Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over De Bonnerplas

• 9Arno Reefhuis16-10-2018

Mooi huis,mooie tuin,mooie vijver en betaalbaar!!

Afgelopen zomer van dit mooie huisje gebruik gemaakt,en we hebben een fijne tijd gehad! Het huisje is keurig netjes en mooi,de tuin is riant te noemen! Onze 2 jongens hebben veel gevist in de mooie grote vijver,waar ontzettend veel (kleine) vis in zit. Op één na,een graskarper van 1 meter die we hebben gevangen! Volgens ons de enigste karper in de vijver,wat wel jammer was. Maar ontelbaar veel voorns,Baarsjes etc etc. Al met al een hele leuke vakantie gehad,zeker een aanrader voor natuur/vis liefhebbers onder ons. De verhuurders zijn ook erg aardige mensen!

• 9R. Huberts15-10-2018

Een erg nette woning aan een unieke locatie. Ondanks de enorme hitte van augustus hij onder de bomen kunnen zitten. De woning is helemaal gerenoveerd naar huidige maatstaven, zomer en winter kun je je daar wel vermaken.

• 9Nanda15-10-2018

Fantastisch!

Prachtig en rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Natuur erg mooi en aan een meer gelegen waar je een hengeltje kan uitgooien. Beheerders erg vriendelijk en hadden veel tips om de omgeving te verkennen. Waren hier met z’n 4 waarvan 2 jongeren, hebben zich ook geen moment verveelt. Huisje prachtig ingericht en erg schoon. De tuin was ruim en er ontbrak niks aan de inventaris. We komen hier zeker nog een keer terug! Wat minder was dat er geen raam open kon in de avond ivm de zeer warme zomerdagen maar dit werd snel verholpen met een ventilator die de beheerder kwam brengen. Kortom een aanrader.

Vakantiehuis De Bonnerplas info

• CafeNiet beschikbaar