Vakantiehuis De Bonne

9,1

13 reviews over Vakantiehuis De Bonne in het Nederlands

Leny Offermanns Boot
18-6-2017

Genieten,rust ruimte natuur de fietsen,omgeving.heerlijke eerlijke verhuurders die met je meedenken als er iets is kortom grandioos.

fantastisch huisje midden in de natuur

Peter
23-5-2017

het huisje ligt aan een onverharde weg wat de rust ten goede komt

er zijn wandel en fiets route,s die vanaf de verharde weg staan aangegeven. het huisje is zeer compleet met wasmachine ,droger en zelfs voor de liefhebbers een infra rood cabine en ligbad

vanaf het huisje zijn div grotere steden binnen een straal van 25 km bereikbaar met de fiets

prachtig compleet huis met een heerlijke badkamer, zeer complete keuken(alleen geen vaatwasser). Knusse woonkamer en mooie lichte eetkamer. De tuin is werkelijk prachtig en rustig. We hebben een paar avonden genoten bij de vuurschaal bij het weiland. De tuin wordt bezocht door veel vogels en eekhoorntjes. De fietsen die we konden gebruiken kwamen ook heel goed van pas. Het is een heerlijke plek in deze mooie omgeving van Drenthe! De kinderen konden zich prima vermaken op het gras en op de kleine paadjes in de bosjes van de tuin. <3

Natuurhuisje

Alles ken geen minpunten.

Meer als fantastisch

Leny en Ed Offermanns
6-10-2015

Geweldig,eerlijke verhuurders ruimte,heerlijke bedden,stilte,wandelen fietsen,te veel om op te noemen rondom genieten

formidabel

Tegelaers
9-5-2014

de Bonne is formidabel en zeer veel comfort voor weinig geld

Heerlijke plek, mooie complete woning.

Johan Schuurman
5-7-2010

Fijne vakantie gehad. Prachtig gelegen vriendelijke mensen. We komen zeker nog eens terug.

Wij hebben een erg leuke week gehad in vakantiehuis de Bonne. We hebben vooral genoten van de mooie omgeving en hadden met dit huis een prima onderkomen. Niet te duur, voorzien van alles wat we nodig hadden in een rustige natuurlijke omgeving. Goed verzorgd, een ruime tuin en lekker privé. Zeker aan te raden.

Prima huisje, mooi gelegen

Tineke
21-4-2010

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit prachtige huisje, we hebben genoten van de mooie omgeving van Gieten/Hondsrug. We komen zeker nog een terug.

nooit meer

lennet
16-3-2010

Veel kleiner dan op de foto's.

Boeren enclave en weinig bos. Ligt met andere bungalows naast elkaar tussen weilanden. Dus niet apart. Op weilanden voor en achter wordt mais geteeld. Nu leeg en zwart. Kan me voorstellen dat er met mais geen uitzicht is.

Had er veel meer van verwacht en de bonnerplas is heel klein en daar kun je niet omheenlopen. Jammer!

Lijkt me een huis voor mensen die in de drukke stad wonen en rust zoeken. Voor 60+ ideel denk ik. Dorp GietenGasselt erg klein.

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Bonne in Gieten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Bonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Bonne scoort een 9.12 uit 10 op basis van 13 reviews.