; maar te duur voor wat geboden wordt.

• 8Wendy22-09-2008

Super weekend gehad!

Onlangs met onze motorclub hier geweest. De verzorging was uitstekend. Het buffet was goed verzorgd en erg lekker. Personeel was erg vriendelijk en zorgde erg goed voor ons. Prima hotel om met een groepje te verblijven. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

• 8Alie.18-08-2008

Een fijne vakantie gehad.

We hebben echt genoten van alles, op de fiets de natuur en de omgeving bewonderd en daarna heerlijk gegeten. S avonds gezellig een borreltje gedronken en daarna lekker geslapen. We gaan volgend jaar zeker weer, maar dan samen met onze vrienden.

Groetjes Koos en Alie.

• 5lennie14-08-2008

te duur

de een persoonskamer was te duur voor wat je krijgt... zakjes shampoo ed van andere gasten nog in douche die al gebruikt waren en dan niet eens van het hotel zelf...ongezellige kamer...

Hotel 't Zwanemeer info

Building information