Gieten

We hebben een aantal aanbieders voor Gieten voor je op een rij gezet:

vakanties Gieten

We hebben een aantal aanbieders voor Gieten voor je op een rij gezet:

Reviews over Gieten

Mooi huis,mooie tuin,mooie vijver en betaalbaar!!

Arno Reefhuis,
    16-10-2018

Afgelopen zomer van dit mooie huisje gebruik gemaakt,en we hebben een fijne tijd gehad! Het huisje is keurig netjes en mooi,de tuin is riant te noemen! Onze 2 jongens hebben veel gevist in de mooie grote vijver,waar ontzettend veel (kleine) vis in zit. Op één na,een graskarper van 1 meter die we hebben gevangen! Volgens ons de enigste karper in de vijver,wat wel jammer was. Maar ontelbaar veel voorns,Baarsjes etc etc. Al met al een hele leuke vakantie gehad,zeker een aanrader voor natuur/vis liefhebbers onder ons. De verhuurders zijn ook erg aardige mensen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

R. Huberts,
    15-10-2018

Een erg nette woning aan een unieke locatie. Ondanks de enorme hitte van augustus

hij onder de bomen kunnen zitten. De woning is helemaal gerenoveerd naar huidige maatstaven, zomer en winter kun je je daar wel vermaken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Nanda,
    15-10-2018

Prachtig en rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Natuur erg mooi en aan een meer gelegen waar je een hengeltje kan uitgooien. Beheerders erg vriendelijk en hadden veel tips om de omgeving te verkennen. Waren hier met z’n 4 waarvan 2 jongeren, hebben zich ook geen moment verveelt. Huisje prachtig ingericht en erg schoon. De tuin was ruim en er ontbrak niks aan de inventaris. We komen hier zeker nog een keer terug! Wat minder was dat er geen raam open kon in de avond ivm de zeer warme zomerdagen maar dit werd snel verholpen met een ventilator die de beheerder kwam brengen. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie locatie

Fam van Beek,
    22-8-2018

Prima hotel op rustige locatie. Ruime schone kamer. Ontbijt heerlijk en je mag zelfs broodje voor de lunch meenemen, zakjes hiervoor liggen al klaar op de ontbijttafel!! Gastvrije eigenaars

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische mooie schone camping.

Ad van Werven,
    1-8-2018

Gewoon gaan. Zelf kijken en ervaren. Is een mooie camping. Geweldige ligging. Van hieruit mooie fietstochten te maken. Zeer goed onderhoudencamping - schone camping -goed sanitair welk goed onderhouden werd (schoonmaken).

Plaats Gieten is lopend en natuurlijk ook met de fiets goed te bereiken.

Wij hebben geen op of aanmerkingen maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wat van vi den(en dat mag men zelf invullen)

Gereisd met partner in juni 2018
Gieten scoort een 8,8 uit 10, op basis van 34 reviews