Vakantiehuis Gans-Anders (Bungalowpark Het Zuiderveld)

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Gans-Anders (Bungalowpark Het Zuiderveld) in het Nederlands

Eenvoudig maar schoon en zeer compleet

Rob Rosendahl
22-9-2016

Het huisje was zeer compleet. er stonden 2 fietsen, een tafeltennistafel, boeken, dvd's, een wasmachine en nog veel meer. De woning was super schoon en de matrassen waren zeer goed. Tevens een super grote tuin. De inrichting van de woning is echter wel zeer gedateerd. Eigenlijk is het een bijeengeraapt zooitje, maar als dat je niet stoort is het er erg fijn vertoeven.Het park ligt heel rustig en je kunt er fijn wandelen of fietsen. Voor kleine kinderen is er echter niets te beleven. Het personeel is zeer aardig en behulpzaam. Het is echt een park voor rust zoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gans-Anders (Bungalowpark Het Zuiderveld) in Geesbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gans-Anders (Bungalowpark Het Zuiderveld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Gans-Anders (Bungalowpark Het Zuiderveld)