Vakantiehuis Merel

6 reviews over Vakantiehuis Merel in het Nederlands

Meest complete vakantiehuis ooit

Hendrika Petersen
19-5-2017

Er zijn 3 compleet ingerichte slaapkamers met goede kwaliteit bedden. Boven zijn er 2, met een apart badkamer (zonder wc). Beneden 1 slaapkamer met aparte toilet en royale badkamer. Volop handdoeken, een wasmachine,bad, zeep shampo etc. De keuken is meer dan compleet ingericht, alles aanwezig, theezakjes, vaatdoekjes, theedoeken, vaatwassertabletten enz. Oven, eethoek, en niet te vergeten de houtkachel (natuurlijk is er ook verwarming). Het is een open keuken, met veel raampartijen en uitzicht naar 2 zijden. Het huis ligt nl op een hoek aan het einde van het dorp. Je ziet in de verte al de bossen en verder boerderij, weiland, akker enz. Fietsen aanwezig. Parkeren op eigen terrein en tuin rondom het huis met rondom grasveld. Leuke wandeling gemaakt door het dorp. Redelijk rustig maar wel een horecagelegenheid.

Erg mooi vakantiehuis!

Kevin
13-10-2014

Modern huis van alle gemakken voorzien. Lekker fris, schoon en netjes, superverzorgd. Aardige eigenaresse. Ik moet erg hard denken om hier iets op aan te merken. Misschien een speeltoestelletje of een schommel ofzo.

geweldig huisje

c.van de kant
2-4-2014

Wij hebben al vaak een huisje gehuurd maar dit huisje overtrof alle verwachtingen.

Zo gezellig ingericht, zo compleet, zo schoon en wat een rust en uitzicht. Onze twee kleine hondjes hebben ook genoten. Zo vanuit het huisje loslopen de weilanden in.

Wij hebben voor de kerst alweer geboekt.

We hebben een heerlijke week gehad!

Piet Vermeer
15-3-2013

Het huis is eigenlijk perfect! we hadden zelfs een vaatwasmachine. ( heb ik thuis niet eens)

Alles zag er keurig verzorgd uit en we waren van alle gemakken voorzien.

We gingen naar Drenthe om te wandelen en fietsen, Gees is daarvoor een prima uitvalsbasis gebleken.

Mooi huisje prachtige ligging

de Hullu
18-2-2009

Het vakantiehuisje ligt op een schitterende plek aan de rand van het dorp Gees Drenthe.

Op een steenworp afstand van het huisje beginnen de natuurgebieden "de Hoogestoep"

en "de Geeserstroom".

Het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien.

Rust en ruimte

Thea van Daalen
10-2-2009

Dit huisje in Gees ligt op zo'n mooi plekje in Drenthe. Door de mooie locatie kom je er geheel tot rust.

Voor ons alle reden om huisje Merel dit jaar weer snel te boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Merel in Gees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Merel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Merel scoort een 9.06 uit 10 op basis van 6 reviews.