Vakantiepark Het Zuiderveld

Meer vakantiepark info

36 reviews over Vakantiepark Het Zuiderveld

• 2018
    4Krijgsman12-11-2018

Jammer maar een volgende keer toch ergens anders h

Voor liefhebbers van rust en uitgestrekte velden een mooie locatie. Maar op het park zelf is er niets te beleven. 1 Huisje viel gewoon tegen, niet schoongemaakt en behang van de muur, schinnel en vocht. Dus gezien het om ruim 102 eigenaren gaat weet je niet 100 % van te voren hoe schoon het zal zijn. Er zal een verschil in service niveau per huisje zijn. De reservering pakte anders uit dan wij ruim 3 maanden van te voren hadden geboekt en 50% betaald. Winkels en alle andere voorzieningen redelijk ver weg. Restaurant beperkt open.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

9Evelijn van den Heuvel30-09-2017

heerlijk vertoeven in Drenthe

bos en heide op loopafstand restaurant op 't (recreatie)park veel rust, stilte ruim perceel woonkamer met vide, ruimtelijk natuurlijke setting

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 9A. de Vries08-07-2016

Aanrader! Voor natuurliefhebbers!

Op het park kun je echt genieten van de rust. Het is heerlijk om ’s morgens wakker te worden met een uitbundig vogelconcert. Het Natuurgebied de Hoge Stoep is een genot om door heen te wandelen of te fietsen.Bovendien ligt Geesbrug zeer centraal je ben je erg dicht bij steden als Assen, Emmen en Hoogeveen.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9B. V. D. Meer23-08-2015

Een heerlijk weekje rust en ontspanning

Wij, gezin met twee kinderen van 1 & 2, hebben een heerlijk weekje rust en ontspanning gehad. Wij zaten in huisje met nummer 40 welke helemaal gerenoveerd is wn is voorzien van alle benodigde apparatuur zoals vaatwasser, wasmachine, WiFi, dvd, combimagnetron e.d. We hebben veel kunnen wandelen in de bossen en op de heide. In Emmen is het dierentuin en zwembad en in Gees een kleine supermarkt. Voor ons is dit huisje een echte aanrader en we komen zeker nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Verburg05-08-2015

Heerlijk rustig park midden in de natuur

Wij zaten in huisje 40. Moderne inrichting met alle nodige apparatuur zoals vaatwasser, combimagnetron en zelfs wasmachine. Geweldige ruime tuin met stoelen en schommels, de kinderen 4 & 7 hebben zich prima vermaakt. Park heeft alleen een restaurant. Omgeving heeft genoeg in de buurt om te ondernemen. Heerlijk om zo de bossen in te lopen en over de heide te wandelen. Wie van rust houdt is hier prima op zijn plek. Fijn huisje voor gezinnen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 2Bakker25-07-2015

Ouderwetse ingerichte bungalows.

park ligt midden in de natuur, maar heeft geen enkele waarde voor de recreatie. Er zijn geen speel mogelijkheden voer kinderen en voor de jeugd is er al helemaal niets te beleven.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 6Lisettee00113-04-2015

Gedateerd!

Wij hebben een week in een huisje gelogeerd. Echter vonden wij dit niet waar voor ons geld. Het huisje was erg gedateerd.. Vreselijk oude douche en toilet. Bedden en banken waren niet fijn.

Allemaal een beetje raar geregeld bij het inleveren van de sleutel was er niemand aanwezig op de receptie (hier hoort toch altijd iemand te zijn!?) De sleutel dus door de brievenbus gegooid...

Supermarkt is nog best ver rijden. Verder wel mooie omgeving veel bossen om in te wandelen.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Ingrid 19-09-2014

Mooi en rustig park, wel gedateerd

Het park is mooi gelegen in het bos. Het is er lekker rustig. Wij zaten in huisje 40. Dit is wel erg gedateerd! Het ruikt er muf en volgens ons was de inrichting 30 jaar oud (inclusief vloerbedekking en gordijnen). Dit vonden we wel wat vies met het oog op ons kind van 10 maanden dat over de grond kroop. Verder zat er op het behang in de slaapkamer beneden schimmel. Er was wel Wifi, een goede tv, een nieuwe magnetron en vaatwasser (die overigens stuk was). Nu de rest nog vernieuwen, want zo kan het huisje niet meer worden verhuurd! De tuin is wel erg ruim en er is veel privacy door de bomen. We hebben het fijn gehad, omdat we veel buiten konden zijn. Er waren trouwens wel tuinstoelen maar geen kussens, jammer.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7Koopmans16-08-2014

Super rustig park!

Wij zaten in huisje 40, alles was aanwezig in het huisje, misschien wat gedateerd, maar prima. Zelfs een wasmachine en vaatwasser in het huisje. Grote tuin en de kinderen konden mooi over het park fietsen omdat er weinig auto's langs reden. Als je van rust houdt, een prima park! Voor oudere kinderen niet veel te beleven. Maar onze kinderen van 2-3-6 jr. hebben zich prima vermaakt.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Oosterhuis06-08-2014

In één woord "geweldig "

Wij waren met vrouw, 2 jonge kinderen en mijn vader naar bungalowpark Het Zuiderveld gegaan. Wij wilden veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Dus werd ons bungalow nummer 85 aangeraden. Klimtoestel, glijbaan en schommels in de tuin. Een heerlijke plek met optimale privacy. Heel rustig en in een mooie natuur. Op het park rijden nauwelijks auto's dus de kindjes kunnen heerlijk ravotten.

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden